שרשור רסלמניה

R3B

New member
דעות מניה 25

קודם כל ח ח על המפגש היה ממש כיף והתפריט היה התפריט הכי מגניב שראיתי(לקחתי אחד למזכרת)והאווירה היתה ממש מחשמלת ומשכרת!! ועכשיו לאירוע עצמו: הMITB היה קרב נחמד ולא יותר(ציפיתי לקרב פותח אחר) הנרי וקיין ממש מיותרים, והמון פספוסים כל בניית הסולמות בשביל להכין לשלטון סנסט פליפ לפאוור בומב מהסולם נדפק וגם כריסטיאן פישל וכמו שאמרו לפני גדולים ממני קאמבק כזה למתאבק כזה ממש לא לעניין חשבתי שהוא או MVP יקחו ולזכייה שנייה ברציפות של פאנק ממש לא חשבתי שיקרה לסיכום חוץ מהסיום והקפיצה של שלטון מהסולם בחוץ לא ראינו שום דבר מיוחד השנה. אוי פעם חשבתי איך זה להיות בהופעה של קיד רוק ועכשיו אני יודע:, מייגע מאד!! וככה באמצע השיר האחרון שלו(שהחיינו!!) צצו להן הדיוות והדיווה שניצח/ה בקרב הכל כך חסר משמעות על תואר שממש לא מעניין אף אחד (טוב לפחות את סנטינה זה כן) לסיכום WTF? קרב לג'נד -ג'ריקו לפי דעתי הבנייה לקרב היתה ממש טובה אבל הקרב עצמו (מלבד סטימבוט שהפתיע אותי ואחרים לטובה) היה כישלון פלייר נכנס בסוף עצבני נתן כמה צ'ופים קיבל קודברייקר נפל ואז ג'ריקו קורא למיקי רורק שיילחם נגדו כפי שהבטיח ממש בהתחלת הפיוד בא רורק נתן אגרוף מסכן (נכון שהיה פעם מתאבק אבל כזה אגרוף??) לאוזן של ג'ריקו וג'ריקו נופל ועוזב את הזירה ואז פלייר פתאום בא נשמעת המוזיקה של הנייצ' והם חוגגים ושוב אני שואל WTF??? לסיכום הרסו בנייב טובה בקרב בנוני+ (בזכות התצוגה של סטימבוט). מאט -ג'ף, לדעתי הקרב השני בטיבו באירוע נכון שהבנייה היתה גרועה ושהרגשות לא עפו באוויר אבל אין ספק שההארדיז יודעים לתת אקסטרים פייט הסנדוויץ' והטוויסט אוף פייט של מאט עם הכיסא היה פשוט ענק והוא עשה את התרגיל בצורה מושלמת לסיכום קרב טוב. ריי - ג'יי בי אל אין מה להרחיב נקסט טייקר-מייקלס קרב השנה ללא ספק היו רגעים שחשבתי שוואלה טייקר יפסיד למרות התוצאה הידועה (היו כמה חברה שאמרו בצחוק שעכשיו טייקר פור אבר יצטרך אמבולס לאיכילוב על התקף לב) הקפיצה של טייקר על הצלם היה חתיכת קפיצה ולא פחות הנחיתה ואיזה שואו יודע לתת מייקלס באמת מר רסלמניה כשטייקר נתן טומבסטון והצמיד את מייקלס כרגיל והוציא את הלשון חשבתי שנגמר גם ושוב טעיתי מייקלס התגבר על כל פינישר של טייקר, וטייקר התגבר על שני צ'ין מיוזיק פשוט מדהים קרבות האליפויות (שני הקרבות) קרב הWHC היה אה משהו נחמד וזהו נגמר בניצחון הסופרמן( אבל הרים גם את שואו וגם את אדג' וואחד שאפו!!) והקרב השני אכזבה טוטאלית ציפיתי להתערבויות לצד שני הצדדים אבל אין סתם פטיש לראש פדיגרי וזהו טריפס סוף סוף מנצח במניה (הרי כמה האגו יכול לתת!!!) בקיצור מניה מאד מאכזבת (לא היו שום סגמנטים או ראיונות מאחורי הקלעים חוץ ממבט אחד בלוקר של הלגסי ועוד מבט אחד על אייצ' והמקמנס לפני הקרב שלו) לא דברו על קרב הזוגות כלל (עד שבאתי לבית הייתי בטוח שהקרב בוטל) בקיצור אין מה לומר חוץ להתראות במניה 26 בשנה הבאה באריזונה הצחיחה, ולעוד מפגש מהנה כמו שהיה!! לילה טוב!
 

