לינושית

New member
../images/Emo2.gif../images/Emo53.gif

בערוץ 4 ( ערוץ הסרטים ) יש פרסומת לסרט שיראו בקרוב הסרט נקרא : " למה הם ולא אני " רואים שם שני נשים או שני גברים מתנשקים ובסוף הם מעלים דגל
איך נקרא השיר שמתנגן ברקע ???? תודה לכל העוזרים והעוזרות אוהבת
ינה
 

talis

New member
בדיוק עכשו אני שומעת את השיר

שביקשת. השיר נקרא i will follow him והזמרת היא little peggy march תהני. טליס.
 
למעלה