הגעתי עכשיו

גילא

New member
../images/Emo23.gifהגעתי עכשיו

מהסדנא של העוגות אצל ליאורה, בהנחייתה של גלגולית המקסימה. תודה לך גלגולית. על הסבלנות, על העדינות, על העזרה על הלימוד. היית מקסימה, וכבר אני מחכה לסדנא שהבטחת. תודה לליאורה שארחה ונתנה תחושה של ביתיות לכולן. תודה לבנות שהייתן נפלאות, מפרגנות, אכפתיות וכפיות...כן ירבו. וזהו תודה לפורום הזה, שנותן אפשרות להתפתח בכיוונים יצירתיים. גילה
 

Ros3mary

New member
נהניתי מאד

תודה לליאורה על האירוח החם ולגילגולית הכישרונית! אחחחחחחח,איזה עוגה יצאה לי בטח תצחקו על היצירה שלי ,אבל אני אוהבת אותה...אז מה'כפת לי
 
עכשיו הגעתי הביתה

אל תשאלו למה עכשיו עם עוגה הרוסה רגלים כואבות.... אבל לא משנה היתה סדנא על הכיפק! תודה לגלית ולכל הבנות
 

גילא

New member
מה קרה??..............

למה עוגה הרוסה? אני מרגישה אשמה עכשיו.....איך הגעת בכל זאת הביתה?
גילה
 
לא לא את לא אשמה

היה לי טרמפ לאזור העשיה של ראשון ומשם אני כמו מטומטמת לקחת אוטובוס לא נכון והגעתי לחוף ראשון משם אין אוטובוס וחזרתי כל הדרך עד לתחנה הראשונית שלי ברגל (הלכתי ברגל בצהרים 40 דקות עם העוגה ביד) בקיצור כשכבר הגעתי לתחנה פיספתי ת'אוטובוס (ראיתי רק את התחת שלו) ואחרי 15 דקות של המתנה עצרתי מונית. וזהו
 

טלולה1

New member
../images/Emo65.gifתגידו בנות

נראה לכן שככה נעביר לכן את הסדנא? מה זה בלי חוויות ובלי תמונות!!!!!!!!!!???????
 

לי6

New member
תמונות

צילמתי את כל התמונות אבל גלגולית אמרה שתעלה! אז... להעלות?...
 
למעלה