הפעם רק אני
New member
../images/Emo20.gifשלום לכולם
פעם ראשונה שאני כותבת פה, התאלמנתי לפניי שנה , אני בת 30. יש לי 3 ילדים. רציתי לדעת על מה בעצם מדברים כאן? ואם יש כאן עוד אנשים בערך בגיל שלי. שיהיה לכולנו שבוע טוב
פעם ראשונה שאני כותבת פה, התאלמנתי לפניי שנה , אני בת 30. יש לי 3 ילדים. רציתי לדעת על מה בעצם מדברים כאן? ואם יש כאן עוד אנשים בערך בגיל שלי. שיהיה לכולנו שבוע טוב