היום ב-
אנשים

brass monkey

New member
חחח...מצחיק מה ההבדל בין עזה

לת"א - עיר הקודש? (עיר החטאים - יותר נכון) אתה יודע למה אתה חושב שעזה זה לא חלק מא"י ? בגלל שטיפת המוח שדיברתי עליה... תגיד כמה שעות ביום אתה רואה טלוויזיה? (סתם לידע כללי- אולי טעיתי) או שטיפת מוח מעיתונות כמו "מעריב" ידיעות" "הארץ"... שמעלימים את האמת...אם אתה רוצה הוכחה, יש לי בבית את העיתון שבו כתבו על הקסאם הראשון שנפל על אשקלון, בעיתון עשו לזה כתבה קטנטנה, כי חשבו שזה לא יחזור, וכשנפל עוד אחד כתבו פתאום "קסאם על אשקלון" .... תנסה רגע אחד לראות בצורה אוביקטיבית, בגלל שיצאנו, אנחנו חוזרים. הערבים הפלשתינים המחבלים - מבינים רק דבר אחד. אתה רוצה שישתקו? שיפסיקו לפגוע בנו? אז במקום לתת להם פרס על כל קסאם(גוש קטיף המקום היפהפה הזה ועוד הרבה- שאני משאר שלא היית באף אחד מהם...אבל שוב, זה סתם ניחוש, יכול להיות שאני טועה. - אם היית רואה את הבתי כנסת הענקיים, האנשים, התרבות שם. היית רוצה לעבור לשם! את זה לא הראו בטמבלוויזיה!, כי שוב- שטיפת מוח.) תן להם מה שמגיע להם! אם ילד שקטן ממך ותפס פוזה יבוא אליך וינסה לגרשאותך מהבית - אתה תעיף אותו עם שתי סטירות. מה ההבדל עם הערבים?? אני אומר לך מה ההבדל, השטיפת מוח שעברו רוב עם ישראל ע"י התקשורת, וע"י הממשלה שאני מזכיר את מה שאמר ראש הממשלה, שהוא מודה כל בוקר על כך שיש הנשיא בוש ואמריקה, במקום לומר לה' תודה שהחזרת אותי לחיים... אלה מודלים לחיקוי?? או המנחים של אקזיט? מודלים לחיקוי? - לא! אז למה הם בטמבלוויזיה? למה לא הראו את היישובים הבנויים? תמיד הראו את הקרוונים?? לא בגלל שאין בתים- אלא בגלל שטיפת המוח, שתחשבו שזה רחוק מת"א, אז זה בסדר, שתחשבו שאין שם כלום! זאת הטעות שלכם לתמוך בדבר שאין לכם שמץ של מושג עליו. גם היסטוריונים היו אומרים בפשטות - לא לתת, זה יגביר טרור! למה שלא יפנו אותך מהבית, או אותי, מביתי בת"א?? שיתנו להם את עיר החטאים...עדיף... או את רמת אביב, שלפני שנים - גם כן היתה "התנחלות" , כל המדינה היא ככה! מה ההבדל בין שדרות לעזה? אולי שדרות הפכה להיות התנחלות- פנה אותה!... תתעוררו! תבינו! הכל שקרים! אל תאמינו לאף אחד- ובמיוחדלא בטמבלוויזיה! נב- דע לך שהמפונים שהתפנו בלי לעשות בעיות וסמכו על הממשלה, עכשיו מצבם קשה ממצבם של המתנחלים שלא סמכו על הממשלה. אם אתה לא מאמין לי, קום, ותבדוק!
 

הוד11

New member
טוב

אז נכון באמת לא הייתי אף פעם בגוש קטיף וכנראה שאני גם לא אהיה. אני רואה הרבה טלוויזיה אבל אני לא מבין מה זה קשור? מה נראה לך שאני חושב מה שאומרים לי בטלוויזיה לחשוב? הדעה שלי מגובשת מספיק גם בלי התערבות התקשורת זה בסדר. חוץ מזה מזתומרת ערבים פלשתינאים מחבלים? אתה באמת חושב שכולם שם מחבלים? תאמין לי שרוב האוכלוסייה פשוט רוצה שלום ושלווה ועתיד בטוח ונקי ממלחמה בדיוק כמו רוב האנשים בישראל. הדוגמא שנתת אם הילד הקטן שירצה לגרש אותי מהבית שלי היא דוגמא לא נכונה כיוון שבגוש קטיף המתנחלים חיו על שטחים כבושים שטבעי היה שיוחזרו בסופו של דבר לידי הפלשתינאים. ולידיעתך רמת אביב מעולם לא הייתה התנחלות היא נבנתה על שטח שנקנה באופן חוקי מבעליו הקודמים.
 

