שלוווום!

רעותיק

New member
../images/Emo187.gif שלוווום!

אני רעות נעים מאוד! תאמת שאני כבר הרבה זמן נכנסת לפה ולוקחת כל מיני שאלונים (אני אוהבת לקרוא תגובות יותר מאשר להגיב בעצמי..) אני לא כל כך מכירה תשמות שלכם כי יש פה המוני אנשים אבל אתם מאוד כשרוניים בכתיבת שאלונים! זה בטוח! אני שייכת לקומונת "קורס משצים מחוז ירושלים 2005" ופעם בשבוע אני מעלה לשם שאלון (בדר"כ שמועתק מפה) והחבריה שם עונים ונהנים! רציתי לשאול אם יש אפשרות שתחברו שאלון לנו המשצים, לא שזה רע מה שיש פה, ממממממש לא הם אחלה בחלה! משצים=מדריכי שלח צעירים סומכת עליכם
נ.ב ממש נחמד לי להכנס לפה =)
 
היי..משצ"ית לשעבר..

נעים מאוד אני חנית..משצי"ת לשעבר מחוז מרכז(ת"א).. ברוכה הבאאאאאאאאאאאה!
 

dirty fairy

New member
שאאאלום

אני נופר [= ולפי דעתי {ותקנו אותי אם אני טועה} את רוב השאלונים מעתיקים מאיזה פורום אחר או מאיזה אתר אחר.. אני לא יודעת אם יש פה מישהו שחיבר שאלון לבד..אבל אם יש, כל הכבוד לו..
 

רעותיק

New member
חחחחחחחחח

אז אני לא היחידה שמעתיקה
נחמד לדעת שיש פה עוד משוגעים כמוני במשצים =) מה שלומך חנית? אני מחוז ירושלים כ-ב-ו-ד באיזה שנה עברת את הקורס? הממ יצאת לעוד קורסים (נלווים למשצים?)
 

PUZMAK J

New member
אני חיברתי לבד...

נראה לי שהרוב חיברו לבד.. זה לא מסובך מאד...
 

dugabuba

New member
לא קשור..

זה לא עניין של מסובך או לא.. זה פשוט עצלות..לפי דעתי ,כן[?] בשביל מה להתחיל לכתוב ואפשר לעשות העתק הדבק..
 
למעלה