Zasalamel

New member
כנראה ש

לא היה זמן או משהו כי האירוע היה בערך 4 שעות , זה הזמן שאמור להיות לזה אז לא שמו את הקרב זוגות + אם תדליקו את WWE.COM אז תראו שכמעט לכל קרב , יש EXCLUSIVE עם המתאבק\ים שמראיינים אותם והם מדברים אז כנראה לא היה זמן לזה אז שמו דברים יותר חשובים ויותר "חשובים".
 
ואף מילה על קרב הזוגות???

למי שלא בדק אז פרימו וקרליטו עשו היסטוריה ואיחדו את החגורות של אליפות הזוגות ע"י ניצחון על מיז ומוריסון. בהחלט חדשה מצוינת בעיני.
 

Legend Killer1

New member
רסלמניה ../images/Emo58.gif

טוב... קודם כל, היה מרגש מאוד לראות את רסלמניה לראשונה בשידור חי. זו הייתה חוויה מדהימה. ולענייננו. אז אני מחלק את הPPV לשניים: 1)קרב MITB ואנדרטייקר נגד מייקלס – היה מעולה!!! 2)שאר הקרבות – לא משהו בכלל. ואפילו הייתי אומר שבעיקר השתעממתי בשעתיים הראשונות חוץ מ MITB. הרסלמניה הזאת ציון שלה = 7.5. באמת שציפיתי ליותר. גם הקרב של MITB התוצאה שלו עלובה. CM PUNK לקח שוב. היו צריכים לתת לCC לקחת או לMVP.. אבל קרב אחלה היה ונשאר. JBL? I QUIT???? מה לעזאזל?? טייקר נגד שון – קרב מעולה. היה לי כ"כ הרבה ציפיות מהקרב הזה. חיכיתי לו הכי הרבה ברסלמניה הזאת.. כן!! אפילו יותר מהקרב של רנדי נגד אייץ'. שני כוכבי על. מייקלס הזכיר בבניה לקרב הזה את ימיו כ-היל מושלם שמתגרה ובורח כשכמעט והוא "חוטף". מה ששמתי לב טייקר לא עשה אולד סקול בקרב הזה. שני אייקונים קרב נהדר ומעל לכל הציפיות – לפחות שלי. קרב הדיוות וסנטינה – אם יכולתי לעשות FF אז הייתי מעביר בכיף. מיותר ודבילי. ג'ריקו נגד הלג'נדס – אוי כמה שזה היה גרוע!!!!! העיקר מיקי רורק הגיע... עוד אחד... ג'ף נגד מאט – מאוד מקווה שהפיוד הזה נגמר. ולדעתי עשו אותו אקסטרים רולז כי הבניה שלו הייתה על הפנים. עם כל הכבוד לשני האחים , אתם לא אוון וברט!!! וזה היה צפוי שמאט ניצח. ג'ון סינה לקח אליפות... הדבר הכי שפוי שיצא מהקרב האידיוטי בין השלושה. אהבתי מאוד את הכניסה של סינה. רנדי נגד אייץ' – טריפל אתה קקה! פיוד שנבנה בצורה מדהימה, הסתיים לדעתי בכשלון. חבל שהלגאסי לא הגיעו לזירה ואז הייתה תמונה אחרת לגמרי. ועוד משהו, כסת"ח לא רע של הWWE.. הושיבו ביחד את JR, ג'רי ומייקל קול. מקווה שJBL יהיה הפרשן הבא של SD.
 

Aberforth

New member
תגובה ../images/Emo58.gif

היה אולד סקול של אנדרטייקר על שון מייקלס. ואהבתי את הפתגם - עם כל הכבוד לשני האחים , אתם לא אוון וברט!!! וזה היה צפוי שמאט ניצח.
 

the hakimi

New member
מניה לילה לבן

חבל שלא היה מספיק מקום ב"ברון" כי נשמע שהאווירה שם הייתה טובה. האירוע היה טוב, רק סדר הקרבות בו היו מעפנים (וההעברה של קרב הזוגות לפרי פור אול). כמובן שכבר ניתן להכתיר את קרב השנה עכשיו בין שון לטייקר ואולי אפילו הטוב בקריירה של הקברן. כל השאר היה סבבה חוץ מהמיין אבנט המשעמם טילים, מתי הם כבר יבינו שלא משבצים קרב אחרי אפוס היסטורי, הם לא למדו ממניה 18? בגדול אחלה אירוע.
 

