MMC

../images/Emo26.gifMMC../images/Emo36.gif

אוקיי גייז. הפורום יבש.. אז החלטתי לפתוח שרשור חדש,בנושא הנ"ל. אניוואי, כמה שאלות.. 1. איזו הופעה[שיר/ריקוד/משחק..] של ג'סט,במיקי מאוס קלאב..הכי אהבתם? 2. עם מי הכי אהבתם שהוא הופיע? 3. שימו תמונות אהובות עליכם מימי מיקי מאוס קלאב [רק פליז,בלי הצפה מיותרת]. 4. חוץ מג'סטין,איזה חבר במועדון מיקי מאוס,אהבתם מלבדיו? [יכול להיות כמה שתבחרו =] *מיכל,האם את צופה את תשובותיי?* תענו =]
 
טוב,אני עונה..

1. איזו הופעה[שיר/ריקוד/משחק..] של ג'סט,במיקי מאוס קלאב..הכי אהבתם? -ILL TAKE U THERE עם בריטני =] וfools rosh in של טי ג'י השולט =],ובריטני כריסטינה ג'סטין ועוד אחד עשו קולות רקע ורקדו =] 2. עם מי הכי אהבתם שהוא הופיע? בריטני =] 3. שימו תמונות אהובות עליכם מימי מיקי מאוס קלאב [רק פליז,בלי הצפה מיותרת].. 4. חוץ מג'סטין,איזה חבר במועדון מיקי מאוס,אהבתם מלבדיו? [יכול להיות כמה שתבחרו =] בריטני,וטי ג'יי השולט [!!!]
 

jt fan

New member
ME ME ME

1. איזו הופעה[שיר/ריקוד/משחק..] של ג'סט,במיקי מאוס קלאב..הכי אהבתם? 2. עם מי הכי אהבתם שהוא הופיע? Ill Take You There עם בריטני
3. שימו תמונות אהובות עליכם מימי מיקי מאוס קלאב [רק פליז,בלי הצפה מיותרת].הנה
השלישיה המנצחת. 4. חוץ מג'סטין,איזה חבר במועדון מיקי מאוס,אהבתם מלבדיו? [יכול להיות כמה שתבחרו =] אממ...בריטני אני מניחה...ו...זהו
גם טי ג'י חביב פלוס
*מיכל,האם את צופה את תשובותיי?*בהחלט.
 

jt fan

New member
אפשר שלא לדעת../images/Emo35.gif

טרחת לספר לי גם את זה כבר=]
 
למעלה