לאורן זייתוני הפנצרמאכר הזה

רק איזו הערה או שתיים...

1.סמוקי היגיע ללא כל פנימית,(כנראה הוא לא שם לב כשאורן פירק הגלגל). 2.החור היה מאד קטן ובקושי יצא אוויר. 3. לא היו כל קרעים בתוך הצמיג. 4.לידע את כולכם ,לאחר תיקון תקר של טיובלס , אין לעבור מהירות של 50 קמ"ש ב24 שעות לאחר התיקון,ואח"כ לא יותר מ120 קמ"ש. אני גם יודע שאף אחד לא מתיחס לזה,אבל זה מה שכתוב בספר מכונאים של סוזוקי(לזכרוני) שבת שלום. .
 

r929

New member
חבל שלא הזמינו אותך קודם

וגם חבל שזיתוני , איננו כדי להגיב. דרך אגב לך יש אישור להחליף/לתקן צמיג לאופנוע ? לגבי 4. פעם ראשונה שאני שומע... לגבי גודל החור, לפי הבנתי וניסיוני יותר משנה מיקומו של התקר מגודלו. אני זרקתי הרבה צמיגים חדשים בגלל תקרים. חוק האצבע, תקר אחד לכל חצי צמיג, מעל זה או מבמקרה שהתקר בצד של הצמיג, הצמיג הולך לפח. כמובן שניתן להתגמש לפי המצב הקונקרטי ועצת המוסכניק. (אני את הצמיגים שלי לא קונה במוסך, כך שזה לא משנה לבעל העסק)
 

r929

New member
לפי זה שלא ענית לי

אני מסיק שגם לך אין אישור (לי אישית אין בעיה עם זה, אצלנו אין את החוקים האלה) תזהר שחברי הפורם לא יתבעו אותך בסוף
 

JackR1

New member
רכבתי עם D207RR עם 4 סתימות

והוא החזיק את כל ה-16,000 ק"מ, עד שנגמר הגומי והופיע המבנה. מצד שני, AVON, למשל (והם לא היחידים) ממליצים על החלפת צמיג אחרי כל פאנצ'ר, ואני יודע שחלק מהאנשים אנשים (בארה"ב למשל) באמת עושים את זה. אה, ולגבי חוקיות - יש איסור מוחלט של משרד הרישוי לטפל במערכות בלימה לכולם חוץ ממוסכים מורשי משרד הרישוי. אני ממש לא בעל עסק, כן? מעניין, הופיע לי היום על האופנוע דיסק WAVE של BRAKING, רפידות חדשות, ונוזל בלמים חדש בשתי המערכות.. אני פושע, אני עבריין, אותי למשטרה?
(סתם רשמתי תגובה, לא לחפש איזה מסר מוסתר - אין)
.
 

r929

New member
דבר ראשון

תוסיף לגבRR בתעודת מילואים (שמעתי שניתן לקצץ על זה ימים) גם אני רוכב כבר חודש עם פסט בצמיג, מה זה הופך אותי ? מקסימום לטיפש. לאומת זאת אם אני הגיע למוסך ומכונאי לא ירצה להרכיב לי את הצמיג חזרה, אני אבין, ולא הקרא לו רמאי. לא ראית שהיה לי בעיה עם זה שזיתוני עם או בלי אישורים, נכון ? כן הפריע לי שהילדים נפנפו בזה שאין לזיתוני תעודה, ואיך הוא מעיז, למרות שגם לאחד על אחד, כנראה שאין תעודה כזאת (אבל אני לא מאמין שמישהו יבוא על זה בביקורת).
 

smooky

New member
לא קשור לתעודות בכלל

לא דיברנו על תעודות זה רק הוזכר בהודעה הראשונה שלי אתה מערבב דברים לא קשורים ואם הייתי במוסך עם אוטו שהברקס שלא לא טוב היו אומרים לך האוטו מושבת הייתה קונה מכונית חדשה ?
 

r929

New member
אולי תפסיק לענות

להודעות שלא שורשרו אליך ? ומה הקשר בין לקנות אוטו חדש ?
אתה מתעקש לצאת
זיתוני ניסה למכור לך אופנוע חדש או (לצורך ההקבלה) ברקסים חדשים ?
 

SCOOTERMAN

New member
בשום מקום לא כתבת שאורן הציע לך

אופנוע חדש. לדעתי מגיע לאורן התנצלות על ההשמצה בשרשור הזה.
 

JackR1

New member
אוף, אתה קשה. איפה חוש הומור? ../images/Emo13.gif

אולי תיקרא את זה "לסטודנט אין יותר מדי כסף, אז הוא סוחט את הצמיג שלו עד שהוא באמת נגמר למוות"... מה הקשר ל"גב", "RR" או מה שזה?
הנקודה היחידה שניסיתי להעביר בזה - צמיג מתוקן טוב ומאוזן יכול לחיות יופי על הכביש והמון זמן. זה לא מסלול. וזה בכלל צמיג של GS, הגומי של התקר עוד יכול להיות יותר איכותי מהצמיג
. למילואים שלי אני דווקא הולך מאוד בשמחה. ממש לא בא לי לקצץ מהם ימים. מפריעים לי הרבה דברים בשרשור הזה. אני לא לוקח שום צד בסיפור, לא סתם רשמתי את זה. אני באופן כללי נמנע מלהתערב בשירשורים האלה.
 

JackR1

New member
שרשורים של מריבות ודיונים על מקומות

אני מעדיף ללמוד דברים משרשורי היסטוריה, להתערב קצת בדיונים פיסיקליים מעניינים, ובדיונים על רכיבה... גם לזה עכשיו בקושי יש זמן, אני מעדיף פשוט לרכב
.
 

JackR1

New member
נשבע לך, שמתי שעון מעורר ../images/Emo6.gif

זה עוד יציאה מאוחרת, אני רגיל לקום שעה יותר מוקדם
.
 

M O R M

New member
r929 תאמין או לא הסכמתי לכל מילה

שכתבת בהודעה זו. בכלל הגישה שלך שאין לי אפשרות ללמוד ממך אינה נכונה. זו פשוט שגיאה ואין לה בסיס. נכון זה לא נעים לקרא את העלבונות האישיים המיותרים שלך אולם אין זה אומר שאיני קורא ומשנן כל מילה שאתה כותב. חבל רק שההסחפות שלך לעלבונות אישייים מעיבה על הכתוב. תדע לך שחלק גדול מכתביך מתפספס בגלל סגנון לא ראוי. ולעניין הצמיג טיובלס. קראתי מה שכתבת ומה שטל כתב והבנתי שזה אפשרי לשים פנימית בחלק מהצמיגים (לך תדע היכן ניתן להשיג כאילו ומי בכלל מעוניין בזה...) לי הובהר אחרת בהקשר ל- GS שלי כנראה בשל העובדה הפשוטה שרכבתי עם צמיג יעודי לטיובלס. למרות האמור לעיל לא הייתי נסחף וממליץ לבעלי GS או כל אופנוע 500 אחר הנע במהירויות של מעל 150-160 קמ"ש להשתמש בצמיג עם פנימית. וזה כנראה (ולצערי ) תופס לגבי סמוקי....
 

SCOOTERMAN

New member
אחרי כל השרשור הזה

ושרשורים נוספים מנסים להסביר לך שיש צמיג יעודי לטיובלס, מה לא מובן בזה?
 

גיאג

New member
../images/Emo45.gif לאורן זייתוני , אחד המקצוענים

היותר רציניים שהכרתי בתחום , מבין עניין , עוזר , לא עובד על אנשים , אחלה בן אדם .
 
למעלה