שלום לכולם

../images/Emo20.gifשלום לכולם

פעם ראשונה שאני כותבת פה, התאלמנתי לפניי שנה , אני בת 30. יש לי 3 ילדים. רציתי לדעת על מה בעצם מדברים כאן? ואם יש כאן עוד אנשים בערך בגיל שלי. שיהיה לכולנו שבוע טוב
 
ברוכה הבאה ../images/Emo140.gif

קחי כסא ושבי במעגל מדי פעם נוצרת פה שיחה זורמת תקראי את ההודעות בדף תגיבי למה שבא לך אשמח אם תמשיכי לכתוב איתנו
 
ברוכה הבאה ...

...למועדון העצוב הזה, שכולנו היינו מעדיפים לא להיות שייכים לו, לפעמים כותבת אבל בעיקר קוראת ומתעודדת. גם אני בגילך וגם לפני שנה פתאום ... לי יש שני מלאכים בבית (ואחד בשמים) שבלעדיהם מי יודע לאן הייתי שוקעת, הם מחזיקים אותי בחיים שחייבים לחיות אותם (לא בכאילו).
 
תודה לכם

לא יודעת אם אני מתאימה לאווירה הכללית כאן. במקרה שלי, אין מלאכים בשמיים...
 
אבל בפועל את לבד איתם

את ממלאה את התפקיד של אס ואב יחד חזקי ואמצי והישארי וספרי ואנחנו לך נשח חיבוק תומך
 
נסיכת הכוכב

את צודקת, אכן אני לבד איתם, ואני אכן ממלאת תפקיד כפול..תפקיד לא קל..יש ימים שאני מרגישה שכל הכוחות אוזלים לי,ובא לי רק ש ק ט. אבל אין שקט, ואין עם מי להתחלק,{לא שפעם ממש היה עם מי..}ואני עוד לא יודעת להגיד מה יותר קשה, המצב היום או החיים הקודמים לפני שהכל קרה.
 
../images/Emo140.gif

מקריאה בפורמים שונים, מגיעה למסקנה שכיום בזוגיות יש הרבה לבד ויש הרבה אמהות שהבעל כמעט לא נמצא בבית, כך שאמא זה כל עולמם של הילדים אבא זה אורח שבא לבקר מדי פעם , חושבת שלהתחלק עם חברה יכול לעזור . אם תרצי אשמח לעזור לך , אבל יודעת שאת חזקה יותר עקב האלמנות כי הנפש בונה יכולות כי שנולד ילד נולדת אמא והאמא קודמת לאישה או לאהובה ,הכוחות שעזרו לה ללדת עומדים לה כל חייה
 
איך את עכשיו ?

קראתי את הבלוג שלך , השארתי לך שם כמה תגובות מקווה שיום אחד השמש תזרח לך והעולם יעריך אותך כמו שאת וידע לפרגן לך במקום שבו את נמצאת חזקי ואמצי
 

nypx

New member
רק עכשיו הבנתי

אבל לכל אחד יש מלאך לך יש יותר מאחד ובקשר לתקופה שלפני זאת תקופה יותר טובה קודם היה לך ממש גרוע בהצלחה
 
חושבת שנתנו לה מקצה לשפר את החיים

הוא החליט לסיים את העוול ופינה לה את הדרך עכשיו עליה לשפר ולתקן את החיים לצאת לאושר עם המלאכים שלצידה שברור לי שהם סבלו לא פחות ממנה , וגם הם צריכים עזרה להתאושש להתחיל חיים מחדש עם אור ואהבה
 
למעלה