../images/Emo23.gif שמות משפחה
שמות משפחה
שלומות , לא בטוח שזהו הפורום המתאים אבל ניסיתי בכל זאת . אנחנו זוג בפרק ב' וגרים יחד כשנה וחצי . לכל אחד מאיתנו ילד מפרק א' . אני נשארתי עם שם משפחתי מנשואיי - כדי שלי ולבני יהיה אותו שם משפחה ( וגם כי אהבתי את השם ... סתאאאאם!) עכשיו אני בהריון
, אנו לא מתכוונים להנשא וכך יוצא שהרך הילוד ישא את שם משפחתי הנוכחי - שהוא שמו של אקסי !
מה הנוהל במקרים כאלו ? האם הילד יקבל את שם משפחתו של אביו או שלי ? המציאות עולה על כל דמיון כנראה ... אשמח לכל דעה רלוונטית .
שלומות , לא בטוח שזהו הפורום המתאים אבל ניסיתי בכל זאת . אנחנו זוג בפרק ב' וגרים יחד כשנה וחצי . לכל אחד מאיתנו ילד מפרק א' . אני נשארתי עם שם משפחתי מנשואיי - כדי שלי ולבני יהיה אותו שם משפחה ( וגם כי אהבתי את השם ... סתאאאאם!) עכשיו אני בהריון