עדכונים

2MayaN2

../images/Emo18.gifעדכונים../images/Emo18.gif ../images/Emo221.gif

באתר הרישמי של פארמור העלו סרטון חדש של הלהקה לכבוד 20,000 חברים באתר! http://community.livejournal.com/paramoremusic/ הסרטון זמין רק לחברים רשומים באתר, אבל אין בעיה להירשם זה חינם

נסטי XD

יש כלי שהיא לא יודעת לנגן עליו? רציני כאילו..

היא יכולה להקליט שיר עם עצמה, לנגן בבס, גיטרה תופים ולשיר...בטח גם טיילור כזה..איזה צחוקים אם הופעה אחת הם יחליפו בכלים..

2MayaN2

חחח וטיילור יהיה הסולן?XD ../images/Emo221.gif

אבל כן, הם מאוד מוכשרים
וכבר אמרו שהיילי יכלה לפתח קריירת סולו אם היא הייתה רוצה, כי יש לה הרבה פוטנציאל לזה. אבל כנראה שהיא לא רוצה ושטוב לה איפה שהיא היום.

2MayaN2

היילי מספרת על הנשיקה הראשונה שלה ../images/Emo221.gif

Okay… It was the summer before the 6th grade. I spent about 75% of my time at the skating rink and had a group of close friends that I’d always hang out with there. Naturally, I started crushing on one of them… this kid named Matt. We were sitting on the carpeted side towards the back of the room with a few other friends and I think he asked me if I’d ever kissed anyone before. See, this guy was like a year or two older than me and had kissed a whole lot of chicks before - what a pro! Anyways, he told me he’d teach me how to do it. It was a moment straight out of My Girl. But then the moment was totally ruined when he told me I shouldn’t kiss like a grandma and we had to do it over again. I’m sure after that I probably just skated off to the concession stand and ordered cheese fries or something… I’m a super duper good kisser now so thanks Matt! (זה הכל מהבלוג שלה)

2MayaN2

היילי היום הולדת 8 של אחותה../images/Emo26.gif ../images/Emo221.gif

2MayaN2

יום שני הזה תציערך מכירת חצר אונליין ../images/Emo221.gif

שהלהקה עורכת למען תרומות ליפן. הנה מה שהיילי רשמה:Remember that online yard sale we talked about? It's starting Monday! & all proceeds go to #REDCROSSJAPAN!! details soon at Paramore.net

2MayaN2

היילי פירסמה מילים חדשות לשירים ../images/Emo221.gif

בצ'אט שנערך בPFC: "Monster" - 2nd Verse - I'm only human, I've got a skeleton in me But I'm not the villain, despite what you're always preaching Call me a traitor, I'm just collecting your victims And they're getting stronger I hear them calling (זה כנראה מה שג'רמי ניגן על הבאס ששמתי למעלה) "Renegade" - 2 lines from the 2nd verse I'll keep your secrets with me right behind my teeth your anger, your anchor but I'll sail much further on. השיר הראשון כנראה לא יקרא Monster בגלל ליידי גאגא.

נסטי XD

חחחחחחחחחח גדול...הרבקה הזאת

כאילו היא בסדר וזה, אבל היא לא שרה משו מטורף...כאילו אני לא הכי אהבתי..

למעלה