טוקיו הוטל

animfanatic

New member
../images/Emo207.gif טוקיו הוטל ../images/Emo168.gif../images/Emo13.gif

שבוע טוב.
 

animfanatic

New member
../images/Emo124.gif עדכון שבועי. ../images/Emo98.gif

http://israblog.nana10.co.il/blogread.asp?blog=383373
הספר "Collector" נמצא בחנויות הספרים: http://tokitas.files.wordpress.com/2010/04/2yjoj7a-horz.jpg ניתן למצוא את הספר Collector בעל 120 העמודים בכמה חנויות ספרים בצרפת. בספר יש תמונות שלא פורסמו בעבר, ראיונות ועוד כל מני דברים. למרבה הצער הספר בצרפתית.
סינגפור - תצוגת אופנה: http://www.youtube.com/watch?v=_F22p3F5bQA&feature=player_embedded תמונה ראשונה - http://www.imagebam.com/image/f137d678282251 הבנים מנגנים - http://img215.imageshack.us/i/diva7.jpg/ הלילה תצוגת האופנה של אאודי ובלילה שלמחרת, חגיגה, מעבר לתצוגת אופנה Dsquared2 של ביל בבוקר, הם יבצעו 2 שירים אקוסטים. היום ביל עם חולצה אפורה, מכנסיים אפורים ומעיל אפור עם רוכסן צר, אבל מנות קטנות יותר. טום לבש חולצה עם "T" גדולה עם ז'קט אפור ארוך ומכנסיים שחורים, בלי בנדנה. http://www.youtube.com/watch?v=zth3KQRL3WU
טוקיו הוטל ב- MTV ASIA: ב30 באפריל יהיה שידור מיוחד של MTV Rock וטוקיו הוטל יופיעו ב- MTV Asia. בשעה 14:30 ושידור חוזר בשעה 18:30.
הסוף של טוקיו הוטל? אולמות חצי ריקים, מכירת הדיסקים צולעת, וביל עדיין ממעיט בעוצמת הקול שלו... לכיס של הלהקה בטח קשה עם הכשלונות בטור הנוכחי שלה. לכן הארבעה ממגדבורג כבר הודיעו על המפלה בהופעה שהתקיימה בסוף מרץ ב- Viennese שהגיעו להופעה שלהם 4,000 במקום 16,000 מעריצים צפויים. Rotten מותחים ביקורת על הקבוצה אפילו יותר. "Kurier.at" מתארים את ההופעה כהצגת "פופ חסרת תשוקה, כמו של מקצוענים, לא יותר מזה". 'The press' מדברים על "המעטה בעוצמת הקול" של ביל שעומד במרכז הבמה העתידנית עם בגדי עור צמודים שחורים. לאחר כמה ימים אותה המפלה הייתה בפריז. "Salzburg news" אמרו שעדיף שההופעה הייתה מבוטלת, והופעה נוספת ברוסיה בגלל שפשוט אף אחד לא רצה לשמוע או לראות את טוקיו הוטל. מומחה למוזיקה והבוס של ""Deutschland sucht den Superstar" דיטר בולן פקפקו בהצלחה של טוקיו הוטל בפומבי. באותו זמן מומחה לעיבוד ממוצע הסביר: "ברגעים אלה, ההצלחה של טוקיו הוטל היא מזויפת ביותר. מהאלבום האחרון רק 25,000 דיסקים נמכרו בגרמניה. באותו הזמן, אפילו אם אף אחד לא רוצה לשמוע את זה עכשיו, Michael Hirte והאקורדיון שלו מכר 800,000 דיסקים." אפילו אם טוקיו הוטל יהפכו מתישהו וירצו לתקן את הנפילה שלהם בפופ, הדלת תהפוך לקרש לפני שהם יתקרבו אליה. "לא, אתם מוכרים מעט מדיי דיסקים!". "להופעה ברוסיה אני מקבל את הx ממולא בפגיעה מספר 1 בטוקיו הוטל. הזמן של הלהקה כנראה חלף," הפעם הוא כבר חזה את הסוף.
אדם רוצה לעשות לביל בובת וודו: http://radikal.ru/F/s58.radikal.ru/i160/1004/24/93ad50da775e.jpg.html
בגרסה החדשה של האלבום שלך יש שיר שנקרא "וודו" (Voodoo). למי תרצה לעשות בובת וודו ולמה? ביל קאוליץ, טוקיו הוטל! הוא מתוק מאוד, כ"כ יפה.
