רונוש האילתית
New member
../images/Emo27.gif "הנבחר" ../images/Emo37.gif
אחרי המשחק... אני הייתי האחרונה... ועכשיו אני מעבירה את השרביט לללללללללללללל..............
שני שפרינגר!!!
( מקווה שככה כותבים את השם P: ) תשאלו אותה כמה שיותר שאלות =] על ה-כ-ל!!! בהצלחה שניני =]
אחרי המשחק... אני הייתי האחרונה... ועכשיו אני מעבירה את השרביט לללללללללללללל..............