../images/Emo27.gif../images/Emo27.gif

חדש בפורום הזה פורום חבל"ז.. בשנתיים האחרונות התחלתי לאהוב רצחחח טראקים וראנסים וכל מה שקשור לזה.. יש לי כמה שאלות.. 1.אפשר פה לפרסם אתרים להורדה לביטורנט וכו'? או שזה אסור? 2.יש פה כל כך הרבה "אומנים" או איך שקוראים לזה שאני לא מכיר..מאיפה אתם מכירים את כולם ויש לכם בכלל ת'טראקים שלהם?
 
ברוך הבא

1.אסור בתכלית האיסור בשביל זה יש מסרים אישיים/אייסיקיו/מסנג'ר 2.יש המון דרכים להתעכן.... תהנה פה
 

MULAN30

New member
מחזקת את אבי .. וגם מברכת אותך.. ו.

גם היה נחמד אם יכבדו פה אנשים ולא יעיפו שירשורים.. גם אם הם ספאם.. כדיי שאנשים לא ייתייבשו פה ויברחו לפורומים אחרים.. וממנהלים צריכים להבין... שיש פה אנשים חדשים שמצטרפים ולא כולם בקיאים במאת האחוזים בטראנס.. ורוצים להישתלב בכל זאת... ולכן מספיק עם להעיף ככה שירשורים בצורה שקטה כל כך.. זה לא מכבד את הגולש~!!!
 

NeTa141

New member
welcome... וצודקתתת

זה הפורום היחיד (שאני מכירה לפחות) שאנשים מדברים וצוחקים פה חופשיי! וחבל להרוס את זה...
 

Paranoid Eyes

New member
בכל פורום

בעל נושא יש גם ספאם.. אי אפשר כל היום כל הלילה כל הזמן לדבר על אותו נושא. :) וכאן מדברים המון על הנושא.. וזה טוב.
 

MULAN30

New member
ממש לא כל הפורום..

זה דיי משולב.. וגם במחיקת ספאם צריך להיות שיקול דעת.
 

MULAN30

New member
וגם

אי אפשר להחליט שנמצאים באזור שהספאם מפריע.. ושהפורום בלי ניהול זה לא מפריע.. תחליטו!
 

Paranoid Eyes

New member
דווקא

על סמך מה שאני רואה.. הרוב המכריע כאן זה מה שצריך להיות זה על מוזיקה. לצערי אתם לא נמצאים כאן כל הזמן כדי לראות.
 

Iron Madness

New member
שלום

תוכל להדעדכן על מוזיקה חדשה וכו'... דרך האתרים הבאים... www.psyshop.com www.trance-shop.com www.saikosounds.com
 
למעלה