בצד המערבי, מעט דרומית לקניון הפארקאני אבדוק זאת מחר שוב
בכל מקרה, סימוני השטח של מע"צ אינם חדשים אלא מצויים שם כבר מספר חודשים. אגב, איפה בדיוק ראית את השילוט של חברה קבלנית? בצד המערבי של שד' ירושלים? לפני הקטע שמסומן בשלטים קטעים של מע"צ?
בצד המערבי, מעט דרומית לקניון הפארקאני אבדוק זאת מחר שוב
בכל מקרה, סימוני השטח של מע"צ אינם חדשים אלא מצויים שם כבר מספר חודשים. אגב, איפה בדיוק ראית את השילוט של חברה קבלנית? בצד המערבי של שד' ירושלים? לפני הקטע שמסומן בשלטים קטעים של מע"צ?
אני מניח שעד שייפתח מסלול ה-BRT יהיה שם משהומחכים לסגירה פיננסית שלו
בינתיים אין התקדמות. אגב, אורי 404- ציינת לפני כמה ימים שראית כלים הנדסיים ממערב לרחוב ירושלים, בתוואי הכביש המתוכנן. בפעם האחרונה שעברתי באיזור הסתכלתי וחיפשתי כלים. חוץ מטרקטור אחד שחנה שם (וכלל לא בטוח שהוא קשור לפרוייקט או שסתם מצא לו מקום חנייה בשדות), לא היה זכר לתחילת עבודות על 531.
נצל"ש: שימו לב לדף ה-BRT באתר של נתיבי איילוןרעננה מעכבת פרויקט BRT בשרון
משרד התחבורה מתכנן להקים באיזור השרון רשת היסעים מתוחכמת. הקו ייצא מכפ"ס ויגיע עד לחוף הרצליה, דרך רעננה. אבל, כמו פרויקטים דומים, גם כאן הכל תקוע. הסיבה: עיריית רעננה לא מוכנה שהתוואי העתידי יעבור ברחובה הראשי. תושבי האיזור ימשיכו, בינתיים, לסבול - טל ליברגל, nrg מעריב (המשך)
לאורך רוב התוואי הזה כבר יש נת"צנצל"ש: שימו לב לדף ה-BRT באתר של נתיבי איילון
אם אני לא טועה, מדובר בדף חדש. מסקנה מעניינת שהסקתי מהתכניות: היות שקווי הרק"ל מתעכבים, הלכו על תכנית חלופית - הקמת מת"צ בין צומת חולון ומחלף הסירה, דרך ציר חיל השריון - המסגר - בגין - נמיר. אעפ"י שהמת"צ הזה הגיוני ונחוץ, הוא לא היה בתיכנון עד לפני זמן-מה. כעת הוחלט על הקמתו כדי שיהיה אפשר לקשר בין ה-BRT לרחובות ו-BRT השרון למרכז ת"א עוד לפני הקמת הקווים האדום והירוק. הערה נוספת לגבי נתניה: "שכחו" את מתחם האוניברסיטה \ מכללה הסמוך לשכונת ותיקים. לדעתי, חשוב להאריך את המסלול הטבעתי כך שיעבור דרך רח' האוניברסיטה.
אני מקווה שהכוונה היא למת"צ ולא לנת"צ...לאורך רוב התוואי הזה כבר יש נת"צ
הם בהחלט התכוונו למת"צ (ולאו דווקא BRT).אני מקווה שהכוונה היא למת"צ ולא לנת"צ...
הרי גם לאורך כביש 412 כבר יש נת"צ, ובכל זאת בדף העוסק ב-BRT הזה מצוין שהוא נמצא בשלבי תכנון ראשוני, כלומר, הכוונה היא לא להשאיר את הנת"צ.
מסלול קו הBRT המתוכנן:רעננה מעכבת פרויקט BRT בשרון
משרד התחבורה מתכנן להקים באיזור השרון רשת היסעים מתוחכמת. הקו ייצא מכפ"ס ויגיע עד לחוף הרצליה, דרך רעננה. אבל, כמו פרויקטים דומים, גם כאן הכל תקוע. הסיבה: עיריית רעננה לא מוכנה שהתוואי העתידי יעבור ברחובה הראשי. תושבי האיזור ימשיכו, בינתיים, לסבול - טל ליברגל, nrg מעריב (המשך)
ליטוש על המסלול:מסלול קו הBRT המתוכנן:
מסלול הקו באופן כללי המסלול המתוכנן הוא מרחוב השקמה בכפר סבא ליד מפעל "טבע", אם אתה מכיר. ההמשך הוא צפונה לכיוון רחוב בן יהודה ומשם לאזור התעשייה כפר סבא, דרך רחוב הוועד הפועל ורחוב התעש. יציאה מאזור התעשייה לרחוב ויצמן. מרחוב ויצמן עד קניון שבעת הכוכבים/תחנת רכבת הרצליה מסלול דומה לקו 29 של "אגד"; כלומר נסיעה לאורך רחוב אחוזה הראשי ברעננה ודרך ירושלים של רעננה/הרצליה ותחנה מרכזית הרצליה. מתחנת רכבת הרצליה במקום נסיעה דרך כפר שמריהו ונוף ים, נסיעה לצומת הסירה, אזור התעשייה עד למרינה.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.