טריגר.

Tidal

New member
../images/Emo18.gifטריגר.../images/Emo18.gif

אסלות שלא ניתן לחטא עורכות היכרות עם ילדות שלא ניתן לרפא עורכות היכרות עם סיפוק שבוונדליזם [עצמי] שבירת חפצים [כמו נפש] כואבים קצת פחות כשלומדים להנות [המשטרה לא תבוא, מבטיחה] מ טורפת גרבי פסים כותונת דם עדיף לחיות בלילה ילדות של לילה ילדות של לילה. [הייתי-משתמשת-בחומר-חיטוי-בשביל-יותר-מידי-חלקים-בי.] [אני לא מרחמת על עצמי. אני די נהנית מהעסק.] [וגם, שכחתי איך לחיות.]
 

behappy

New member
.

לא..המשטרה לא תבוא. אין צורך שהיא תגיע--כל השלבים נעשים מההתחלה ועד הסוף או שנקטעים באמצע,איפשהו מה משטרה עוזרת.בכלל. זה תפס אותי נורא,דווקא זה,כי מכל הפשעים בעולם אולי את הפשע הכי נוראי אי אפשר לעצור.מבחוץ. ו איפשהו קצת את כן מרחמת על עצמך. אחרת , למה הכתיבה הזו ? אולי כדי להבין,ואולי כדי להסתכל קצת מפרספקטיבה ולקבל עוד חיזוק ש זה רע ויש גם דרכים אחרות. <אני מחרטטת פה בטירוף אבל זה כי אוף כואב לי המון ומוכר יותרמידי> נהנים? כן,נהנים מתרגלים ליהנות אפילו מהמצב הכי חרא שיש. כואבים אותו דבר, מרגישים קצת פחות. ואת יפה מדי ומדהימה מדי בשביל שתתני לזה לקרות, היופי שלך הוא הרגש הענקי הזה שאת מעבירה, אל תכבי אותו.
}{
 
אלוהים.

קוראת את מה שכתבת במעגלים לא ניגמרים. את לא מבינה אפילו מה זה עשה לי. "כואבים קצת פחות כשלומדים להנות" ההנאה הזו לא מחזיק מעמד הרבה מדיי זמן. ובכלל אני חושבת שזה לא שכואבים פחות אלא שפחות מרגישים אז נדמה שלא כואבים. וואו. איזו עוצמה.
 

Tidal

New member
../images/Emo23.gif../images/Emo14.gif../images/Emo24.gif

הלוואי שהיה לי מה לומר..
 

Yael Floyd

New member
ילדה..

את יודעת לכתוב מהבפנים, מתוך הבטן, וזה מה שהורג אותי. ככה, בלי מחסומים, פשוט לשחרר את הכל ועוד בעטיפה כלכך יפה. את פשוט מדהימה (וכוסית =]) ואני ממשממש אוהבת אותך.
 

Tidal

New member
../images/Emo41.gif

איפה?איפה? :) יאללה. הבטן שלי גם ככה דפוקה. לפחות שיצא ממנה משהו טוב,לא? לוווווווב יו [במבטא כלשהו]
 
..

הכל ניתן לריפוי שבירת חפצים זה תמיד דבר טוב הנפש העדינה שלך נשברה פעם אחת וזהו. אח"כ את שוברת את הרסיסים לקטנים - כואב. להנות מהעסק? גם זה ימצה את עצמו איפשהו בדרך.. אולי עדיף להתחיל לקרצף? אולי כדאי לנסות להדביק רסיסים מנופצים? אני לא מרחמת על עצמך, אני חושבת שאת יותר מידי חזקה בשביל כל זה. כתבת פה משהו קשה כואב כתבת את זה בצורה יפה כואבת *חיבוק*
 

Tidal

New member
../images/Emo182.gif

יש כלכך הרבה דברים אחרים שעדיף לעשות דברים כמו לנשום או להפסיק לשנוא אבל זה לא עובד לא. [זה יעבוד. מבטיחה. מתישהו]
 

Tooלי

New member
ללא נושא

ססס... אין מילים בפה של טלוש חזק וככה בדיוק נקודה (.)
 

High and Dry

New member
__

ככה קווים תחתונים זה נראה לי הכי חזק שאני יכולה לצרוח. לכתוב שאת גאון? לכתוב שאת מדהימה? לכתוב שאת יפייפיה, חכמה מדי בשביל זה, מוכשרת מדי בשביל זה, חייה מדי בשביל למות ? מה זה יעזור לי כשאת כותבת דברים כאלה מתוך הבטן, דווקא כי זה אמיתי זה כואב יותר מהכל. דווקא כי אני מזדהה זה כמו לשים לי מראה מול הפנים השירים שלי מזעזעים אותי כל פעם מחדש ועדיין כנראה שלא מספיק.
אוהבת אותך.
 

Tidal

New member
----

שותקת את בטח כבר יודעת בדיוק מה אני חושבת.
[
כלכך]
 

רותי ב.

New member
לא הבנתי את

המשפט שבסוגריים – " אני לא מרחמת על עצמי. אני די נהנית מהעסק " מאיזה עסק את נהנית? זה די חסם אותי מלהגיב. התחושות שזה עשה. השאלות. והשיר קשה וטריגרי, אבל עדיין, השאלה הזו. מציקה לי נורא.
 
למעלה