תבורכו

SuzieRS

New member
../images/Emo23.gif תבורכו

תבורכו כל המברכות: Sarika,חונה לרגע,tsiporganeden, angelici, ועוד אלה ששכחתי.היום התחיל לי בכזה נאאחססס! רק שלא ימשיך כך כל השבוע. אולי בגלל שדילגתי ולא קראתי את כל הברכות שלכן.חברים/חברות אז גם ממני "סימנה בוינה". עכשיו אני עוזבת את כל העבודה לצד ומתחילה לקראו את הברכות שלכן,ושיהיה לכן/ם (גם לנו) רק טוב ,ואמרו "אמן".
 

angelici

New member
סוזי קרידה עכשיו

ראיתי שהיום התחיל לך קומו סדיזי "קון אל פיאה דרצ'ו" במרכאות"" היידה קרידה ככה זה בחיים און דיאה סבואייה און דיאה מורמור=יום אסל יום בסל
טמנדו אונה טלגה דבזוס
אי אברסוס
 

SuzieRS

New member
אנג'ליקה תודה ../images/Emo140.gif

את נהדרת. בזכותכן אני כבר
את האנשים הרעים לזרוק מאחורי הגב ולהמשיך הלאה. עבודה הכי קייפית עדיין איננה פיקניק.
 
למעלה