תשובות...
איך המרגש? I'm fine, thanks. and you? (סיטואציה מוכרת משיעורי אנגלית בכיתה ו'- המורה התעקשה
) איך המגש? איזה?! תדמייני איך זה לא להיות מחוננת. איך זה?? [תזדהי עם פשוטי העם. ] הרבה יותר טוב... לא צוחקים עליך ולא מצפים ממך לגדולות...
איך לומדים לבגרות בתנ"ך? שאלה טובה... תשאלי את אחותי!
MP4 או MP3 או I-POD? MP3!! כמובן!! הפשוט מנצח- מי צריך לראות סרטים במסך פצפון<?!! המוזיקה שולטת!!
איזה עט [כן, עט כתיבה!] הוא הכי טוב? מאיפה לי?! אני משתמשת בעיפרון. איזה מקש את הכי אוהבת במקלדת? הממ... זה- ;~ ששנים לא ידעתי עליו כיהוא מחוק אצלנו, וגיליתי בערך שנה שעברה שיש דרך פשוטה לעשות ";"... נניח ומפילים עלייך שאת צריכה לארח 4 בנות [במקרה הטוב בנות.. נניח שיש שם גם בנים. :|] שאת לא מכירה לשבת. מה תעשי? בעז"ה אמצא להם מקום בצימר (אל תלחצו, זה לא באמת צימר) שליד הבית.. לגבי אוכל
- אמא שלי תמיד מכינה פי שתיים ממה שצריך!! (ואז אומרת: אןף, אין מספיק אוכל...) (מוכר מאיפשהו?!) על איזה שיר את מפנטזת כרגע? הממ... משו מניגון עדין
מישו מכיר?!
ועל איזה דמות מפרפר נחמד? אני לא יכולה לסבול את התוכנית הזאת!! היא עושה חור בשכל עם כל החפירות שלה!
קרוקס כתום או טורקיז? טורקיז... אלא מה... מה דעתך שאני אשנה את הכינוי שלי ל"כתומת קרוקס"? איך שבא לך. את יודעת שזה ממממממממממש כיף להישאר בבית יום שלם כדי ללמוד למבחן [כשאת לא צריכה את כל היום הזה? ] באמת? אחותי לא ככה!
מרגישה מיוסרת? לא... מה רע בקצת שאלות? [מזתומרת על מה? על זה שאני בבית כרגע ואת לומדת. ] אה... באגואיסטיות שלי חשבתי שאת מדברת עליי... ספרי בדיחה! איש הלך הלך הלך הלך הלך הלך הלך הלך הלך הלך הלך הלך ונפל. (מכירים את הייבשנים האלה?! אני לא אחת מהם, אבל אין לי בדיחה כרגע...) המשך יום מדהיםםםםם!!! תודה! גם לך!!