brass monkey

New member
אוקי,

אז ככה. א. מצטער, לא שמתילב שאתה גבר. ב. גם אנשים לא האמינו שיהרגו יהודים בשואה, היה לשטיפת המוח חלק נכבד בזה. אותו דבר כאן הטמבלוויזיה. ג. כן, אם תסתכל, ותראה סקרים ברשות הפלשתינאית, (שהם עושים לעצמם) תראה שהרוב בעד הפיגועים. לא אני אמרתי את זה, לא המצאתי, זה היה בעיתון. ואם הם היו רוצים שלום, הם לא היו מצביעים ברוב מוחלט לממשלת החמאס. ואם הרוב המוחלט היה בעד שלום- אז למה הם לא מסגירים מחבלים?? ד. רמת אביב לפי מה שידוע לי היתה התנחלות. אם טעיתי, אני מתנצל, אני אבדוק זאת מחר בע"ה. ה. אם תבוא בגישה כזאת, גם את ת"א כבשנו, ואת כל המדינה. מה לעשות, ככה זה עובד. ואם השטחים האלה לא היו ריקים, והיו מאוכלסים פלשתינאים, לא היו יכולים להגיע לשם מתנחלים(והנה חלק משטיפת המוח, תמיד אומרים מתנחלים - ועושים מזה רע... הם אנשים גדולים וחכמים בדיוק כמוך וכמוני אם לא יותר...דבר איתם, הם יראו לך הרבה אמת שלא ידעת..)
 
אה, ואתה בולע את הסקרים של הרשות?

תקשיב, אתה חי בסרטטטט. זה כמו בחירות בעירק, אתה באמת חושב שכל מי ששם רצה את סדאם? לא! כמה אחוזים היו הבחירות? 100%. באמת נראה לך שכולם שם רוצים פיגועים? הרבה מאוד מפחדים מתגובה של הממשלת חמאס. אני לא יודע באיזה סרט אתה חי ואיזה אוסקר קטפת ברגע זה מהשכל שלך, אבל הערבים, עם כל הכעס שיש לי על החרא שיש עם עזה, הם לא כולם מחפשים מלחמה, בכלל לא, אבל לי אישית פשוט לא אכפת, אנחנו לא צריכים את עזה, לא האנשים הטובים שיש שם ולא את המחבלים המזדיינים, פשוט צריך לסגור את הברז שאנחנו זורקים על החרא הזה. ההתנקות הייתה טובה, למה? ההתנחלויות לא שלנו, זה שטח שהוא בניגוד לרמת הגולן לא היה שייך לארץ אפילו לא כסיפוח במפות שבאו"ם, אין לנו מה לחפש שם, אין לנו מה לעשות שם, התושבים בכלל לא מוגנים שם (זה שעכשיו גם מי שגר בצפת לא ממש מוגן זה סיפור אחר לא ציפיתי שנסראללה והבובות המזדיינות שלו עם המטענים יתחילו להתערב), אבל ההתנחלויות האלו חטפו מספיק בעשור האחרון מכדי שנרצה לצאת משם. עכשיו התגובה הייתה מאוד כועסת, אבל אני רגוע לגמרי, אני פשוט שונא כשאנשים זורקים שטויות לאוויר, פשוט חבל לי.
 

הוד11

New member
אחי זו בידיוק הדעה שלי

אתה לא מאמין עד כמה אני מסכים איתך
 

brass monkey

New member
שטויות...חכה...תן רגע להשיב

בגלל שיורים עלינו נעזוב?? מממ הגיוני מאוד!...אז יאללה תתחיל להעיף את כולם מצפת... זה אותו תירוץ מפגר שחוזר שוב ושוב, תפסיקו שלום לא היה, ולא יהיה איתם. הם לא רוצים שלום!!! תבינו! ולמה שגם בעיתון וגם בסקרים ישקרו?? לא כולם כמו יאסר ערפאת (יש"ו). וגם ת"א לא שלנו אם אתה בגישה הזאת...ותתחיל לעבור על כל המפה ולהוציא שטחים שלא קנינו בכסף... גרש אותם מביתם... ברור, ככה אתה מבין את זה..
 

