שימו
ההפקה שינתה את הנגנים

Queue Leu Leu

New member
שמישהו יגיד כבר לרוחמה

שזה שהיא מתעקשת להתחיל לשיר כל משפט ומשפט בשיר אחרי הקצב רק עושה חשק לעבור ערוץ כי הקול שלה לא מסונכרן עם המוזיקה. רוצה לאחר? תאחרי אבל במינון. לא כל הזמן. חלאס כבר עם ה**לא להאט אתם תנגנו ואני אטייל לי על המוזיקה** עשתה לי געגועים עזים לחווה אלברשטייןץ
 

בוףברכה

New member
כשמה ...כן היא...רוח..../images/Emo121.gif.מה??.

היא...מתה על..."..הזמר העיברי.... כל פעם שהיא שרה..היא..מרחיפה את עצמה...(תנועות של פילאטיס בסלואומושיין הלו.רוחמה....תרדי לקרקע..עלית גבוה מידי..
 
אם היא כל כך טובה והוא כל כך מתחבר אליה

פשששששששש איזו השוואה לאשת פטיפור... http://www.daat.ac.il/encyclopedia/value.asp?id1=3429 "אשת פוטיפר הייתה עקרה15. גם על אשת פוטיפר נאמר שהייתה רשעית וחיה רעה: "'חיה רעה אכלתהו', זו אשתו של פוטיפר..."16,וכן "פגע רע"17. היא לא רק פיתתה את יוסף אלא דרשה ממנו להרוג את בעלה פוטיפר18. אך יש הסוברים שאשת פוטיפר היא אשה יראה, אישה טובה המאמצת ילדה עזובה19, ומכיוון שהיא "רואה"20 שהיא עתידה ללדת מיוסף, היא עושה את כל המאמצים כדי שיהיה כך:"... אף זו לשם שמים, שעתידה להעמיד בנים ממנו, ואינה יודעת אם ממנה אם מבתה"21. שמה של אשת פוטיפר היה זליכה22. ולא פירש הכתוב את שמה, כי לא הייתה ראויה לשם שייזכר לדורות23. אשת פוטיפר חמדה את יוסף משום יופיו24. "תחילה הייתה מרעיפה עליו לשונות חיבה ולשונות פיתוי ושידול כאחד, ומשלא נענה לה, נקטה מידת אדוניות ביחסה אל עבדה"25. "...שהיתה אדונתו עמו בבית, והיתה משדלתו בכל יום ויום בדברים. והיתה מחלפת ג' חליפות בגדים בכל יום ויום. כלים שלבשה בשחרית, לא לבשה אותם בחצי היום, ובחצי היום לא לבשה בין הערבים. כל כך למה? כדי ליתן עיניו בה...." 26. כל המעשים המיוחסים לאשת פוטיפר ונסיונותיה לפתות את יוסף ארכו שנה שלימה!27."
 
למעלה