אחרי ההדחה של אלעד

webguy

New member
הוא אמר קבוצתה של פרידה ..!!

אם אני צריך לבחור אז רק אחד מהבנים ..!! עם עדיפות לגק יאומנם הוא ממש לא הטיפוס הכי חכם אבל לפחות הוא היה אמיתי הלך עם האהבה החד-צדדית עד הסוף גם במחיר של מיליון שקל ..
שנא כל מי שבא במגע עם נופר והווה עליו איום .. את תומר הדיח קבוע חהחה .. אבל לפחות הוא לא משחק דבר שאני לא יכול לומר בהחלטיות לגבי השאר .. וחוץ מזה הוא יצטרך את הכסף ..לא מאילו שיכולים בעצמם להגיע למליון שקל ..
 

lolibror

New member
עדיף פרידה??? נרקומנית וסוחרת סמים לשעבר???

היא דמות חינוכית בעיניך? אישה על כל כך מעט יושרה עצמית, עד שהיא אומרת שנדב, בנה היחיד, עשה חיים משוגעים בתקופה בה היתה נרקומנית. "היה לו כיף". בחייך... אישה שגנבה כספים ומכונית מאדם שניסה לעזור לה בארצות הברית וגם מתפארת בכך... שלא לדבר על המטבעות העתיקים "שמצאה" ביוון ולא טרחה לברר אם הם שייכים למישהו. אולי לרשות העתיקות, למשל? תגיד שעדיפה סיוון... תגיד עמיר... תגיד ליעוז (איכס, אבל מילא). אבל פרידה???
 

webguy

New member
הדגש לשעבר ..

אגב היא מטיפה נגד סמים ונגד סיגריות .. לדעתי היא יכולה להיות מסבירה ענקית נגד סמים בגלל התהודה הענקית שלה מהאח ..!! היא הדמות הכי מסוקרת מהאח במדיה ..!! זה נכון שהיא כעקרון לא בהכרח דמות חיובית אבל לדעתי עדיפה על פני נופר ..!!
 

webguy

New member
כולם שם לפי החוק ..

אף אחד שם לא בדיוק מודל חיניוכי ולכן האח נראה כמו שהוא נראה
 

טוטיקית

New member
לאלירז לא נוח מול המעריצים שלן? שטות מקושקשת

אני שמעתי אתמול את אלירז ב23:30 בלילה ב"אחי נדבר בבית" אומר בריש גלי לזוהר ישראל ששאל אותו על נופר : "נופר מקסימה, מתוקה (באירוניה) היא פשוט לא לטעמי" לא נוח לו? אם אלירז היה מונע מחשש לאבד את אהבת הקהל הוא היה משתף פעולה עם קופרמן בהאדרת נופר. זה ממש לא קורה. ואפרופו נופר המקסימה שלך, תשמעי עכשיו איך היא מדכאת את ג'קי "אוף אתה כל הזמן חוזר על סיפורים" ג'קי ניסה לדבר ונופר פסלה על הסף, אפילו שיחת נפש אחת לא שמעתי ממנה מאז נכנסה לבית, מג'קי עם אחרים דווקא כן.. אלו היחסים "המקסימים" שאת מפארת ביניהם. איך אפשר להיות עיוורים עד כדי כך בנוגע לבחורה הזו?
 
בסדר מותק. אין לי בעיה עם אלירז

ואין לי בעיה איתך. תאהבי את מי שאת רוצה ותעריצי את מי שבא לך. אני לא חושבת כמוך ולא כמו אלירז. אלירז לא קנה מידה בשבילי לשום דבר מלבד מה שכתבתי בהודעה הקודמת שלי. שיחשוב מה שהוא רוצה, אני לא המורה שלו ולא הגורו שלו. שיסגוד לפרידה ושיבושם לו. הוא את המיליון שלו כבר עשה, עכשיו הוא יכול לקשקש כמה שבא לו.
 

טוטיקית

New member
עניתי לך זה הכול.

אני לא מעריצה אף אחד וגם אלירז לא. אלירז מפרשן על סמך אבחנותיו, דעתו וההעדפות אישיות שפיתח במהלך העונה.
 

ATIG

New member
גואל מדבר על פחדנים הוא הפחדן הכי גדול

כל הזמן היה מתחת לכנפיים של אלירז הרי הריב הגדול היה בגלל גואל שפחד להתעמת עם סער ממש אין לו זכות לדבר על גקי שהוא ההבל למה הוא עשה הכי הרבה צחוק מעצמו גם בכניסה של גורג'ס
 

רוננת 88

New member
"בני"..נחזור לאותו נושא:

אלירז בעיני עדיין בחור מקסים ומתוק, אני עדיין חושבת שהוא מוכשר ויגיע רחוק, הוא מלא כריזמה, עובר מסך וחתיך ואני עדיין מאחלת לו שיצליח בגדול!!!! זה שאני לא מסכימה עם דעותיו על חלק מהאנשים בבית האח לא קשור לדעתי עליו. זה לא סוד שאני מתעבת את פרידה ומותר לי לתהות איך הוא לא רואה את הרוע שבה אבל באותה מידה את ורבות אחרות תוהות מה אני מוצאת בנופר. אני לא התאכזבתי מאלירז, אני התאכזבתי ממך ת' על כך שאת מוכיחה אותי על דברי ליחפה. ומה זה: "חשבתי שאהבת אותו"......למה אהבת?? כי אני לא מסכימה איתו? כי אני מחבבת את יחפה? אשמח לקבל ממך מסר וניישב את כל העניין!! מה קורה פה עם כל החלפות הניקים? קודם אניגמה23 שנדבקה אלי וחושבת שאני לא יודעת מי היא ועכשיו את??!!
 
קאראט ורוננת אתן גורמות לי להסמיק../images/Emo250.gif

וואו זה מקל על כאב השן שעקרו לי היום
באמת ברצינות, יש פה פורום מצויין של כוכב נולד ועוד מעט העונה מתחילה ואין מצב שאני לא צופה ומגיבה בפורום
חוץ מזה שיש את הפורום שלי שכולם מוזמנים אליו לדבר על הא ועל דא כולל על בניזרי ואמירותיו המטופשות. עכשיו הולך חזק אמריקן איידול ויש נבחרת יוצאת מן הכלל. כשרונות אחד אחד. אנחנו נתראה על בטוח
 
../images/Emo250.gif הרגת אותי

אני מקווה שנתראה בכוכב נולד או אמריקן איידול או בפורום שלי
 
למעלה