התקבלתי!!!!!!!!!!!!!! התקבלתי לקורס ייעודי לקצונה!!!!!!!
נ נערת הקיץ New member 23/1/03 #1 ../images/Emo26.gifהתקבלתי!!!!!!!!!!!!!! התקבלתי לקורס ייעודי לקצונה!!!!!!!