הבלתי נראה

Quicksilvermad

New member
../images/Emo32.gif הבלתי נראה

שלום לכולם! ההודעה מיועדת למי שאוהב את הסידרה "הבלתי נראה" (The invisible man). ישנו מועדון מעריצים, שהמיקום הפיזי שלו הוא בארה"ב אך חברים בו מעריצים מכל העולם (ארה"ב, פינלנד, הולנד, אנגליה, ישראל ועוד), המועדון כרגע מונה מעל 1000 חברים והוא אחד הגדולים בעולם. מטרתו העיקרית של המועדון היא להחזיר את הסידרה למסכי הטלוויזיה שלנו, לכן מי שאוהב ואיכפת לו מהסדרה, בבקשה להרשם למועדון. זה אינו בתשלום. כתובת האתר היא: http://imaniacs.org/main.htm על מנת להרשם יש להכנס ללינק בצד ימין בו רשום "Meet the I-Maniacs" ולאחר מכן ללחוץ על "Form", ההרשמה מאוד פשוטה ומהירה. תודה רבה.
 
למעלה