חברתי

SHTRUDIDI

New member
../images/Emo220.gifחברתי../images/Emo220.gif

מה קורה? הכל טוב?
שתיתם כבר קפה של אילנ'ס מתנה מתפוז?
סרטים, הצגות, ספרים, דיסקים, שירים שאתם שומעים לאחרונה- ספרו עליהם
מישהו יצא לחופש גדול? איך היו הבגרויות? מבחנים לסטודנטים מביניכם?
וכמובן, עלילות מקקים חדשות מאז השרשור הקודם. תגעילו את כולנו
 

סאמוואן

New member
שאלה למתגייסות/ים שבנינו....

ביום שלישי ה-15 לחודש יש בגני יהושוע הופעות של סלבס רק לאנשים לפני גיוס מכל הארץ...מישהו פה קיבל הזמנה לזה? והוא הולך גם? וחוץ מזה הכל טוב...ראיתי השבוע שני סרטים מעולים!!...."לא מתעסקים עם הזוהן"-תותחי לגמרי! ו"צ'אק ולארי"-תותחי לגמרי! בקשר למקקים...ראיתי אתמול ג'וק יוצא מהחור שהוא בנה לעצמו בכניסה לחדר שלי...עכשיו אני יודעת איפה הוא גר הממזר!!
 

SHTRUDIDI

New member
צ'אק ולארי

באמת סרט משעשע ונחמד. את חובבת אדם סנדלר או שסתם יצא שני סרטים שלו? איכס!ג'וק בחדר!!!
 

סאמוואן

New member
חחחחח לא לא

עד כמה שאדם סנדלר לדעתי חמוד בטירוף ושחקן מעולה אני לא מעריצה שלו או משהו...זה יצא לגמרי במקריות שראיתי יומיים ברצף שני סרטים שלו... וכן וואי,בדיוק אתמול כשחזרתי ב-3 בלילה ממסיבה וביקשתי מאבא שלי שיפתח לי את הדלת הג'וק החליט לצאת מהחור שלו ואז אבא שלי ראה אותו וניסה להרוג אותו עם הפלאפון שלו...איכססס...זה היה דוחה..בסוף הוא מת!
 
למעלה