הכי כיף

amitshilo

New member
../images/Emo32.gif הכי כיף

הכי כיף זה לפתוח את תקיית MP3 ולראות תקייה בשם "Yoav Degani", ובתוכה תקייה בשם "Yamim Aherim" ולדעת שזה אמיתי... הכי כיף זה לשמוע את הדיסק ברצף אלף פעם.. ואז לשמוע את השירים שאני רוצה.. ולהעביר אחורה, וקדימה.. הכי כיף זה שיש 13 שירים לחרוש עליהם, ולא רק 4! הכי כיף זה להחזיק את הדיסק, ולנקות אותו עם החולצה, ולהרגיש אותו.. דיסק! הכי כיף זה שאפשר לקרוא את המילים, ולהפסיק לנחש שורות. הכי כיף זה שעכשיו המשפט שתקוע לי בראש כמה חודשים - "אמן בתחילת דרכו, מוציא בקרוב את האלבומו הראשון "ימים אחראים"" יכול להשתנות, ועכשיו אפשר להגיד "אמן בתחילת דרכו, הוציא לאחרונה את אלבומו הראשון..". הכי כיף שאפשר להתגאות, ועכשיו גם בדבר המוחשי הזה. הכי כיף זה הקול, המילים, הצלילים, שחודרים כ"כ עמוק. הכי כיף זה שעכשיו, כ"כ הרבה דלתות נפתחות. הכי כיף זה שעכשיו, בכל פעם שאשמע את הדיסק הזה (ויהיו הרבה פעמים..) אני אזכר בערב הזה. הכי כיף זה שזה באמת קרה. זה באמת הגיע. זה כ"כ כיף. זה הכי כיף. זה מושלם. זה מדהים. זה אדיר. רציתי לשתף..
 

inbarIL

New member
הכי כיף

הכי כיף זה עזריאלי הכי כיף זה שטרגר אונסת אותי במינוס ארבע
הכי כיף זה לשבת במעלית ולנסות שכולם יסתכלו
הכי כיף זה ערמת ילדים על הילי
הכי כיף זה שכבת בסיס!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111111 הכי כיף זה שיחות נפש. הכי כיף זה השקה.
הכי כיף להרגיש חלק מזה. הכי כיף זה לקבל הודעה שממש ריגשה באמצע הלילה. הכי כיף זה תה. הכי כיף זה פונדו. הכי כיף זה חברים טובים. הכי כיף זה סופשבוע. הכי כיף זה יואב. הכי כיף זה לחפור עם עמיתי
הכי כיף זה לצחוק. הכי כיף זה הופעות. הכי כיף זה לחבק את שחר ב"שמור". הכי כיף זה להתרגש מלראות את כולן. הכי כיף זה לדעת שיהיה מי שירים אותך תמיד.
 
../images/Emo126.gifהכי כיף

זה לקרוא את כל ההכי כיף האלה ולדעת שזה באמת הכי כיף. [ראיתן איך יצאתי מזה בלי לחפור?
]
 

inbarIL

New member
סליחה על הקטיעה, אבל רק רציתי להגיד

שאני נוסעת מחר לטיול שנתי
ושאני אתגעגע אליכן המון
ונדבר ברביעי!
 
יפיפייהה:)

תהני ממש מלא! תלכי הרבה! תחזרי עם שרירים תפוסים! ותצברי מלא מלא חוויות מטורפות
[את לא באמת חייבת לחזור עם שרירים תפוסים
]
 
הכי כיף

לחשוב שאתה מתחיל ב9 וחצי ולקום ב8 וחצי כמו סתומה ואז לגלות שאתה בכלל מתחיל ב10 וחצי.. אבל הקטע שגילית את זה שאתה כבר בבציפר ולהשתעמם שעה בסיפרייה.
 

amitshilo

New member
הכי כיף..

שהחברות שלך הן הבנות הכי מושלמות ביקום! הילי, טרגר - עשיתן לי את היום בערך! בשורות טובות מהסוג האלה תמיד עושות אותי מאושרת.. מיכלי, מיה - הצלתן אותי בערך! תודה! טאובר - מדהימה אחת. די לרגש. המטרה לא לעבור על כל אחת.. פשוט היו לי כמה שיחות היום שממש חשוב להגיד עליהן תודה..
 
../images/Emo126.gifהכי לא כיף

זה לא לראות אותו כמעט חצי שנה זה להתגעגע לחיבוק זה להתגעגע לצחוקים זה לרצות להיות שם עכשיו, מחר, כל הזמן. איתו. באבייייייייייייייייייי אני מתההה
 
הכי כיף

הכי כיף שמחר יש פעולת שכבה, של השכבה מספר 1 בארץ! הכי כיף זה לחרוש על הדיסק של יואב!!
הכי כיף זה שבחודש האחרון נכתבו בפורום נועם, פאקינג 1024 הודעות
הכי כיף זה לראות חברים ביום שבת..
הכי כיף זה להיות בת 18
 
למעלה