../images/Emo23.gif תבורכו
תבורכו כל המברכות: Sarika,חונה לרגע,tsiporganeden, angelici, ועוד אלה ששכחתי.היום התחיל לי בכזה נאאחססס! רק שלא ימשיך כך כל השבוע. אולי בגלל שדילגתי ולא קראתי את כל הברכות שלכן.חברים/חברות אז גם ממני "סימנה בוינה". עכשיו אני עוזבת את כל העבודה לצד ומתחילה לקראו את הברכות שלכן,ושיהיה לכן/ם (גם לנו) רק טוב ,ואמרו "אמן".
תבורכו כל המברכות: Sarika,חונה לרגע,tsiporganeden, angelici, ועוד אלה ששכחתי.היום התחיל לי בכזה נאאחססס! רק שלא ימשיך כך כל השבוע. אולי בגלל שדילגתי ולא קראתי את כל הברכות שלכן.חברים/חברות אז גם ממני "סימנה בוינה". עכשיו אני עוזבת את כל העבודה לצד ומתחילה לקראו את הברכות שלכן,ושיהיה לכן/ם (גם לנו) רק טוב ,ואמרו "אמן".