Sid

New member
דעות ../images/Emo58.gif

אני עדיין בפה עם טעם של עוד מטייקר-מייקלס, פשוט נכנס אצלי לTOP10 של כל ההסטוריה בקלות, הם נתנו את כל מה שיש להם ואף יותר מזה בהתחשב במצב הפיזי של שניהם, פרפורמרים אדירים, אני כל כך מעריך את שני האנשים הללו בכל מידה אפשרית. עוד מילה טובה לסטימבוט, מצידי שיחזור לתת עוד כמה קרבות, הוא עדיף על המון מתאבקים צעירים ברוסטר, היה צריך לתת לו את הניצחון לדעתי, והסיום עם רורק ממש קילקל. ג'ף-מאט גם היה קרב חביב ונתן מנה מספקת של אקסטרים. דווקא למאט מתאים טייטס. MITB- לדעתי במקום הרביעי בינתיים מסך כל קרבות הMITB בהסטוריה, היה אפשר לעשות יותר ספוטים עם האנשים הנכונים (אוון בורן אהחממ..) מה שהנרי עשה גם קיין היה יכול לעשות לבד בקרב הזה, כלומר להיות ביג מן דומיננטי. העדפתי את כריסטיאן אבל גם פאנק זה בכלל לא נורא הקרב המשולש קצת שיעמם, אבל הדהים לראות איך סינה הצליח להרים (אמנם לשנייה וחצי) קרוב ל730 פאונד. אגב הכניסה שלו הזכירה לי את The Real Slim Shady משום מה. ויקי זאת ויקי, מיותרת ומאוסה מכל כיוון. הדיווה באטל רויאל היתה ביזיון חוץ מסנטינה, ממש התאמצתי לראות את הפנים של סאני, מולי הולי וטורי ווילסון. עוד ביזיון- ריי מנצח בדקה את JBL, למה צריכים לעשות את זה כל שנה מחדש? גם הדרך בה הוא פרש בתבוסה כזו וקהל שואג בוז היא לא משהו שהוא בטח היה מבסוט ממנו בתאכלס. ריי ג'וקר... מקורי... חחח. ביזיון #3- קרב איחוד אליפויות בPre-Show, זה איחוד אליפויות גאד דאמיט! מה עובר עליכם? הקרב האחרון (הסו-קולד מיינאיבנט אוף דה איבנינג) היה גלולת שינה, הרגשתי שאני פשוט רוצה לוותר על הקרב הזה בידיעה שאני גם לא אפסיד משהו מיוחד, אבל לבסוף נשארתי ער ובאמת לא היה משהו כזה. בסה"כ ארוע טוב, אבל אפשר והיה צריך לעשות אותו גם בלתי נשכח בכללותו ולא רק בקרב וחצי.
 

hirshfe

New member
שאלה עם ספויילר

לכל אלה, שלא מבינים איך אגרוף של מיקי רורק הפיל את ג'ריקו האם אתם משמיטם את העובדה שרורק היה מתאגרף מקצועי, שהפסיד פעמיים קרבות על אליפות עולם בהחלטת שופטים?
 
ועדיין...

ההיסטוריה של רורק ידועה ועדיין זה נראה מאולץ, לא אמיתי וטבעי כמו שמישהו מאבד הכרה מספיר של אדג'... כמו שכתב מישהו לפני, ג'ריקו נלחם ב-4 מתאבקים לפני כן שלא הצליחו להוריד אותו אז אגרוף אחד של רורק? מילא היה ביג שואו אבל פאקינג ג'אנקי כמו רורק?... מטופש.
 

IdanBoulder

New member
אני לא יודע...

נראה לי תמיד מפגר שמקבלים נוקאאוט מביג שואו ומצד שני אורטון וטריפל H מקבלים פטישים לראש כאילו זה יום העצמאות...
 

