Thierry Henry 14
New member
../images/Emo27.gif../images/Emo27.gif
חדש בפורום הזה פורום חבל"ז.. בשנתיים האחרונות התחלתי לאהוב רצחחח טראקים וראנסים וכל מה שקשור לזה.. יש לי כמה שאלות.. 1.אפשר פה לפרסם אתרים להורדה לביטורנט וכו'? או שזה אסור? 2.יש פה כל כך הרבה "אומנים" או איך שקוראים לזה שאני לא מכיר..מאיפה אתם מכירים את כולם ויש לכם בכלל ת'טראקים שלהם?
חדש בפורום הזה פורום חבל"ז.. בשנתיים האחרונות התחלתי לאהוב רצחחח טראקים וראנסים וכל מה שקשור לזה.. יש לי כמה שאלות.. 1.אפשר פה לפרסם אתרים להורדה לביטורנט וכו'? או שזה אסור? 2.יש פה כל כך הרבה "אומנים" או איך שקוראים לזה שאני לא מכיר..מאיפה אתם מכירים את כולם ויש לכם בכלל ת'טראקים שלהם?