בעקבות דרישת הקהל

Swanton Bomb

New member
דעות ../images/Emo58.gif

למרות הציפיות הנמוכות שלי האירוע היה דווקא סביר+ ולא יותר. * אינפרנו סתם קרב משעמם- * * קרב סולם אווווו, עכשיו אנחנו מדברים. אחלה קרב, ממש נהנתי ממנו רק בגלל הNSV המ**יין לא יכלתי לראות הרבה בגלל בעיות בשידור. הוא בהחלט די הציל את האירוע והראה את הצדדים החיוביים היחידים בWWE. רק חבל שההארדיז לא זכו, מקווה מאוד לראות הארדיז-לונדון וקנדריק ברסלמניה- **** * בוגימן נגד המיז חרא של קרב, גם מבלי לראות אותו. תודה שקיימת פונקציית הFF- אין ציון. * אליפות ארה"ב קרב יפה אך קצר מדי. לא היו רגעים מתים והיה בנוי טוב- *** ½ * אליפות הקרוזרוויט קרב יפה וטוב, קצת קצר. די צפיתי לאלוף חדש- *** * לאסט רייד איטי ומייגע אך היו כמה קטעים טובים. ומה שבטוח- יותר טוב מהאינפרנו- ** ½ תחרות הדיוות הייתה פשוט תת רמה ומפגרת ואני פשוט שונא את דיק ג'ונסון- אני שונא את הכרס שלו, אני שונא את החבילה שלו, אני שונא את הריקודים שלו, אני שונא את הפרצוף שלו. * קרב זוגות משעמם ועלוב- ½ לסיכום: סיום בינוני לשנה שהתחילה נפלא, התקדמה והסתיימה גרוע.
 

Taker4ever

New member
דעות ARMAGEDDON../images/Emo58.gif.

סוף סוף קיין מנצח, ועוד בקרב אינפרנו אחרי שהוא הפסיד את כל השלושה שקדמו לו. אומנם זה MVP, אבל הניצחון הזה בהחלט החזיר לקיין את הכבוד שלו. מוזר שהחליטו לשים את קרב האינפרנו בתור הקרב הפותח, הוא הרי קיבל הייפ כמו שנותנים לקרבות היותר מרכזיים באירועים של WWE. הקטע שבו MVP נשרף מהישבן אומנם נראה קצת נדוש, אבל עדיין מצחיק
.
קרב סולם מרובע על תואר הזוגות? זו חתיכת הפתעה. אומנם הקרב היה יכול להיות נהדר גם בלי MNM וההארדיז, אבל למה שנתלונן אם הם כבר במילא הוסיפו אותם לקרב? אפילו התוצאה הייתה מפתיעה, זה היה נראה שלונדון וקנדריק יפסידו את התואר, ובסוף הם שמרו עליו ונשארו אלופים. מעניין מה יעשו איתם עכשיו.
הבוגימן ניצח את המיז, צפוי אבל לא נורא.
בנואה ניצח את צ'אבו? הנה עוד הפתעה. הייתי בטוח שצ'אבו יזכה בתואר, אבל WWE שוב פעם הפתיעו ונתנו לבנואה לנצח. נראה לי שהם הולכים לקחת את הפיוד הזה עד פבואר 2007 או משהו.
ואם כבר מדברים על הפתעות, הנה קיבלנו עוד אחת. עד שנותנים להלמס להגן על התואר שלו וזה נראה כאילו הוא הולך להפסיד את התואר, הוא בכל זאת מנצח ושומר על האליפות. כנראה שלוינס כואב הלב שטריש סטרטוס עזבה את החברה, אז הוא רוצה להפוך את הלמס "לטריש סטרטוס של מחלקת הקרוזרוויט", רק כדי שלא נשכח אותה. מה שכן, אם גם מאט וגם יאנג לא יקחו את התואר מלהמס, אז מי כן?
והנה הקרב שעשה לי את האירוע, קרב הלסט הרייד שבו טייקר(
) ניצח את קנדי. כבר התחלתי לחשוש שקנדי ינצח גם הפעם, אבל בסוף טייקר ניצח, וזה למרות שהוא צחק אחרון בתוכנית סמאק האחרונה לפני האירוע. כמו שכבר אמרתי, זה כבר לא פקטור בנוגע לחיזוי תוצאות קרבות של PPV, והקרב הזה רק מוכיח שצדקתי. ובקשר לנפילה של טייקר, זו רק עוד הוכחה לכך שטייקר עוד מסוגל להמשיך ולהתאבק, אם הוא מסוגל לקבל באמפ כזה רציני. ושוב, כל הכבוד לניצחון של טייקר
.
אז בסופו של דבר, אף אחד מהאלופים לא עשה היל טרן, לא שזה מפריע לי, וגם העובדה שזה היה קרב זוגות בתוספת מתאבק מ-RAW לא מפריעה לי, הרי RAW השתמשה בביג שואו וקינג בוקר בסייבר סאנדיי, אז למה שבסמאק לא יוסיפו את סינה לקארד של אירוע שלהם? זה בהחלט הוגן אם תשאלו אותי. מעניין מה יעשו עכשיו עם בטיסטה והתואר העולמי.
לסיכום: אם ארמגדון 2005 היה אחד האירועים האהובים עליי אישית, אז ארמגדון 2006, בזכות הקרבות, ההפתעות והסקרנות שהוא משאיר לקראת העתיד, מצטרף גם הוא לרשימת האירועים האהובים עליי.
 

