../images/Emo23.gifהגעתי עכשיו
מהסדנא של העוגות אצל ליאורה, בהנחייתה של גלגולית המקסימה. תודה לך גלגולית. על הסבלנות, על העדינות, על העזרה על הלימוד. היית מקסימה, וכבר אני מחכה לסדנא שהבטחת. תודה לליאורה שארחה ונתנה תחושה של ביתיות לכולן. תודה לבנות שהייתן נפלאות, מפרגנות, אכפתיות וכפיות...כן ירבו. וזהו תודה לפורום הזה, שנותן אפשרות להתפתח בכיוונים יצירתיים. גילה
מהסדנא של העוגות אצל ליאורה, בהנחייתה של גלגולית המקסימה. תודה לך גלגולית. על הסבלנות, על העדינות, על העזרה על הלימוד. היית מקסימה, וכבר אני מחכה לסדנא שהבטחת. תודה לליאורה שארחה ונתנה תחושה של ביתיות לכולן. תודה לבנות שהייתן נפלאות, מפרגנות, אכפתיות וכפיות...כן ירבו. וזהו תודה לפורום הזה, שנותן אפשרות להתפתח בכיוונים יצירתיים. גילה