../images/Emo187.gif שלוווום!
אני רעות נעים מאוד! תאמת שאני כבר הרבה זמן נכנסת לפה ולוקחת כל מיני שאלונים (אני אוהבת לקרוא תגובות יותר מאשר להגיב בעצמי..) אני לא כל כך מכירה תשמות שלכם כי יש פה המוני אנשים אבל אתם מאוד כשרוניים בכתיבת שאלונים! זה בטוח! אני שייכת לקומונת "קורס משצים מחוז ירושלים 2005" ופעם בשבוע אני מעלה לשם שאלון (בדר"כ שמועתק מפה) והחבריה שם עונים ונהנים! רציתי לשאול אם יש אפשרות שתחברו שאלון לנו המשצים, לא שזה רע מה שיש פה, ממממממש לא הם אחלה בחלה! משצים=מדריכי שלח צעירים סומכת עליכם
נ.ב ממש נחמד לי להכנס לפה =)
אני רעות נעים מאוד! תאמת שאני כבר הרבה זמן נכנסת לפה ולוקחת כל מיני שאלונים (אני אוהבת לקרוא תגובות יותר מאשר להגיב בעצמי..) אני לא כל כך מכירה תשמות שלכם כי יש פה המוני אנשים אבל אתם מאוד כשרוניים בכתיבת שאלונים! זה בטוח! אני שייכת לקומונת "קורס משצים מחוז ירושלים 2005" ופעם בשבוע אני מעלה לשם שאלון (בדר"כ שמועתק מפה) והחבריה שם עונים ונהנים! רציתי לשאול אם יש אפשרות שתחברו שאלון לנו המשצים, לא שזה רע מה שיש פה, ממממממש לא הם אחלה בחלה! משצים=מדריכי שלח צעירים סומכת עליכם