Rated RKO

New member
שאלה+תגובה קטנה.

שאלתי היא מול מי קיין התמודד בקרבות אש חוץ מנגד טריפל אייץ' וקיין? והתגובה היא שמאט הארדי לא יכול היה לקחת מהלמס את אליפות המשקל קל, מאחר והוא מעל ל-100 ק"ג. בכלל לא היה להם קרבות על החגורה.
 

Taker4ever

New member
תשובה+תגובה.

בקשר לשאלתך בנוגע לקרב האינפרנו (או קרב אש): עד עכשיו היו 4 קרבות אינפרנו במהלך ההיטסוריה. בשני הקרבות הראשונים, קיין התמודד מול טייקר, אחד היה באנפורגיבן 1998 והשני היה בתוכנית של RAW בשנת 99, ובשניהם טייקר ניצח. אז בתוכנית של סמאק בשנת 99, היה את קרב האינפרנו השלישי של קיין נגד HHH, ושם HHH ניצח, והקרב הרביעי הוא כמובן הקרב של קיין נגד MVP מאתמול, ששם קיין ניצח. ובקשר למאט הארדי, אני מודע לזה שמאט לא יכל לקחת את התואר מהלמס בגלל המשקל שלו, אבל מאט עדיין שקל רק ב-7 ק"ג מעל למשקל המותר, כך שאם הוא היה מספיק להוריד קצת מהמשקל שלו, הוא היה יכול להתמודד על התואר, והוא גם היה יכול להיות אלוף קרוזרוויט נהדר.
 

Rated RKO

New member
אה טוב.

ידעתי רק על הקרב של קיין נגד טייקר באנפורגיבן, לא על הקרב ברו. ואני לא חושב ה-WWE צריכים להגיד למישהו "תרזה" רק כדי שיהיה אלוף משקל קל. ואם אתה שואל אותי, אז גם הייתי מעדיף שמאט לא יהיה אלוף משקל קל. מאט לדעתי הרבה יותר טוב מג'ף, והוא סובל מקיפוח. כפי שאתה יודע מאט היה אלוף משקל קל ולדעתי הוא כבר פשוט לא מתאים לשם, למחלקה זו. מאט הייתי רוצה לראות אותו אלוף ארה"ב.(צ'אבו מנצח את בנואה, השני מקודם למיין אבנט, צ'אבו נכנס לפיוד עם מאט)
 

Taker4ever

New member
תגובה.

