morg77

New member
../images/Emo23.gif../images/Emo23.gif../images/Emo23.gif

תרשמו 3 דברים חיובים בכם.
תרשמו 3 דברים שלילים בכם.
תרשמו 3 דברים שהייתם לוקחים לאי בודד.
תרשמו 3 דברים שהייתם עושים עם 16 מליון שקל..
תרשמו 3 דברים שאתם הכי אוהבים בחדר שלכם
תרשמו 3 מאכלים שאתם הכי אוהבים
תרשמו 3 חברים הכי טובים
 

RJlake

New member
עונה....

תרשמו 3 דברים חיובים בכם. נאמנה, נותנת הרבה תשומת לב ואוהבת ניקיון תרשמו 3 דברים שלילים בכם.אני נפגעת בקלות,יש לי נטייה לצעוק ואני לא ספונטנית מספיק תרשמו 3 דברים שהייתם לוקחים לאי בודד. מוזיקה את אמא וחברה תרשמו 3 דברים שהייתם עושים עם 16 מליון שקל.. הייתי נותנת חצי להורים חוסכת קצת ואת השאר מבזבזת על עצמי תרשמו 3 דברים שאתם הכי אוהבים בחדר שלכם את המיטה את המערכת ואת החלונות תרשמו 3 מאכלים שאתם הכי אוהבים פיצה פסטה ושניצל תרשמו 3 חברים הכי טובים אני לא רוצה לרשום פה שמות...
 
אני עונה........!!!!!!!

3 דברים חיוביים: עוזרת לאנשים נאמנה מבדרת... 3 דברים שלילים: אני מדברת יותר מידי אני לא שמה לב לפדיחות שאני עושה חולמת יותר מידי. 3 דברים לאי בודד: התמונות של גסטין ויאן הדיסקים שלי הקיצר את כל הבית. מה הייתי עושה עם 16 מיליון שקל: טיול מסביב לעולם עוברת דירה לאר"הב מקפידה את כל השאר בבנק 3 דברים אהובים בחדר: הסטריאו שלי המיטה שלי החלון....(חחחח) 3 מאכלים אהובים: פיצה!!!!!!!!!!!!!!!! ציפס אוכל של אמא 3 חברים הכי טובים: חופית זיוה הדס שירן סבטה שני וילטה (יש לי יותר משלוש)
 

RoTemJusT

New member
אני גם אשמח לענות....

3 דברים חיוביים: נאמנה לחברים שלי, אומרים שאני מצחיקה...,בנאדם שתמיד ייעזור לאנשים שאני אוהבת אני אף פעם לא יישאיר אותם לבד 3 דברים שליליים: עושה ה ר ב ה פאדיחות, רגישה מדי, לא אוהבת לקבל מתנות............. 3 דברים לאי בודד: הדיסק של ג'סטין, חבר שלי והכלב שלי בוני 16 מיליון ש"ח: 8 מיליון תורמת לילדים חולי סרטן, ב-2 מיליון קונה בית, 2 מיליון נותנת להורים שלי, ו-2 מיליון מפקידה בבנק לשעת הצורך. 3 דברים אהובים בחדר: תמונה של נמר, המנורת לבה שלי (חחחח..), המיטה שלי ( = 3 מאכלים הכי אהובים: אוכל סיני, אוכל של סבתא ואוכל של אמא 3 חברים הכי טובים: שחר, נועה וזוהר
 
אני!!../images/Emo9.gif

תרשמו 3 דברים חיובים בכם: שאני עוזרת לכולם, שיש לי לב טוב ושאני מאוד נאמנה ולא שקרנית תרשמו 3 דברים שלילים בכם: שאני בוכה כמעט על כל דבר(וזה כבר מפחיד בגיל הזה), שאני לוקחת דברים ברצינות ואז כשמתברר שזה לא היה רציני אז זה פוגע..(לא יודעת להסביר) וזה שאני מאוד מתעניינת בוא נקרא לזה ככה ולפעמים אני מתעניינת יותר מידי.. חח וזה פוגע באנשים תרשמו 3 דברים שהייתם לוקחים לאי בודד: את הבית שלי,ספינה ואת צ'וצ'ו תרשמו 3 דברים שהייתם עושים עם 16 מליון שקל: קונה וילה משלמת את כל החשבונות עד הסוף קונה אוטו ובגדים תרשמו 3 דברים שאתם הכי אוהבים בחדר שלכם: מחשב,טלויזיה,מיטה תרשמו 3 מאכלים שאתם הכי אוהבים: צ'פס(של מקדונלדס),פרגיות על האש וחסה תרשמו 3 חברים הכי טובים: צ'וצ'ו(יבגני),נטליה וזהו בערך כל השאר הם לא חברים ממש טובים שלי, הם חברים שלי אבל רגילים...
 

Justin RuLeZ

New member
עונה..

תרשמו 3 דברים חיובים בכם.:1.מתחברת עם אנשים בקלות 2.הכי כנה שיש 3.נאמנה.. תרשמו 3 דברים שלילים בכם.: 1 אין לי סבלנות 2.קצת חוצפנית 3. תרשמו 3 דברים שהייתם לוקחים לאי בודד.:חבר שלי ,מוסיקה,פלא תרשמו 3 דברים שהייתם עושים עם 16 מליון שקל.. מכונית,תורמת קצת וקונה בית ליד ג'סטין תרשמו 3 דברים שאתם הכי אוהבים בחדר שלכם: הצבע. הטלויזיה. הסטריאו תרשמו 3 מאכלים שאתם הכי אוהבים: שניצל תפוח אדמה..ו...נודלס תרשמו 3 חברים הכי טובים:יוליה חן ונוי
 
anaaaaaaaa

תרשמו 3 דברים חיובים בכם.:מצחיקה,חמודה,חברותית תרשמו 3 דברים שלילים בכם.:עקשנית לפעמים,יודעת לעצבן,אגרסיבית תרשמו 3 דברים שהייתם לוקחים לאי בודד.:חברה,ביקיני ומוזיקה
תרשמו 3 דברים שהייתם עושים עם 16 מליון שקל..:קונה לאמאשלי אוטו חדיש,ובית עם בריכה לעצמי
תרשמו 3 דברים שאתם הכי אוהבים בחדר שלכם:המיטה שלי :],הספריה,והתמונות של הדג נחש שתלויות לי על הקיר
תרשמו 3 מאכלים שאתם הכי אוהבים:המבורגר חריף,פיצעע,קורנפלקסס תרשמו 3 חברים הכי טובים:אממ לא עולה לי..יש לי מלא חברות
 
למעלה