אין מצב!
כאן אני מצדדת עם אמא שלך - יש לבצע נקיון יסודי ויהי מה! תהיה ילד טוב ותעזור =) ואם ברצינות, אז קשה לך פיזית [כי לנקות זה יותר מעייף משיעור אירובי, או לפחות בחוויה שלי - אני עושה ספונג'ה ואני גמורה] או שסתם לא בא לך? כי אם זה גומר אותך מעייפות, אז מה אתה צריך תירוצים, פשוט תזכיר לאמא שלך שאתה מיוחד מבחינה גנטית =) ואם סתם לא בא לך, אז אין בי שום רחמים =)