YellowAce

New member
דעות מקוצרות

גולת הכותרת של הרסלמניה: כריס ג'ריקו נגד אגדות WWE (סטימבוט, סנוקה, פייפר עם פלייר - עם הופעה הירואית של סטימבוט. קרב המאני אין דה באנק: פאנק נגד קופי נגד פינלי נגדקיין נגד MVP נגד כריסטיאן נגד הנרי נגד שלטון - כיאוגרפיה פשוט מדהימה של הMITB , פשוט היה תענוג של קרב ותענוג של ספוטים... וקופי מתאבק מ-ד-ה-י-ם , רק לחשוב מה היה אם אוון בורן היה מצטרף לחפלה... לדעתי מספר 2 שראיתי (אחרי מניה 21) קרב אקסטרים רולז: ג'ף הארדי נגד מאט הארדי - קרב ברמה של רסלמניה , אני נותן לו 4 כוכבים . אחלה כימיה יש בין שני האחים ופשוט קרב זורם אמוציונאלי וכמובן אקסטרים ! ! ! קרב על התואר הביניבשתי: JBL (א') נגד ריי מיסטריו - אחלה שוק קיבלנו מבראדשואו - לך ואל תחזור. וכמובן מעל הכל
שון מייקלס נגד אנדרטייקר
אח, מה אפשר לומר אחרי דבר כזה? אם ה-E ניסו להתעלות על המיין איבנט של מניה 20 , הם הצליחו - כי זה , זה היה המיין איבנט. לא ראיתי לעולם מתאבק שסחף את טייקר לקרב ברמה כזאת ברסלמניה. היו רגעים שהרגשתי שהזמן עומד מלכת , מאמה מיה. אם ישאלו אותי למה אני אוהב רסלינג? פעם התשובה הייתה - תראו את המיין איבנט של מניה 20 ותבינה - היום התשובה השתנתה - מייקלס טייקר. הכל התחיל עם הבנייה המצויינת של מייקלס , ששיחק קצת עם האדיטוד של DX 97. הכל טוב ויפה , אבל כמובן שאף אחד לא האמין שהוא יעשה את האפסט הגדול בהיסטוריה. לאט לאט, התחלתי להאמין שטייקר הולך להפסיד - פאק מייקלס קם מכל דבר! פאק טייקר קיבל פעמיים את הבעיטת שרלילה של מייקלס. פאק טייקר תפס את מייקלס מטומבסטון פאק מה זה היה הקרב הזה?!?!?!?! לזה אני קורא רסלינג , לזה אני קורא שני המתאבקים מהטובים בהיסטוריה , לזה אני קורא קרב חמש כוכבים. וכמובן לזה אני קורא - רסלמניה !!! שאר הקרבות - האליפויות: טריפל טרט' - נחמד מאוד , לרמה של רסלמניה - אהבתי את הכיאוגרפיה גם בקרב הזה. וגם את הכוח של סינה , האמת זה היה מרשים. (שואו ואדג' = 300+ קילו?) אליפות ה-E - קרב מצופה מאוד - אהבתי שהתחילו עם שני הפינישים של כל אחד. מפה התחיל הקרב לשעמם וחבל... סתם ככה לעיתים הייתה תחושה שטריפס הולך לעשות DQ ווינס בא לעזור לו סטייל מניה 17 לא? וכן מגיע לH שהפסיד כל מיין איבנט שהיה בו מאז מניה 20. ולא נשכח CHEERS
(לפני זה חמץ) גדול לאוסטין שבת'כלס? הוא ואיזה בחור בשם דווין הם אלה שחזירו את הרסלינג למפה. נתראה בשמחות !!! וחג שמח וכשר לכל הפורום !
מיסטריו שיחק אותה עם המחווה לג'וקר!
 

YellowAce

New member
שגיאות

מייקלס מטומבסטון פאק מה זה היה הקרב הזה?!?!?!?! -מייקלס ממון סולט פאק מה זה היה הקרב הזה?!?!?!?! (לפני זה חמץ) - (לפני שזה חמץ) ושכחתי כמובן להזכיר את כל הקטע עם מיקי רורק שהיה יפה ומפתיע...!
 

