יום יפה.

ELI MALKA

New member
../images/Emo25.gifיום יפה.

היום קודר כשאת לא איתי,לידי,בתוכי. בחיים את לידי קרוב ללב. כשפגשתי בך לראשונה ידעתי זו אהבה.
 

נשית~37

New member
יש כאן איזו חתימה של מישהו...

שאומרת "השירים אינם פרי האהבה אלא באים במקומו"... אז אל תדבר אליה בשירים...תבחר את המילים שלך..
 

nightroll

New member
../images/Emo45.gif אהבתי את האופטימיות שלך פנטה

אל תפסיק להאמין
 
אין אהבה או יש אהבה ?

אין אלוהים או יש אלוהים ? אלו הן שאלות של אמונה וכל אחד שומר לעצמו את זכות הבחירה. אני מאמין באהבה. לאהבה פנים רבות והיא ממומשת בדרכים שונות. מי שטוען, או שבאמת, שהוא לא מאמין באהבה בסך הכל מנסה להגן על עצמו מפני הפגיעות הרבה הקיימת כאשר האהבה קיימת. אהבות רבות לא היו לי, אך על אלו שהיו לי לא הייתי מוותר לשניה, גם עם כל הכאב שהיה בהן.
 
למעלה