אני לא מתכוון לפתוח עוד דיון בנושא של מאט ואליפות הקרוזרוויט, כי הנושא כבר דיי חרוש, אז אני אסכם את זה ככה: גם אני חושב מאט יכול להיות אלוף US נהדר, ופיוד בינו לבין צ'אבו יכול להיות טוב, אבל מצד שני, אם מדובר רק ב-7 ק"ג, וגם ככה לגרגורי הלמס אין הרבה מתחרים על אליפות הקרוזרוויט, אז להעביר פיוד של 4 חודשים בלי קרבות על התואר, זה די ביזבוז, אם תשאל אותי.
 

Rated RKO

New member
גם אני חושב שזה די ביזבוז, אבל

ה-WWE ככל הנראה לא רוצים לראות שוב את מאט כאלוף המשקל קל, ולתת לו פיוד עם הלמס שהוא כל הזמן מפסיד הם כנראה לא מוכנים.
 

Swanton Bomb

New member
משהו שחייבים לראות

שימו
בסוף הקרב של טייקר וקנדי רואים כמה ילדים בקהל בשוק עם הבעה כזו
זה פשוט ענק!
 

Thiery Henry

New member
לא לא

סתכלו למה הוא הגיב: "ותזכרו שאם ביתר היום יצאה בלי להפסיד ב9 נגד 11...."
 