brass monkey

New member
ושכחתי להוסיף

הם בחרו בממשלת חמאס!! אתה לא יכול לומר שלא הצביעו דמוקרטית. אם אתה אומר שגם הבחירות שקריות - אתהמשקר לעצמך כדי להגן על האויבים שלך. וכמו שאומרים: "מי שמרחם על אכזרים, סופו שיתאכזר לרחמנים"
 
דמוקרטיה ברשות הפלסטינית? חהחהחה

היית רוצה. ברגע שמת ערפאת כולם היו כפופים לטרור.
 

brass monkey

New member
אז אתה טוען שהבחירות

לא היו חוקיות? שרימו? תפסיק כבר! אתה חי בסרט - לא אני! אם לא היתה אפשרות להצביע דמוקרטית - אז לא היו עושים את הבחירות המפגרות שהביאו את ממשלת החמאס... הם בחרו ברוב מוחלט!!! צאו מאשליות!! אפילו נתונים אתם לא מקבלים - לעזאזל! אתם ממש מהופנטים לשקרים שגדלתם עליהם! אפשר להשתגע!
 
יודע מה? כן, זה מה שאני טוען

זה ברור מדי, זה לא אומר שהם כולם רוצים מלחמה. כן, מי שרוצה שם מלחמה זה רוב, אבל הוא לא מוחלט ואף פעם לא יהיה. ואם אתה תגיד עוד פעם אחת 'שקרים שגדלתם איתם' זה יכאב לך, אל תעיז לזלזל בדעות של אף אחד, יש הבדל גדול מאוד ביניהם. תגיד שאני חי בסרט, לא אכפת לי, כי אני יודע שאני לא, אבל להגיד שהדעה שלי ומה שגדלתי אליו (שאגב, זה מאוד שונה ממה שאני עכשיו, אבא שלי ימני מאוד קיצוני) הם לא שקרים, אז שתוק, רבאק.
 

brass monkey

New member
אם לא רוב מוחלט

אז תסביר לי איך זה שהרוב המוחלט בחר בחמאס- שיצאה בקריאה שהיא נגד מדינה יהודית, ובעד הפיגועים וכו'.... גדלת על שקרים שהאכילו אותך ואותי, לא ההורים, לא המשפחה- הטמבלוויזיה...("הטמבלוויזיה הישראלית...רוממה...ירושלים...מיקוד 91071 או יאא.... (רואה עד היום אני זוכר את זה, וראיתי את זה לפני 10 שנים בפעם האחרונה)) תפסיק להגן עליהם- הרוב בחר! אם הרוב היה בוחר להרוג ערבים(רוב בישראל) מה היתה אומר?? היית יוצא להפגנות, ואמריקה היתה קמה עלינו...וכו' הנה! הרוב בחר פ-י-ג-ו-ע-י-ם...הר-ו-ב ....והרוב המוחלט... תסתכל על הבחירות... ועדיין אתם מגנים עליהם! דיי כבר! הם הביאו את זה על עצמם, הגיע הזמן להיכנס באבי אביהם....
 
אני לא מגן, לא אכפת לי אם יפגיזו או

תם ואני אפילו בעד שיפגיזו להם את עזה. אתה יודע נגד מה אני? נגד אנשים כמוך שבטוחים שהם כולם אותו דבר. ואני לא רואה TV, לא בד"כ אניוואי, בין כיתה ט' עד השנה הזו (י"א לא ראיתי שום דבר חוץ מבביפ שגם הוא התחיל שנה שעברה, והשנה אני גם רואה ורוניקה מארס), לא הגיע הזמן שתפסיק להגיד דברים שאתה לא יודע? ג'יזס.
 

brass monkey

New member
זה לא משנה

העיקרון הוא אותו עיקרון, וגם בביפ הם מאכילים שקרים... אתה לא מאמין לי, כך אתהזמן ותראה. לפחות תסכים עם דבר אחד, הרוב הוא הרוב, והם יאכלו אותה בגלל הרוב. הרוב בחר מלחמה והם יאכלו אותה בגלל זה... אין על מה להתווכח, חוץ מהעובדה שאין סיבה לטעויות של העבר ושאנחנו סובלים בגללן. אם עם ישראל לא מטפל בבעיה, ה' יתן לנו סטירה מעוררת...
 

J92

New member
../images/Emo54.gifמתן.מחזקת דברייך.ותומכת 100%

באמת שאין מה להוסיף יותר
 
למעלה