רגע, אתה מקנא בו? למה אתה רוצה לעשות לו בובת וודו? לא, בדיוק להיפך. אני אוהב את זה, זה מאוד מושך. הייתי רוצה לפגוש אותו. אפילו לעשות איתו שופינג!
הרגע חזרת מגרמניה. למה לא נפגשתם? הוא מאוד עסוק. אז זאת רק בובת וודו.
טוקיו הוטל בסינגפור: עוברים ושבים לחלוף ביום רביעי אולי הבחינו בקבוצת נערות נלהבות חוסמות את הרחוב. הם חיכו להופעה של טוקיו הוטל,להקה גרמנית שהיתה בעיר בכדי לשחק בבית האופנה פסטיבל בלילה. טוקיו הוטל מכרה את כל הכרטיסים לקונצרטים שלהם בזירותת ובאצטדיונים ברחבי העולם וביום שלישי דיסקווראד2 הציגו את קולקצית סתיו/ חורף 2010 - וטכנית זה לא היה הלילה שלהם מכיוון שהם שרו רק שני שירים אקוסטיים אחרי - גם נמכר. יחד עם הצלם, זכתה מעריצה ברת מזל לראיין את טוקיו הוטל למחרת. הסולן ביל קאוליץ זכה אלפי פעמים בפרסים על המקוריות שלו ועל קולו היפה. התאום הזזה שלו, הגיטריסט טום קאוליץ הוא או בחור הבנות והנה שם גיאורג ליסטינג הבסיסט - נלקח וגוסטאב שפר, המתופף שמהממם עם הידיים השריריות שלו והתיפוף המדהים חסר הרבב שלו. מה הם יגידו למעריצה הנלהבת.
זהו ביקורו הראשון של טוקיו הוטל אל אסיה. איך אתה מרגיש כשאתה יודע שאתה בא לכאן? ביל: היינו נירגשים מאוד ששמענו שאנחנו באים לאסיה . טום: כן, תמיד שאלנו את חברת התקליטים שלנו על הופעות באסיה: אנחנו רוצים לבוא לאסיה ולהופיע בקונצרטים וכל זה בשבילנו זה מדהים ווזה תמיד היה כמו חלום בשבילנו.
אתה תיהיה בסיבוב הופעות באסיה בקרוב, אז? טום: כן, אני מקווה! ביל: אנחנו בהחלט מקווים כך אנחנו רק בתכנון הטיול הבא שלנו אני חושב שאנחנו נבקר בסין בחודש יולי, ואנו מקווים לבקר ביפן בפעם הראשונה ונחזור לסינגפור על בטוח.
מה אתם חושבים על הבחורות בסינגפור? טום: הן מאוד יפות. פגשנו כמה מעריצות אתמול וניגנו כמה שירים אקוסטיים. ביל: הן היו כל-כך חמודות אתמול. זה היה מאוד מגניב, וזה תתמיד מלהיב לפגוש מעריצים בבית הראשונה. זה תמיד רגע מאוד קסום.
איזה שיר מהאלבום החדש שלכם הומאויד מתאר אותכם בצורה הטובה ביותר? ביל: אני חושב שיש המון שירים שמתארים אותנו טוב. יש לנו את 'לאליואן' שמתאר את הרגשות שיש לנו לפעמים, כולל את מה שטום ואני הרגשנו בתקופת הילדות שלנו. 'וורלד ביהיינד מיי וול' הוא עוד שיר שמתאר את החיים שלנו. טום: בכללי, כל שיר הוא מהחיים שלו, אז כל שיר אישי. גיאורג & גוסטאב: כן, זה אותו הדבר גם בשבילנו.
אתם ניראים כל כך מגניב כל הזמן. כמה מסודים אתם? ביל: כולנו שונים וכל אחד מאיתנו לעשות את הדבר שלנו, זה אף פעם לא היתה בעיה עבורנו. טום: ואנחנו לא נראים מגניב כל הזמן. אני מתכוון, אתה אמור לראות את גיאורג בלילה עם הפיג 'מה שלו... ביל:... ועם הדובי שלו. תמיד אהבתי לעשות את הדבר שלי, מנסה דברים חדשים, והרבה צורך של כיף עם זה. וגיאורג לא כל כך
 

Xx Haley xX

New member
../images/Emo17.gif../images/Emo45.gif ח"ח כרגיל!XD

איש מלבדך לא היה עושה זאת! :)
 

Xx Haley xX

New member
../images/Emo17.gif../images/Emo23.gifאוההההה.

כמה אהבה, איזה כיף. *חיבוק וירטואלי גדוווווווול*
 
למעלה