רציתי לדעת

malinkaהאחת

New member
../images/Emo23.gifרציתי לדעת

האם אפשר לשאול אותך שאלה לגביי ותגיד לי מה הקלפים אומרים?
 

longshut1

New member
ומה עכשיו,עדיין רוצה?../images/Emo3.gif

סורי,אבל הפורום,עקרונית,לא עוסק בייעוץ אישי.לעיתים ניתנת הכוונה כללית,לעיתים רחוקות אף יותר-תלוי במי שנותן את התשובה.אם המדובר בי,שוב,עקרונית אינני נוהג לפרש פריסות כאן,אבל אין לי התנגדות אם מישהו אחר כאן מעוניין לעשות זאת.טוב,בסך הכל העניין הוא תלוי-מצב רוח,וגם תלוי-שאלה.אני סבור שאם מדובר בשאלה ממש אקוטית,נדרש מהלך ממש אקוטי,כמו לפנות לקורא בתשלום..אם מדובר בשאלה פחות אקוטית,כאן כבר תצטרכי פשוט לנסות את מזלך ולהעלות לכאן,תוך הבנת העמדה העקרונית של הפורום בנוגע לפירוש פריסות. ובכל אופן,"כמה טוב שבאת הבייתה":)
 
למעלה