היום ב-
אנשים

J92

New member
../images/Emo54.gifואתה בעצמך אמרת לי

בסניף בשישי,(בנוגע לאטאיסטים)שהכול נטוע בשורש.. וכמו שאני מוזרקת מהעקרונות של ההורים,ונטוע לי בשורש שום דבר לא יעזור
 

brass monkey

New member
תראו מי התעוררה לחיים...

אחרי ההברזה ההיא...פי... יפה שאת זוכרת... זה מראה שאולי באמת אמרתי משהו חכם...
בכל מקרה, איך אבא שלי אומר: "אם הם לא הבינו עד עכשיו, אין מה להתווכח, הם לא יבינו לעולם". נב- איך את יודעת שזה אני??
 

brass monkey

New member
מוזר כי לקח לך

4 דקות להוסיף את ההודעה השניה... זה מראה שחשבת על זה שוב
 

nothingman1

New member
חה! גיליתי אותך!!!

אני אטמין לך מטען נפץ עם מסמרים ועוגיות מתחת לבית, תזהר!!!
 

J92

New member
../images/Emo54.gifכי דיברתי איתך באייסקיו.

טמבל :]
 

brass monkey

New member
לא נכון!

ראיתי את שתי ההודעות ואז שלחתי לך הודעה!! אה אה...אני לא טמבל (נכון?
)
 

Dead Scene

New member
אם זה היה כזה קל היו עושים את זה

ממזמן. אבל כמובן שייש את הלחץ העולמי שכל דבר שאנחנו עושים ישר מסתכלים עלינו במעוקל. וגם ללחום אש באש לא כל כך עוזר ברגעים אלה.
 
זה די מלחיץ, אני די בטווח אש.

למרות שהם בחיים לא ירו לאזור חיפה (בעצם אין לדעת אחרי ההתפתחויות של אתמול). אני יותר דואג לחברים שלי בצפת וראש פינה שמופצצות היום :\ שמישהו יסביר לי למה לא מרססים את דרום לבנון עם תתי מקלע בכפר כפר.
 

one pearl

New member
גם אני לא מבינה את זה...

אני פשוט חושבת על כל האנשים במדינה שלי שנמצאים בפחד... הם הרבה יותר חשובים לי מ"מוסריות" או מה שהאירופאים והשמאלנים כאן יקראו לזה (למרות שאני בטוחה שאפילו השמאלנים הכי קיצוניים כאן בדעה דומה לשלי...)
 

Dead Scene

New member
אז עדיף לא להחמיר אותו

המדיה לא ממש סובלנית כלפינו בימים אחרונים מנקודת המבט שלהם אנחנו אשמים (ככה זה כשאתה יהודי) ועוד שיראק טען שהתגובה שלנו מוגזמת. חוצפן.
 
כל אירופה מגנים אותנו, זה פשוט עצוב

לנו יש תגובה מוגזמת אחרי 300 רקטות ביומיים שלושה. חולי נפש..
 

Dead Scene

New member
הם חושבים שזה רק אנחנו בסכנה

אבל הם לא מבינים שהטרור מאיים על כולם. הרי כבר פגעו באנגליה לפני שנה... חבל שצריך לקרות אסון כדי להעיר את כולם. אוף דיברתי עם ידיד שלי מקודם בטלפון. אני כל כך מתגעגעת אליו :( הוא אמר לי שפשוט מטורף שם. אני בחיים שלי לא דאגתי ככה למישהו.
 
משהו כזה, הם מחכים לפגיעה כדי

לעשות אפילו מיני צעד לכיוונים. אין מה לעשות, צריך להתרגל לזה שאנחנו לבד במערכה הזו, אלא אם כן יתקפו את ארה"ב. והאמת שכן, גם ידידה שלי תקועה בצפת ולא יכולה לצאת והיא כל הזמן מרגישה פיצוצים והדף וזה כ"כ מדאיג אותי :\
 

Dead Scene

New member
ככה זה בעולם

אנשים אנוכיים בטירוף. במלחמת העולם השנייה כולם ידעו מה קורה אבל אף אחד לא רצה להתערב עד שהוא הרגיש מאויים. אני מקווה שהח'ברה שלנו יחזרו הביתה בשלום.
 

pixyled

New member
למה?

כי אף אחד לא רוצה סברה ושתילה נוסח שנות האלפיים, בייחוד לא כשעכשיו מאה אחוז אשמה ייפלו על ישראל. ובכלל, זה לא שיש שם אזרחי לגו, יש שם אנשים בדיוק כמוך וכמוני שלא עשו כלום (לא צריך להתווכח עכשיו איזה חלק יש להם מכלל האוכלוסיה). ואם התגובה שלי נשמעת אפתית תל-אביבית מרוחקת, אז אל תתפתו להאמין לזה. גם לי יש משפחה בראש פינה, דוד ששהה במלון בטבריה ליד הבניין שהופצץ, חבר טוב בחיפה, אחר שמפציץ מהס"טיל בחיל הים ..אבל זה לא נותן פריבילגיה לברוח לפתרונות שבעצם לא פותרים כלום.
 

Dead Scene

New member
לצערי חבר הכי טוב שלי משרת בצפון

והוא לא בבית בימים אלה :\ המצב אכן לא נעים. גם פה בת"א האווירה עכורה. אני מקווה שהמצב ירגע בקרוב ושלא נספוג עוד אבידות :( אני רוצה לציין שאני ממש מעוצבנת מהתקשורת העולמית זה ידוע ש99% מהעולם לא סובל אותנו. אבל אתמול והיום ממש אפשר לראות את זה. גלשתי לי לאתרים מחו"ל לבדוק חדשות והזדעזעתי לגלות שכתוב רק על כך שישראל תוקפת את לבנון ואפילו לא מילה אחת על הטרור בצפון הארץ.
 
למעלה