סקר

Buffy1

New member
../images/Emo26.gifסקר../images/Emo36.gif

איזו מהדמויות שעזבו הכי הייתם רוצים שתחזור?
אנג´ל
קורדיליה
אוז
דרוסילה
דרלה
ריילי
אחר (ציינו איזו דמות) התשובה שלי: אנג´ל
אחרי שיחזור להיות אנושי, הוא יחזור לבאפי והם יצעדו לעבר השקיעה
 

peace and Mor

New member
אהה...

אז אם גם פיית´ כלולה אז בזה אי-אפשר להתווכח.. פיית´ פיית´ פיית´ ושוב פעם - פיית´
 

talrv

New member
לא היה קשה בכלל להחליט..

אנג´ל....
אני בעד רעיון השקיעה
אני יכולה לראות אותם בדמיון שלי...
צועדים... צועדים...
אבל אני לא מתנגדת בכלל לאפשרות של פיית´.. שהיא תבוא, תהיה רעה, תהיה טובה, תהיה מה שבא לה.. רק שבסוף הם יצעדו לשקיעה..
 

Schnickelfritz

New member
אני בהתלבטות:

קורדיליה או פיית´ או דרו (למרות שלדרו תהיה בעיה כי יהיה לה עצוב בלי ספייק...)
 

idan3k

New member
קורדיליה

כי פיית´ חוזרת... (רשמית!- חתמה על 5 פרקים לבאפי ו3 לאנג´ל)
 

idan3k

New member
לא הייתי אומר שזה ../images/Emo58.gif

אין שום פרט על העלילה. זה רק בולשיט של חיתמות על חוזים.
 
זה כן ../images/Emo58.gif ספוילר.

כי זה אומר שהיא תופיע בעתיד בסדרה. זה ספויילר די גדול כלל אלה שתוהים לאן נעלמה פיית´ ולאלה שלא. חתימות חוזים אומרות משהו לגבי הופעת השחקן הסדרה בעתיד- כלומר משהו שיקרה בעתיד בפרקים שעדיין לא שודרו בארץ-ספויילר. ואל.
 
למעלה