עידכונים בOCA

../images/Emo26.gifעידכונים בOCA../images/Emo36.gif

חזרנו
אחרי זמן רב האתר חזר
תמונות חדשות
מיקבצץ תמונות חדשות
עדכונים באתר
מספר עידכונים באתר + פתיחת הפורומים של האתר
שותפים חדשים
אתר לג'יסקה ואתר לכריסטינה
עדכונים מהמצעדים
זה שדניאל חסר בפורום לא אומר שאין מי שיעדכן אתכם בכל הקשור לכריסטינה והמצעדים
לואיס פונסי היה רוצה לשתף פעולה
עוד אחד ממיליונים שרוצה לשתף פעולה עם המלכה
ביוטיול שיר הכנסייה
מה לקריירה של אגילרה ולכנסייה
זאת ועוד באתר הישראלי הגדול ביותר לכריסטינה בישראל http://oca.coo.co.il
 

pilpilonet5

New member
נ"ש דיון בפורום מסויים על הקול

של כריסטינה, עלתה שאלה בפורום מולטימדיה באיזה שירים אתם הכי אוהבים את הכל של כריסטינה?(בהקלטות של אלבום, לא בלייב) ותוך כדי התפתח ויכוח על כך שיש תוים שהיא לא באמת מושכת אותם וזאת הפקה של אולפן כמו למשל במשיכה הארוכה בשיר Keep On Singing My Song אפילו נתנו נימוקים למה זה נכון, שזה למשל הדרך שבא המשיכה נגמרת, שהיא זהה לכל אורכה. אני אישית לא מסכימה עם הטענות שלהם מכיוון שאני מכירה את הקול של כריסטינה מהופעות ואני יודעת למה היא מסוגלת ועוד באולפן שאפשר להקליט שיר כמה פעמים בלי סוף עד שיצא מושלם אין שום סיבה להשתמש בהפקה לקול שלה שהרי הוא יפה ואיכותי מאין כמוהו. דבר נוסף אני הצלחתי לשיר את הקטע ההוא ב-KOSMS אם אני הצלחתי אז כריסטינה על בטוח. והיום הקשבתי לגירסאות המקוריות של וויטני לשירים שכריסטינה חידשה כמו I Have Nothing ו-RUN TO YOU ואהבתי את את הביצוע של כריסטינה הרבה יותר, ועוד לקחת בחשבון שאת I Have Nothing היא שרה בגיל צעיר יחסית. באיזה שירים את הכי אהבתם את הקול שלה? ומה דעתכם על מה משהצגתי כאן?
 

backstreet n1

New member
אממ...

אני אהבתי את הקול שלה בשירים- i'm ok כי היה לה קול כזה שקט ועצוב,אהבתי את הטון הזה.. impossible KOSMS i turn to you walk away ו...לא עולים עוד לראש...
 

xtinaguilera

New member
אמממ

לפי דעתי שההפקה הם אלה שאחרים על משיכת הקול שלה בkosms זה בולשיט למה באט לאסט היא לא מושכת את הקול שלה ?? ואת זה היא גם עשתה בלייס לא פעם אחת... זה לא שהיא לא מסוגלת לעשות תדברים האלה שההפקה צריכה להתערב... ככה שלפי דעתי זאת היא. אממ השירים שהכי אהבתי.. וואוו זה שאלה קשה... לכריסטינה יש קול אדיר תמיידדד אני אוהבת מאוד מאוד אותה עכשיו ב carwash ובimpossible ד"א אם ראיתם תהופעה של אימפוסיבל בלייב מתוך הסיבוב הופעות... ביצוע יותר מושלם מיזה איןן !!
 
למעלה