בתנור

../images/Emo32.gif../images/Emo66.gif צבא, זה הכל../images/Emo13.gif

בימים אלה ממש נפתח פורום חדש, פורום "שוחרים"
בטח אתם שואלים את עצמכם, מה זה?, ומה אני רוצה ממכם?
אז שוחרים בעצם זה דבר שמדבר אל כולכם, גם כאזרחים, וגם בנוער הצמא לטכנולוגיה
אז בלי יותר מדי דיבורים, כנסו לפורום שוחרים !!! ( הסבר מפורט יש בהודעת המנהל
)
 
יש לי שאלה

כשאני נכנסת לעדכון פרטים של הכרטיס האישי שלי אין לי אפשרות לשנות את השם שלי שמופיע בהתחלה... למישהו אולי יש פתרון בשבילי איך לשנות את השם שלי??? (מבת אל חובשי ל...)
 

mishmesh

New member
../images/Emo32.gif מתגעגעים ללויס וקלרק? ../images/Emo41.gif

רוצים עוד שידורים חוזרים של סמווויל? רוצים לדעת מה קורה בעונה השניה של סמולוויל? !Yes, Yes, Yes אז בואו לפורום סמולוויל+לויס וקלארק המחודש, ותהנו גם אתם ממגוון תמונות ומידע על סמולוויל ועל לויס וקלארק! בואו גם אתם והצטרפו לפורום!
 
בואו נגיד דיי לתעודת הבגרות

אנא ממכם חיתמו על העצומה נגד הדבר המטורף בשם תעודת הבגרות, חיתמו עליו בשביל לשנות את דרך המחשבה של מערכת החינוך אנא ממכם שילחו זאת הודעה לחברכם ועשו ככל האפשר בשביל להשפיע http://forums.bool.co.il/bagrut
 
את חושבת שזה הפורום הייחידי בתפוז??

לכי גם לפורומים אחרים! למשל לפורום 553 (פורום אוף טופיק) ותגידי שוינטרפרש שלח אותך ותזהרי מאוצי נחסמה שם, היא רעה...
 
הפתרון היחדי הוא להירשם מחדש..

אבל יתנו לך יותר עזרה בפורום תמיכה בתפוז (מס´ 10)
 

LoLo16

New member
../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif

 

RIP CURL1

New member
נראה לכם באמת יקשיבו לכם

להפסיק את תעודת הבגרות אמן שהיו עושים את זהה
 
תגובה לתשובה של השאלה.....

ניסיתי להרשם מחדש בשם הפנתרה אבל יש כבר משתמש בשם הזה וזה השם שלי מאז ומתמיד מאז שהתחלתי לגלוש באתר של תפוז..
 
בראש חלון הדפדפן יש לך את כתובת

הפורום. בסופה רשום המספר 601. כתבי את מספר הפורום בו את מעוניינית, או פשוט כנסי לדף הפורומים הראשי של תפוז ומשם כנסי לכל פורום שאת רוצה. כל שאלות בנושא תפעול מערכת הפורומים של תפוז אנא הפני לפורום מס´ 10 בתפוז - פורום "תמיכה בתפוז". כל הודעה נוספת שלא קשורה לנושא הפורום תמחק.
 
למעלה