שמות משפחה

מצב
הנושא נעול.

mother1

New member
../images/Emo23.gif שמות משפחה

שמות משפחה
שלומות , לא בטוח שזהו הפורום המתאים אבל ניסיתי בכל זאת . אנחנו זוג בפרק ב' וגרים יחד כשנה וחצי . לכל אחד מאיתנו ילד מפרק א' . אני נשארתי עם שם משפחתי מנשואיי - כדי שלי ולבני יהיה אותו שם משפחה ( וגם כי אהבתי את השם ... סתאאאאם!) עכשיו אני בהריון
, אנו לא מתכוונים להנשא וכך יוצא שהרך הילוד ישא את שם משפחתי הנוכחי - שהוא שמו של אקסי !
מה הנוהל במקרים כאלו ? האם הילד יקבל את שם משפחתו של אביו או שלי ? המציאות עולה על כל דמיון כנראה ... אשמח לכל דעה רלוונטית .
 
מזל טוב יקירתי../images/Emo65.gif

שמות משפחה
שלומות , לא בטוח שזהו הפורום המתאים אבל ניסיתי בכל זאת . אנחנו זוג בפרק ב' וגרים יחד כשנה וחצי . לכל אחד מאיתנו ילד מפרק א' . אני נשארתי עם שם משפחתי מנשואיי - כדי שלי ולבני יהיה אותו שם משפחה ( וגם כי אהבתי את השם ... סתאאאאם!) עכשיו אני בהריון
, אנו לא מתכוונים להנשא וכך יוצא שהרך הילוד ישא את שם משפחתי הנוכחי - שהוא שמו של אקסי !
מה הנוהל במקרים כאלו ? האם הילד יקבל את שם משפחתו של אביו או שלי ? המציאות עולה על כל דמיון כנראה ... אשמח לכל דעה רלוונטית .
מזל טוב יקירתי

לאחר הלידה האב יכול להצהיר על אבהותו במשרד הפנים, ואז ישא הקטין את שם משפחתו של האב או את שמות שניכם, איך שתחליטו.
 
אנחנו בפרק דומה

שמות משפחה
שלומות , לא בטוח שזהו הפורום המתאים אבל ניסיתי בכל זאת . אנחנו זוג בפרק ב' וגרים יחד כשנה וחצי . לכל אחד מאיתנו ילד מפרק א' . אני נשארתי עם שם משפחתי מנשואיי - כדי שלי ולבני יהיה אותו שם משפחה ( וגם כי אהבתי את השם ... סתאאאאם!) עכשיו אני בהריון
, אנו לא מתכוונים להנשא וכך יוצא שהרך הילוד ישא את שם משפחתי הנוכחי - שהוא שמו של אקסי !
מה הנוהל במקרים כאלו ? האם הילד יקבל את שם משפחתו של אביו או שלי ? המציאות עולה על כל דמיון כנראה ... אשמח לכל דעה רלוונטית .
אנחנו בפרק דומה
זוגתי חזרה לשם נעוריה והתינוק קיבל אותו כשם משפחתו יש כוונה להוסיף גם את שם משפחתי כך שלילד יהיו שני שמות משפחה. אבל מסיבות שאינן קשורות לנושא זה מתעכב בנתיים. בנה הבוגר יותר נשאר עם השם של האקס ואין כל בעיה שהוא שונה משם משפחתה הנוכחי
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה