בעקבות דרישת הקהל

דעות לאחר צפיה../images/Emo58.gif

אמממ אירוע שחשבנו שיהיה רע ,גרוע,אפור...........הפתיע אותי מאוד מאוד לטובה. נתחיל מקרב האינפרנו בין קיין לאמ וי פי הקרב הזה היה קרב נחמד ,קביל בדיוק את מה שהגיע לו,לא נמשך יותר מידי. קרב הסולם בין הארדי בויז,MNM,המעופפים,טיילור וריגל יש כמה צדדים לקרב הזה. אם היית בניה לקרב הזה ,זה היה מוסיף לו. אם טיילור וריגל לא היו משתתפים הייתי יותר מרוצה ,כי הם לא תרמו כלום,אלא ההפך הוא הנכון רק הפריעו לקרב במיוחד טיילור ,שלא ידע מה לעשות בקרב. מרקורי חבל לי עליו, הפציעה נראית רצינית מאוד,בכלל זה לא שנה של מרקורי בתחילה סמים,עכשיו האף בקיצר כנראה הוא סובל מחוסר מזל. לגבי נייטרו מי שאומר שהוא מייקלס הבא, פשוט צודק ,הוא נותן תצוגות מופלאות,אהבתי אותו ב2 קרבות הסולם שהיה לו עד כה,נייטרו אם לא יעשה שטויות ימשיך ביכולת הזאת, בקרבות נהדרים הוא הדבר הבא בWWE.מכל הצעירים כיום בWWE ,נייטרו נראה עם הפוטנציאל הכי גדול. לסיכום:הקרב קיבל כ 20 דקות ,מקבל אצלי **** בקלות. לגבי המנצחים קנדריק ולונדון זה היה ברור שהם ינצחו מתי שטדי הכריז על כך שזה יהיה קרב סולם. בנואה - צ'אבו היה נחמד טוב שהיה,די מפתיע שצ'אבו לא זכה,מה שברור לאחר הקרב הזה שהפיוד לא נגמר בארמגדון אלא יימשך גם ב2007. אני מקווה שהקרב הבא בינהם יהיה קרב כלוב או כל סטיפולציה אחרת. בוגימן דה מיז לא שווה לדבר. מר.קנדי - אנדרטייקר. קרב מהנה מאוד ,קנדי הפתיע אותי,אנדרטייקר בנפילה מהגובה הזה די הפתיע אותי ,שהוא בגיל שלו מסוגל לעשות דברים כאלו וולכת על דברים כאלו. הקרב קיבל מספיק זמן,אבל גם הצדיק את עצמו,לא היו רגעים מתים כמעט בקרב ,זרם מצויין לכל אורכו. המאיין אבנט היה לא מעניין מלכתחילה כך שלא ראיתי אותו. לסיכום:אמנם היו מקומות שכתבו שזה הPPV הכי טוב השנה,אני חולק עליהם ,אבל בהחלט זה PPV סביר+,זה PPV המפתיע של השנה ללא צל של ספק,ואחד האירועים הטובים של השנה,אך לא הכי טוב השנה.
 

shaidx

New member
דעה שלי על הPPV (ספוילרים)

אני מסכים עם מה שאמרת אחד לאחד אני ציפיתי בהתחלה לאירוע רע , אבל האירוע הזה לדעתי מקום 2 השנה לא פחות ולא יותר, הקרב של הזוגות עם הסולם היה הקרב הכי טוב השנה נקודה....!!!!!
 

MOR149

New member
דעות ארמגדון 2006 ../images/Emo58.gif

אחלה סט עיצבו לארמגדון אהבתי מאד. קרב אינפרנו: קיין מול MVP. סך הכל לא היה גרוע וזה אחלה בתור פתיחת אירוע. MVP נתן כמה מהלכים שמאד אהבתי וקיין זה קיין שלא יודע לעשות כלום. חבל לי שMVP הפסיד אבל הוא היה היחיד עם הלבוש מבין השניים וזה היה צפוי שהוא זה שיפסיד. הפיניש נעשה בצורה יפה. סוף סוף קיין ניצח בקרב שלו אחרי ש3 פעמים הפסיד(פעמיים לטייקר ופעם אחת לHHH).
¼ קרב סולם על תארי הזוגות. MNM מול הארדיז מול לונדריק מול ריגל וחברו. קרב מעולה כאשר בא בהפתעה ובאמת הצליח לקבל גם זמן טוב(20 דקות בערך) וגם להביא לנו את הקרב הכי טוב של הערב. כאב לי על מרקורי הטיפש שלא תפס את הסולם וקיבל אותו ישר לפנים. סך הכל היה קרב טוב אבל הבעיה היחידה שלא היו שולחנות ועוד תרגילים נוספים עם הסולם.
3/4 מיז מול בוגימן. קרב רע שלא היה בו כלום. DUD צ'אבו גררו מול כריס בנואה על תואר הUS. קצר וטיפה מאכזב אבל לא היו רגעים מתים. מזל שבנואה בסוף יצא עם היד על העליונה כי אני לא יכול לסבול את צ'אבו. צ'אבו זה לא אדי והוא צריך לחזור למחלקת הקרוז או להיט או לפרוש בכלל.
גרגורי הלמס מול ג'ימי יאנג על תואר הקרוז. קרב טוב אבל לא יותר טוב מהקרב שלהם בסמאקדאון. טוב מאד שהלמס שמר ושלא נתנו ליאנג את התואר בלי סיבה. אחלה קרב אבל והקהל יצא 0 כמו שJBL אמר. השניים נתנו קרב טוב והם צעקו בורינג..די מפגרים.
½ לאסט רייד מאץ'. קן קנדיייי מול אנדרטייקר. אומגדדדדד אנדרטייקר נופל על מזרון! איזה כואב! אח! שיט! הולי שיט! קרב משעמם שלא נתן כלום ואפילו הניצחון לא הגיע לטייקר ה0 הזה. מה הניצחון על קנדי נותן לו עכשיו? היית מפסיד בפעם ה3 כמו גבר ונותן לילד לצאת אובר עליך ביג דיל. חרא של קרב והכל בגלל אנדרטייקר. אני מתבייש להגיד אבל זה בייש את הקרב לאסט רייד הראשון עם גבל מה שהיה גם חרא. איפה היידנרייך שצריך אותו?
באטיסטה וג'ון סינה מול פינלי ובוקר טי. קרב מיין איבנט סמאקדאון לכל דבר. לא היה שום דבר טוב בו וחרא של מיין איבנט עדיף שהיה קרב רחוב או משהו אולי זה היה "מציל" איכשהו.מי שחשב שאחד מבאטיסטה/סינה יבגוד בחברו אז אתם על סמים. שניהם הפייסים המובילים,סינה מול אומגה בNYR ככה שאין מצב להיל טרן. ובסמאקדאון אין עוד פייסים מאשר באטיסטה. ¼ סך הכל 2 קרבות שמאד נהנתי בהם וזה הסולם ועל התואר המשקל הקל. קיין MVP הפתיע. ו2 האחרונים היו חרא מהלך. סך הכל האירוע הזה ניצל מלהיות האירוע הגרוע של השנה.
 

MOR149

New member
אגב תמונת האירוע ../images/Emo58.gif

קנדריק עם דאבל סטומפ על מרקורי.
 

MOR149

New member
ולדעתי כן

ואני מחרבן כבר מעכשיו על הדעה שלך אז אין לך מה לכתוב דעה. שונא כאלו אנשים מעפנים שאין להם על מה לדבר רושמים דברים כאלו.
 

cadoriman

New member
בואנה מה אתה רוצה ממנו

אומר שזה לא התמונה לדעתו מה אתה קופץ כבד את דעות האחרים ויאללה די
 

MOR149

New member
קודם כל

א)לא רוצה ממנו כלום ב) מי אתה בכלל? הנה עוד סוג אנשים שאני לא אוהב וזה אחד שמגיע משום מקום ומתערב. ג) אני מכבד פה את כולם לא ההפך. כאן קרה שהוא אמר זה לא התמונה של האירוע לדעה שלי. ככה שאם הוא רוצה לכתוב תדעה שלו שיכתוב אותה בדעות שלו וזה לא יהיה ענייני מה הוא כתב גם ככה. ואין טעם לגרור את השרשור הזה לריב.
 
תחרוט את הדעה שלך על היד.

היו דברים יותר יפים מהדאבל סטומפ שהם מעתיקים מסאנשי כבר שנה ואפילו לא מבוצע יפה. וחוץ מיזה מי אתה בכלל? כולה מור149 אחד שהעולם שם עליו פיפסקלה.
 

MOR149

New member
יודע מה?

אין לי כוח לריב הטיפשי הזה. ניצחת הדעה שלך חשובה וזאת לא תמונת האירוע!
 

hanaorb9999

New member
דעות תוך כדי צפיה

מתחילים עם פרומו מעולה שיוצר עניין בשני קרבות (וקרב זוגות לא מעניין בשיט).
MVP נגד קיין באינפורנו מאץ' פותח תאירוע - כניסה מאד מרשימה של קיין, וקרב סביר לא טוב ולא רע עם רגעים נחמדים כמו והקפיצה של קיין החוצה. MVP הומיא מקיין את הכי טוב שיכל.
קרב הבא המעופפים הנועזים נגד וילייאם ריגל ועוד אנגלי, רגע זה טדי לונג נכנס ואומר שיש לו מתנת כריסמס בשבילנו, מענין מה זה יכול להיות.... טדי הפוך את זה לקרב סולם מרטבע ומוסיף לקרב את MNM ואת ההארדיס. זה חייב להיות קרב השנה. וזה אכן הקרב הכי טוב שהיה בשנים האחרונות חוץ מרסלמניה 20 ובקרב המשולש שבנואה זוכה באליפות. אלוהים כמה שהקרב הזה היה מעולה אפילו שידעתי מהרגע ששונתה הסטיפולציה שהמעופפים הנועזים ישמרו על האליפות. ככה עושים קרב טוב.
חייב לציין שJBL היום פשוט לוהט על המיקרופון ולדעתי מתחיל לבשל פה איזה פיוד עם טדי לונג. מתחילת האירוע הוא רק יורד עליו.
מיז נגד בוגימן הקרב אחריו. רק שיגמר מהר. נגמר תוך פחוץ מ5 דקות. טוב שנגמר כלכך מהר.
צ'בו נגד בנואה מקווה ל20 דקות אינטנסיביות. קיבלתי 13-14 דקות אינטסיביות וטובות עם סיום מפתיע כי ציפיתי לנצחון של צ'אבו. בהחלט קרב טוב.
הלמזלי הגד גימי "ויין" יאנג הבא בתור. עד עכשיו אירוע טוב אין סיבה שיבר המומנטום. הולמס שומר על החגורה בקרב טוב מאד. שימשיכו תפיוד הזה.
 

Rated RKO

New member
מס' דברים:(../images/Emo58.gif מארמגדון כמובן)

1. לא ניראה לי ש-JBL ולונג יכנסו לפיוד. מאז שלונג ה-GM של SD יש לו סכסוך עם JBL. תמיד הוא היה מתנכל לו. 2. אני לא מבין מה כ"כ התלהבת מקרב הסולם. הוא היה קרב טוב, אבל היו הרבה קרבות יותר טובים ממנו מאז המיין אבנט של מניה 20. רק השנה לדעתי היו מס' קרבות יותר טובים ממנו כמו טייקר-אנגל, ג'ף-נייטרו בקרב סולם, אדג'-פולי, אדג'-סינה ב-TLC, ואם מדברים על שנה שעברה אז צריך לזכור את אנגל-מייקלס ממניה 21 ומלפני שנתיים את אורטון-קקטוס ג'ק מבאקלאש. הקרב סולם היה טוב, אבל יחסית לקרבות סולם הוא היה מאוד ממוצע.
 

talhorm

New member
ציטוט השנה נאמר באירוע הזה

מייקל קול: "there's the 3 time tag tag champions MNM" בראדשו: "There's the 3 divas - MNM"
 
למעלה