הסירטון על סער בגיא פינס

itzik531

New member
הוא לא התחנף אליה

הוא פשוט הוא לא סותם פיות וחוץ מה היא היתה עושה אים המפה היתה עומדת ומרצה לפני המצלמה על המפה הרי את זה היא יכלה לעשות גם בלי המפה ואים אף אחד לא היה מקשיב לה בבית שהיא היתה מרצה על המפה העניין מהמפה היה יורד תוך יום אבל עובדה גם אחרי שניגמר האח הגדול עוד מדברים על המפה האדיבותו הגדולה של סער יש כאלה שעושים פוזות של פטריוטיות ויש כאלה שקצת מפעילים את הראש
 

רקלוש

New member
ולמרות שהיא מתחננת אליו שיפסיק להכאיב לה יוצא

לו מין חיוך נבזי של הנאה...והוא ממשיך להתעלל ואומר לה שלא תקבע את העוצמה...הכתובת היתה כל הזמן על הקיר..אך כנראה אנו הצופים בחרנו להתרשם ממראהו החיצוני והפוזה שהתלוותה אלייה...ואני מודה שהייתי מאלה שזה עשה עלייה רושם... מי שהצליח להוריד את המסכה מסער ולגלות את פניו האמיתיות היה: אלירז.
 

tWiS tEd

New member
והאחות המפגרת מגיבה על כך ב....

"ובסוף הכאיבה לו יותר מכל כי אכן קבעה את מידת העוצמת !" מישהו יכול להסביר לי על מה המוגבלת שכלית הזו מדברת?
 

האחות 2

New member
נראה לי שלא עמדת בתור כשהאל חילק שכל ,כי כבר

בקטע הזה היא לא הרפתה ממנו אפילו ש"כאב" לה בעת שהחזיק בה בכוח ,מה לעשות גברים אוחזים חזק וזה מכאיב. אילו לא התקרבה אליו יותר מאז יכולתי עוד להבינה .אבל להמשיך לרדוף אותו ולהתחנן שיחזור אליה למרות שהכאיב לה ,זה כבר אבסורד!
 

tWiS tEd

New member
את באמת לא מבינה את הבעייתיות בתגובה שלך?

את ברצינות מתרצת לסער את האלימות שלו כלפי איילה שהכאיב לה עד דמעות? זה שהיא לא השתינה עליו בקשת זה בגלל שהיא טיפשה. זה שהוא הכאיב לה זה בגלל שהוא נבלה אלים. וזה שאת לא רואה פסול באלימות שלו זה כי את _____ (השלימי את החסר).
 

האחות 2

New member
לא ...את....עם האלימות המילולית שלך, יודעת מה

זה אלימות. אם הכאיב לה עד דמעות למה לא בכתה וסרבה לדבר עימו יותר , אך בחרה לכנותו "אלים" בגלל מידת חוזק אחיזה גברית שברור שאדם חזק ושרירי כמוהו לא חש את עוצמת הכאב.ואני חושבת שאת פה הבעייתית שמנבלת את פיך ושופכת אלימות מילולית . מה עשה לך האדם שבאמת "מפגר" במוסד שאת מרשה לעצמך להטיח זאת כמילת גנאי? ותחשבי על זה... רק אם מוחך מסוגל לכך!
 

tWiS tEd

New member
יש לך בעיה עם אלימות רק כשהיא מופנית כלפייך?

לא מעניין אותי מה היא עשתה לו ומה עשתה עם המערכת יחסים שלהם. איילה לא מעניינת אותי בכלל. כל מה שיש לנגד עיניי זה אדם שמסוגל להכאיב ובכוונה. את ממציאה לו תירוצים כאילו היא תפס אותה בלי כוונה להכאיב ופשוט הוא כל כך חזק וגברי שזה כאב לה. אבל אם ראית את הקטע את אמורה לדעת שהוא התכוון להכאיב לה כתגובת נקמה על שהיא הבהילה אותו. אני מתנצלת בפני המפגרים במוסד שהשוותי אותם לאישה כל כך נחותה שכלית.
 

האחות 2

New member
אז למה את לא פונה לבנות הפורום ברמתך לדסקס על

כוונותיו של סער שהרי יש הרבה "מעתוקיות" פה ברמת המישכל שלך. אותי לא שיכנעת .ממממ...ביייייייייייייי.
 

האחות 2

New member
מה לעשות ד"ר לאלימות? אבל בטוח שסער ואני נגיד

לך : ברוך שפטרנו ![ ואין צורך בהסברים כי את לא מעניינת אותנו "בחוכמתך" הרבה!]
 
אחות 2 - אני מקווה שבנות ישראל תלמדנה... ../images/Emo70.gif

להתרחק מגברים מהסוג של סער כמני אש....
ושבעזרת התכנית הזו תדענה לזהות את הסכנה שבגברים כאלה - בשלב מוקדם יותר - לפני שתיפולנה ברשת ותושפלנה... לא אהבתי את שניהם.. בלשון המעטה.... אבל במערכת היחסים החולנית הזו - שהתרעתי מפניה יותר מפעם אחת... איילה הייתה ילדה בת 25... ואילו זער היה גבר בן 37... 12 השנים שמפרידות ביניהם עושות את ההבדל התהומי בין "מי הפיל את מי".... ועל מי מוטלת רוב האחריות... לומר על גבר בגילו שהוא "נופל ברשת" של בחורה זו או אחרת - זו אמירה שלא בדיוק מוסיפה לו כבוד... נהפוך הוא - דווקא מעידה על זילזול בבגרותו הריגשית וביציבותו.... הרי אפילו ילד בן 24 הצליח לגרום לו לפקפק בזהות המינית שלו...
העובדה ש"טכנית" נפרד מבולבולון {מעיין שם טוב} לא עומדת לזכותו...
אם ליבו שבוי לה והיא אכן אהבת חייו - כמו שאמר ללאון... הפרידה הטכנית לא הייתה אמורה לערער את נאמנותו כלפיה.... אלא נהפוך הוא - הוא היה אמור להדגיש, דווקא בתכנית הזו, את העובדה שהיא היא האחת עבורו - ושהוא שומר לה אמונים למרות הכל... בקיצור - סער, איך שלא תסתכלי על זה - יוצא יותר חומוס ממה שחומוס יכול להיות חומוס.... הוא יוצא פאטטי, ילדותי, חסר מודעות עצמית.... וממש לא מישהו שהייתי מאחלת לאיזו שהיא בחורה נורמלית, שמכבדת את עצמה.....
 
בחורים לא צריכים "להפיל עצמם ברשת"...

אלא אם כן הם בבונים מאוהבים בעצמם, ללא הצדקה - כמו זער...
 
יש בדברייך ניחוח שוביניסטי

לבחורות מותר לחזר אחרי בחורים, כמו שלבחורים מותר לנהוג באופן דומה!
 
טוב, אף אחד לא דיבר על כפייה!

אך אני הגבתי לדברייך שכתבת שבנות ישראל צריכות ללמוד לא לרדוף אחרי בחורים. ורדיפה, אין משמעה בהכרח בדרך של כפייה.
 

itzik531

New member
אים הוא נפרד למעיין לפני

אז מה היא עשתה בדירה שלו אים כול השקרים שבהם נתפש סער לא היתי מאמין לחצי מילה שלו
 
מעיין בדירה של סער כי טוענים שזה היה ההסכם

לפני שנכנס לבית האח.דרך אגב יש גם מתנות שקנה לה לכבוד יום ההולדת
 
למעלה