אין אהבה או יש אהבה ?
אין אלוהים או יש אלוהים ? אלו הן שאלות של אמונה וכל אחד שומר לעצמו את זכות הבחירה. אני מאמין באהבה. לאהבה פנים רבות והיא ממומשת בדרכים שונות. מי שטוען, או שבאמת, שהוא לא מאמין באהבה בסך הכל מנסה להגן על עצמו מפני הפגיעות הרבה הקיימת כאשר האהבה קיימת. אהבות רבות לא היו לי, אך על אלו שהיו לי לא הייתי מוותר לשניה, גם עם כל הכאב שהיה בהן.