תשובות ופירוטים..
אנג´ל פספס את ההזדמנות שלו, על כמה שאני אוהבת את הרעיון של באפי אנג´ל כמו כל סטאר קרוס לאברית (שתמיד מייחלת לנצחיות הקרוסיות) בשבילי זה פשוט כבר לא זה. אם אוז יחזור, זה יהיה סתם. טארה וווילו זה נהדר ביחד, הם זוג חמוד. אוז יפריע בשתיקותיו. דרוסילה- אחרי ה- poor spike, even I can`t help him, דרוסילה היא משוגעת (וכמובן, זה מה שאוהבים בה), אבל גם משוגעת צריכה איזה מישהו קצת שפוי שיטפל בה. אנג´ל לא בנמצא וספייק, טוב, הוא לא אופציה מאז crush, אז או שיצרפו לה מישהו חדש רע ונחמד מאוד שנתאהב בו מייד, או שלא יחזירו ונהנה לצפות בפרקים ישנים בהופעתה, זכר לזמנים טובים. דרלה בבאפי היתה טפשה, אנג´ל עושה אותה מתוחכמת, ובדיוק שם היא צריכה להיות, כי זה אנג´ל שמוציא ממנה את מה שאוהבים בדמות שלה . ריילי- A BIG NO, לא יודעת אם אני צריכה לפרט כמה בהתחלה חיבבתי אותו ולאט לאט הוא עבר תהליך של שיעמום מצידי ואז שנאה תהומית, דמות החבר הטוב והמושלם לגמרי מיצתה את עצמה איפהשהו בסוף העונה הרביעית. קורדיליה או פיית´. אם קורדיליה תעשה הופעת אורח- מה טוב. אבל קורדיליה היא כבר די רצינית עכשיו באנג´ל, היא לא הביצ´ית של המחזור, למרות שעדיין ´יש לה את זה´ הרבה דברים השתנו מאז שהיא עזבה, ואני לא בטוחה כמה היא תשתלב בסקוביז, אבל אם היא תקפוץ לפרק ותעזור להם עם איזה ´חזיון´, למה לא. פיית´- כן כן כן. מאז JUDGEMENT באנג´ל , שהיא עשתה סוף נהדר לפרק, היא לא נראתה באופק, וזה חבל . צריך לראות מה קורה איתה, היא לא יכולה להישאר בבית הסוהר לנצח. היא פיית´. ולא אכפת לי אם היא תהיה רעה או טובה, הופעה של פיית´ תמיד מבטיחה פרקים טובים. ואל.
אנג´ל פספס את ההזדמנות שלו, על כמה שאני אוהבת את הרעיון של באפי אנג´ל כמו כל סטאר קרוס לאברית (שתמיד מייחלת לנצחיות הקרוסיות) בשבילי זה פשוט כבר לא זה. אם אוז יחזור, זה יהיה סתם. טארה וווילו זה נהדר ביחד, הם זוג חמוד. אוז יפריע בשתיקותיו. דרוסילה- אחרי ה- poor spike, even I can`t help him, דרוסילה היא משוגעת (וכמובן, זה מה שאוהבים בה), אבל גם משוגעת צריכה איזה מישהו קצת שפוי שיטפל בה. אנג´ל לא בנמצא וספייק, טוב, הוא לא אופציה מאז crush, אז או שיצרפו לה מישהו חדש רע ונחמד מאוד שנתאהב בו מייד, או שלא יחזירו ונהנה לצפות בפרקים ישנים בהופעתה, זכר לזמנים טובים. דרלה בבאפי היתה טפשה, אנג´ל עושה אותה מתוחכמת, ובדיוק שם היא צריכה להיות, כי זה אנג´ל שמוציא ממנה את מה שאוהבים בדמות שלה . ריילי- A BIG NO, לא יודעת אם אני צריכה לפרט כמה בהתחלה חיבבתי אותו ולאט לאט הוא עבר תהליך של שיעמום מצידי ואז שנאה תהומית, דמות החבר הטוב והמושלם לגמרי מיצתה את עצמה איפהשהו בסוף העונה הרביעית. קורדיליה או פיית´. אם קורדיליה תעשה הופעת אורח- מה טוב. אבל קורדיליה היא כבר די רצינית עכשיו באנג´ל, היא לא הביצ´ית של המחזור, למרות שעדיין ´יש לה את זה´ הרבה דברים השתנו מאז שהיא עזבה, ואני לא בטוחה כמה היא תשתלב בסקוביז, אבל אם היא תקפוץ לפרק ותעזור להם עם איזה ´חזיון´, למה לא. פיית´- כן כן כן. מאז JUDGEMENT באנג´ל , שהיא עשתה סוף נהדר לפרק, היא לא נראתה באופק, וזה חבל . צריך לראות מה קורה איתה, היא לא יכולה להישאר בבית הסוהר לנצח. היא פיית´. ולא אכפת לי אם היא תהיה רעה או טובה, הופעה של פיית´ תמיד מבטיחה פרקים טובים. ואל.