בערוץ 4 ( ערוץ הסרטים ) יש פרסומת לסרט שיראו בקרוב הסרט נקרא : " למה הם ולא אני " רואים שם שני נשים או שני גברים מתנשקים ובסוף הם מעלים דגל איך נקרא השיר שמתנגן ברקע ???? תודה לכל העוזרים והעוזרות אוהבת ינה