../images/Emo187.gif

פצע קטן אבל... לפני כשנה וחצי הופיע פצעון על יד חזה ימין, תחילה חיכיתי שהוא יעבור לבד, כעבור תקופה הוא אחל לגרד ולהשתנות, הוא קצת גדל והצבע שלו הפך לאדום יותר, ניסיתי לטפל בו ברסקיו, אבל זה לא עוזר. קניתי סבון מיוחד (סבון ג'אמילה, אם אתם מכירים) וזה לא עזר.. היום אחרי שנה וחצי אני עוד סובלת מהפיצעון הקטנטן הזה..ולא מצליחה להבין מה זה? פטריה? מחלת עור? אם יש למישהו איזשהו כיוון..אני אשמח לישמוע. תודה עינת.
 
../images/Emo187.gif

לא יודעת למה, אבל כל הזמן הזה ניסיתי לפתור את זה בדרך האלטרנטיבית: משחות למניהן וסבונים טבעיים.. אבל כניראה שאין ברירה, ואני אצטרך להגיע לרופא. אין ספק שהפצע הזה לא רגיל בסוגו.. הפצע שאינו נגמר.
 
גם בפורום רפואה משלימה מותר לומר

זה יכול להיות סרטן. תקווי ותתפללי שזה לא מלנומה. חברים, עם כל הכבוד לרפואה המשלימה ולפתרונות הטבעיים, אל תוותרו על איבחון רפואי!!!!!! מלנומה היא סרטן עור תוקפני במיוחד. כשמגלים אותו, הוא כבר בדרך כלל חדר לגוף. כל יום עם מלנומה יכול להיות קריטי!! אגב, בסרטן - שלב הגילוי הוא פרמטר קריטי בפרוגנוזה (פרוגנוזה = מהלך המחלה הצפוי בעתיד או במילים אחרות: מהם הסיכויים לצאת מזה בחיים) אל תזניחו!! כנסו לכאן עם שאלות אחרי שרופא בדק ואיבחן. נשמח להרחיב את הידע וההבנה שלכם, נשמח לתת לכם אופציות טיפול אלטרנטיביות, נשמח להרחיב את האיבחון לרמות הוליסטיות. אל תוותרו על האיבחון הרפואי הקונבנציונלי ואם הפחדתי אותך ככה שאת נוטשת עכשיו את המחשב ורצה לרופא עור, אז אני שמחה.
 
למעלה