לתמונה, המחזור שולט. רעות

symptoms

../images/Emo168.gifמכירות דיגיטליות../images/Emo168.gif

BHC - 21000 סה"כ 2.07.
SS - 17000 סה"כ 527000.
AAG - 12000 סה"כ 63000. רעות

symptoms

../images/Emo202.gifמצעדי מכירות../images/Emo202.gif

האלבום מספר 1 השבוע מכר 70000 עותקים, אז הנתונים אולי נראים לא טוב, אבל צריך לזכור שהכל יחסי. CR מקום 21 (ירד ממקום 19) עם מכירות של 22000, סה"כ 1.75. SH מקום 72 (עלה מ-74) עם מכירות של קצת פחות מ-10000, סה"כ 6.21. רעות

symptoms

../images/Emo203.gifמיקום במצעדי הקאנטרי../images/Emo203.gif

CR מקום 5 (ירידה של מקום 1). SH מקום 11 (עליה של 2 מקומות). רעות

West Doll

יו SH עולה שוב../images/Emo9.gif

הלוואי שיכנס לטופ 10 ואז שני האלבומים שלה יהיו שם

West Doll

עוד חמישים אלף וזה היה מקום 1../images/Emo3.gif

ומה מקום ראשון מוכר לי שבעים אלף? בד"כ זה איזה 700 אלף

symptoms

ינואר זו תקופה חלשה למכירות

באופן כללי. וסביר להניח שזה ימשך ככה עד הגראמי. רעות

LeAnnDylan

מה זו החולצה המחרידה הזאת:-S

אני תוהה מה קרה לכל האנשים שקונים 50 עותקים ביום |חושב|

symptoms

../images/Emo40.gifראיון עם נייג'ל ליתגו../images/Emo40.gif

מפיק העל של איידול. בראיון הוא מדבר על כל התופעה העונה החדשה, והוא גם מזכיר את קרי, בהקשר ללמה הם לא מפרסמים את המיקומים של המועמדים אלא רק את השלישיה התחתונה:
But Mr. Lythgoe said that situation still did not warrant revealing the vote totals during the season. “I think it would be absolutely stupid,” he said. “We’ve got to keep that element a secret. The shock waves caused by someone being voted off is what the show is all about.” In addition, in years like Season 4, when Carrie Underwood consistently received the highest vote totals, according to Mr. Lythgoe, “why would anyone watch the show if it was obvious she was winning every week?”
בתרגום חופשי הוא אומר שם שקרי הייתה לאורך כל העונה מקום ראשון בהצבעות, לא שזה מפתיע
. רעות

West Doll

חח קרי היתה הכי שווה../images/Emo98.gif

בדיוק שלשום ראיתי שוב את ההופעה שלה עם Alone ואיך שסיימון אמר בסוף שלא רק שהיא תנצח באמריקן איידול, היא גם תמכור הכי הרבה תקליטים...או משו כזה

LeAnnDylan

נו בטח

עם התסרוקת של אלון איך היא לא תזכה
למרות שאני חושבת שעונה 4 היא לא ממש דוגמא למה שהיה בעונה 6 לדוגמא. אני לא זוכרת איפה קראתי אבל מידי שבוע השתנו הקולות בצורה די דרסטית ואם לשפוט עפ"י עונה 5 גם שם טיילור לא הוביל בדיוק בכל ההצבעות לאורך כל העונה אבל כן, נו, קרי

symptoms

../images/Emo79.gifmusic-pass../images/Emo79.gif

CR יצא במהדורה נוספת השבוע, הפעם מהדורה דיגיטלית
המהדורה כוללת את כל השירים בדיסק, שיר בונוס שלא שוחרר קודם, את הוידאוים של BHC ו-SS וכן את החוברת של הדיסק בפורמט דיגיטלי. נקווה שהדבר יתרום למכירות.
לקפיטו על הקישור לשמיעת השיר. והנה המילים:
All the raindrops In the sky tonight Can't compare with all the pain And all the tears I've cried But now I'm done All the make believe Locked in this picture frame Is gonna stay behind Along with all the burning rage That's been tearing through my heart Killing me slowly Every beat I was falling apart Sometimes you give Sometimes they take Sometimes you bend And sometimes they break you down Sometimes you stick around Trying to change them, make them Someone that they'll never be Sometimes you leave All this time I've spent Staring at the door I never had the strength To pack my bags And leave before But now I'm done Lying to myself when it's clear That you're not that one Sometimes you give Sometimes they take Sometimes you bend And sometimes they break you down Sometimes you stick around Trying to change them, make them Someone that they'll never be And sometimes you leave When there's nothing left For me to leave behind And you're already too far gone To say goodbye Sometimes you give Sometimes they take Sometimes you bend And sometimes they break you down Sometimes you stick around Trying to change them, make them Someone that they'll never be And sometimes you leave Sometimes you leave​
רעות

LeAnnDylan

טנקיו../images/Emo51.gif חיפשתי את המילים

אני עדין לא מבינה אנשים שקונים גרסאות דיגיטליות אבל שיהיה להם לבריאות

symptoms

../images/Emo202.gifהוידאו השבועי../images/Emo202.gif

החלטתי שכל שבוע אני אפרסם לינק לוידאו ישן של קרי שאני חושבת שכולם צריכים להכיר. והפעם - טה דה דה
תגידו שזה לא חמוד. רעות

West Doll

איזה פגרת../images/Emo6.gif

לא פלא שהיא מרגישה שמנה, עדיין יש לה רגשות אשמה[אשם?
] על כל השוקולד שהיא טחנה לפרסומת הזאת

למעלה