itaikadosi

New member
דעות רסלמניה ../images/Emo58.gif חוץ מהקרב של טייקר- מייקלס הקרב של מאט וג'ף והMITB , כל השאר ביזיון! - ניקול שוורצניגר הופעה מזעזעת, היא ממש התאמצה לא לזייף... - קרב MITB - אחלה קרב פתיחה, הכניס הייפ לאירוע, אחלה ספוטים, למה עוד פעם לתת לפאנק את הניצחון? - הופעה של קיד רוק משעממת, ממש מיותר. - קרב באטל רויאל דיוות - זה ביזיון השנה במחלקה הזו, לא זיהיתי כמעט אף מתאבקת שעפה מהזירה, היה באלגן גדול, ואיפה הכבוד למתאבקות העבר? למה בקושי הראו אותם? מרוב שכולם דומות אני כבר לא זיהיתי מי זאת מי... סנטינו ניצח נו ברור.. בוא נמשיך עם השטות הזו עד הסוף.. - ג'ריקו נגד האגדות - ואוא סימבואט ממש הפתיעה לטובה בכושר שלו, בעוד פייפר וסנוקה מקרטעים להם בזירה, סיטמבואט נתן אחלה של קרב, תוצאה צפוייה ואם היה קרב אחד על אחד עם סטון קולד זה היה הופך את זה להרבה יותר טוב, הופעה מיותר של מיקי רורק. - מאט נגד ג'ף - האמת סיפקו אחלה של קרב, היה מאוד מהנה לראות אותו. - ג'יי בי אל נגד מיסטירו - היה קצר וטוב שהיה, ומיסטריו היה יותר דומה לדוינק מאשר לג'וקר מבאטמן!... - טייקר - מייקלס - אין מה להרחיב פה, קרב הערב מבחינתי מותח מאוד בסופו, היה צריך להיות המיינאיבנט. - קרב משולש - כניסה חמודה של ג'ון סינה, נצחון צפוי שלו. - טריפל אייץ - אורטון - היה משעמם, אם מקמהן והלג'נד היו מתערבים זה היה אולי הופך את הקרב לקצת יותר מעניין. סה"כ אירוע מאוד מאכזב, ואין מה לעשות זה אירוע שסיכם לנו שנה וכמו שהוא נראה ככה הייתה השנה. היו חסרים קטעי של מאחורי הקלעים, קצת קטעים קומים או מפגשים מעניינים בין אנשים ולא היה את זה. שנה הבאה באריזונה.
 

REDSKINS

New member
דעות בקצרה ../images/Emo58.gif

MITB - אני אישית אהבתי את הקרב , הוא היה פחות טוב משציפיתי אבל נהנתי מאוד ממנו , קופי ושלטון נתנו תצוגה טובה מאוד , הנרי לא הפריע לקרב (בהתחלה כן) וממש לא צפיתי שCM פאנק יקח ציון -
וחצי (MITB בינוני יחסית לMITBים הקודמים אבל קרב טוב בכל זאת) מיס רסלמניה - היה מצחיק והיה דווקא בסדר , לא ציפתי למשהו ברמה וזכיה של סנטינו דווקא מצחיקה אבל קצת מיותר. ציון
וחצי בכל זאת היה נחמד ג'ריקו נגד האגדות - סנוקה ופייפר בקושי נשמו , בעיקר סנוקה , סטימבוט היה מעולה! יחסית לגיל שלו הוא באמת מעולה , ריק פלייר מתערב בסוף - למה לא לתת לו לנצח ..? לרורק לא מגיע לצאת אובר על ג'ריקו - חסר טעם ציון -
- לא קרב טוב אבל בכל זאת לא יודע למה היה טיפה מהנה ג'ף נגד מאט - לא היה אקסטרימי כמו שחשבתי אבל היה קרב סביר , היו ספוטים טובים והסיום היה טוב. ציון -
וחצי JBL נגד ריי מיסטריו על אליפות הIC - היה קצר מאוד וטוב שכך , לא ריציתי לראות קרב בינהם זה היה משעמם ויוצא על חשבון טייקר - מייקלס . ציון - אפס! אנדרטייקר נגד שון מייקלס - ואי איזה קרב אלוף , מייקלס + רסלמניה = קרב השנה , עירוב של טייקר והסטירק הוסיפו כל כך שהקרב היה כמעט מושלם (רק הפשלה עם הצלם הטיפש הזה) ציון -
אם היה אפשר יותר הייתי נותן יותר מ5 כוכבים אדג' נגד סינה נגד ביג שואו - ציפיתי להרבה פחות , היה טוב ללא קשר לציפיות , תמיד אמרתי שביג שואו בקרב משולש זה דבר טוב , הוא הוסיף לקרב , שמח שויקי חטפה ספיר ועפה מהר . ציון -
מגיע להם טריפל H נגד אורטון - לא היה טוב למיין איבנט של חגיגות 25 לרסלמניה , הקרב היה בסדר אבל מתאים יותר לאירוע דרג 2 כמו רויאל ראמבל או סאמרסלאם. ציון -
וחצי בכללי
בכל זאת הרגשת רסלמניה , רסלמניה לא טובה כל כך אבל עדיין רסלמניה ראשונה בלייב , טייקר - מייקלס עשה לי את הרסלמניה (כן אני מארק של טייקר)
 

yadbz

New member
דעות רסלמניה ../images/Emo58.gif

במילה אחת: סופרמן ניצח :(
 

yadbz

New member
אה, ושקול אמר שישראל בפעם הראשונה משדרת

זה עשה לי טוב בלב.
 
למעלה