Brockster

New member
דעות ארמגדון

אז כן, היה אירוע מסריח למדי כפי שציפיתי, אבל חברים- אני רוצה לדבר בעיקר על 20 דקות ספציפיות. 20 דקות מופלאות שבהם ה-WWE החזירו אותנו לימים שבאמת ANYTHING CAN HAPPEN IN THE WWE, שבהם הפתעות היו הפתעות, קרבות היו קרבות ומתח, עניין והיי ריסק מובס לא היו מילים אסורות. למשך 20 הדקות של קרב הסולם המופלא הזה, נזכרתי למה אני אוהב האבקות. תקראו לי פוץ סנטימנטלי זקן, אבל זה הזכיר בדיוק למה למרות כל הסינות, באטיסטות, בוגי מנים וגרייט קאליים... למרות החרא האינסופי שאנחנו מקבלים במשך 80% מהזמן מהארגון הזה- כשהם באמת רוצים, הם יכולים להפתיע אותנו, וכשוינס אומר לחבורת מתאבקים מוכשרים "צאו לשם ותנו את הלב והנשמה", אז אנחנו מקבלים קרב בהתאם, שבעיני לפחות, עומד כשווה כח מול קרבות ה-TLC המפורסמים של צמדים אגדיים בימינו כמו אדג'-כריסטיאן, ההארדיז והדאדליז. קרב פשוט מ-ע-ו-ל-ה, ומתמודד נוסף על קרב השנה ב-WWE שגם בעל סיכוי מצויין בעיני לקחת תואר זה. פשוט תאווה לעיניים, ואלו מכם שלא מתכוונים לראות אותו בגלל קצת סינה ובאטיסטה, יצטערו על זה בגדול. הולי קראפ, זה היה קרב מעולה. אז אחרי שהוצאתי את זה מהסיסטם, בואו נראה מה עוד היה לנו ב-PPV הזה מלבד הקרב הקלאסי הנ"ל (רמז, הרבה קלאסיקה מהקוטב הנגדי):
האירוע החל עם סרטון פתיחה עשוי היטב, ובעיקר עם תפאורה פשוט מושקעת, שישר מכניסה את הצופים לעניין, גם אם בטופ של הקארד יש קרב זוגות חסר כל חשיבות. כל הכבוד להם על ההשקעה החיצונית באירוע הזה, התגעגתי לסטים המפוארים של ה-WWE. חבל רק שבבוקינג ובקרבות הם לא משקיעים כך.
איזו פתיחה לאירוע! אחד מהקרבות שהם מנסים בעילגות למכור בתור "מיין איבנט משולש" הוא בכלל קרב הפתיחה של האירוע. נו, אמנם קיבלנו קרב רע כמו שרק קרב עם גימיק כ"כ מטופש ועוד בהשתתפות קיין יכול להיות, אבל לפחות הוא לא היה ארוך מדי. זה בערך הדבר החיובי היחיד שיש לי לומר על הקרב הזה. התוצאה הייתה צפויה אך רק בשל התלבושת של MVP, כאשר היה די ברור שלא יהיו אלה המכנסי עור של קיין שיתלקחו באש, ובטח שלא רעמת השיער המפוארת שלו.
קרב הזוגות.... איזה דליקטס! כבר הרחבתי לגביו ומה שהוא גרם לי להרגיש בפתיחת ההודעה הזו, אז רק אתייחס למספר נקודות אחרות. קודם כל, ברגע הראשון הייתי בטוח שמרקורי כולה עשה בלייד ג'ו אה-לה פלייר או מייקלס, ותהיתי לעצמי למה הוא כן ונייטרו לא. גם לאחר התמונות הראשונות של הפנים שלו עוד חשבתי לעצמי שזה היה ערוך ממש ממש טוב, אבל בפעם השנייה עם הקלוז אפ? הולי שיט, נראה שהפרצוף של מרקורי כבר WILL NEVER BE THE SAME AGAIN. האמת? בלי להישמע יותר מדי חסר רגישות, אני די שמח שעכשיו אין לבוקרים ברירה והם חייבים להמשיך לקדם את נייטרו כמתאבק יחידים. ספוט נוסט שאמנם פוקשש אבל היה פשוט מרהיב, היה הדלייסד ברד #2 מהסולם, כמו גם הסופלקס המרהיב של ריגל על לונדון על הסולם! זה לונדון שכולנו מכירים ואוהבים- PLEASE DONT DIE!
אתייחס לנקודה הזו כסעיף נפרד, ואומר שמה שה-WWE הראו כאן, זה איזו רמה של קרבות, עניין ומתח הם מסולגים לייצר כשהם מחברים בין הטאלנטים האמיתיים שלהם, ונותנים להם זמן וסביבת עבודה טובה. רק תדמיינו מצב שבו תואר הזוגות נהיה אינטרפרומושונל, ושילובים של הצמדים הללו ממשיכים להופיע גם בראו וגם בסמאק... איזו תאווה לעיניים, ואיזה קרבות פשוט מטריפים אפשר להוציא מהקומבינציות הללו! אני אסחף ואומר שאם הקרב הזה היה מופיע במניה 23 בדיוק בצורה שבה הוא הופיע פה, אולי עם קצת בנייה של רקע לפיוד המרובע מלפני כן, הוא היה זוכה לתואר של 4.5 כוכבים אצלי בקלות, ובתואר של אחד מקרבות המניה המהנים ביותר ב-5 השנים האחרונות. יש לי אינסוף סופרלטיבים לקרב הזה, אבל כדאי שנמשיך הלאה.
מיזאנין מול הבוגימן היה... בדיוק כמו שקרב כזה נשמע לכם. לפחות הוא היה קצר. מה נעשה עכשיו? גם הסטריק של ג'ו נשבר, וגם של המיז. מה יהיה עם עתיד העסק?
בנואה וצ'אבו סיפקו לנו קרב בינוני ביותר, שאני פשוט לא מצליח להכנס אליו מבחינה אמוציונאלית. אני אודה בפה מלא שהסיום של הקרב נעשה בצורה מושלמת, ומאוד שמחתי לראות שצ'אבו לא זכה מהרול אפ כפי שהיה צפוי, אלא דווקא בנואה הכניע אותו. למרות זאת, הפיוד הזה חסר כל עניין מבחינתי, ואני חושש שאני מגיע למצב שבו כבר לא ממש אכפת לי מבנואה ואני כבר לא מצליח להנות ממנו. שמישהו יכניס את האיש הזה לפיוד עם ריגל ומהר.
קרב הקרוזרווייט היה... כל דבר מלבד קרב קרוזרווייט, ותהרגו אותי אבל לא יכולתי שלא להזדהות עם קריאות ה-BORING של הקהל. נכון, הקרב לא היה רע, אולי אפילו מעבר לבינוני, אבל גרגורי הלמס הוא כל מה שלא צריך להיות בדיויזיית הקרוזרוייט של ה-WWE, ואפילו למתאבק והיי פלייר נפלא כמו יאנג קשה להוציא ממנו קרב מהיר וקצבי, כי בדיוק כמו גיבסון בזמנו, הלמס פשוט לא רוצה או לא יודע להתאבק בסגנון שאמור לגרום לקהל להתייחס בכלל לדיויזיה הזו בתור אטרקציה.
טייקר וקנדי הצליחו להוציא קרב מזעזע ברמה הנמוכה שלו כבר בפעם השלישית ברציפות, ואני מקווה שעכשיו אחרי שטייקר הצליח לשאוב כל טיפת אובר גם מקנדי, הוא ימשיך לקורבן התמים הבא ונפסיד את סריית השעמומונים האלה. קנדי מצידו? בטח ימשיך בדיוק איך שרנדי אורטון המשיך אחרי הפיוד עם טייקר- מתאבק חסר כל אובר או אמינות, שיקחו לו חודשים ארוכים להתאושש מהמכה הזו שנקראת פיוד עם טייקר. יסלחו לי כל האנשים שאשכרה הצליחו להנות מהקרב הזה, אבל כמו שרפי אמר, רק אוהדי טייקר שטופי מח יצליחו להנות מגימיק כ"כ מטופש לקרב.
דיוות בביקיני? FF, תודה לאל.
המיין איבנט? בדיוק מה שציפיתי מכזו אסופה של וורקרים ללא חת. מסכים לחלוטים עם רשף שבאטיסטה הוא סכנה מהלכת, ואני באמת מתפלא שבוקר עוד לא גמר את הקריירה אחרי סדרת הקרבות הללו ביניהם. עוד הייתה לי תקווה מינימלית שנסיים את האירוע הזה עם טעם טוב וסינה יעשה איזה FU קטן לבאטיסטה (מה שגם יצמצם 2 מתאבקים זוועתים במניה לקרב אחד), אבל אני מניח שאחרי התענוג של קרב הזוגות, אני לא יכול לדרוש יותר מדי מה-WWE באירוע אחד. לסיכום? PPV על הפנים מכל בחינה, מלבד קרב אחד בודד... 20 דקות של מה שרסלינג יכול וצריך להיות- אל תחמיצו!
 

MOR149

New member
../images/Emo45.gif

בהחלט אהבתי את מה שכתבת על הקרב סולם. לא יודע למה אני תמיד נזכר בשנת 2001 בתור שנת ההפתעות. בהחלט פתאום משום מקום עשו לנו הפתעה עם קרב מעולה שכזה. ואחרי צפייה שניה בו הייתי מסכם שהוא יותר ממה שנתתי לו ופשוט עשה את זה עם 20 דקות מופלאות.
 

Fat Man Walking

New member
תגובה על קרב אחד

תיכננתי לתת תגובה כוללת, אבל הקרב זוגות פשוט גרם לי להרגיש חובה להגיב עכשיו- הולי פאקין שיט!!! איזה קרב!!! כשלונג יצא חשבתי שהוא יתן הכרזדה שזה יהיה קרב הארדקור או משהו, אבל הגיע אחד הדברים המפתיעים שראיתי ב-WWE! פשוט הולי שיט ואין מה להגיד, 20 דקות מדהימות שמחזירות אותנו לימי האדיטוד ומאבקי הדאדליז-הארדיז-E&C MOTYC, ואם הקרב הזה היה מתרחש באירוע כמו רסלמניה עם אווירה, יכול להיות שהייתי בוחר בו לקרב השנה, כרגע תחרות צמודה מאוד עם אדג'-פולי...
 
למעלה