הפלגה ראשונה

theshark

New member
../images/Emo178.gif הפלגה ראשונה

עם מפרשים, איזה תענוג. קבעתי להבוקר עם דויד בהרצליה, ומי החליטו להצטרף? ההורים שלי. כן, למרות שאני בן 35 נשוי פלוס אחת מקסימה ויש עוד אחד בדרך... הם החליטו שהם באים (טוב, הסירה שלהם מה אפשר להגיד
). אז האזהרות לא עזרו... יצאנו, הרמת מפרשים - ראשי פלוס חלוץ - והסירה למרות הממדים הקטנים, פיתחה קצב יפה מאוד. בשלב מסויים אימא שלי נכנעה וביקשה לחזור כמה שיותר מהר כי כבר לא נשאר לה מה להוציא...
הסתובבנו על עקבותינו וחזרנו למרינה. אז מה היה לנו, יום גלי עם רוחות טובות, אימא אחת שהוציאה את כל מה שהיה לה בפנים ודויד (
) שהסביר, לימד וגילה סבלנות וגרם לי לחשק לעוד. מודה, לא יכול לחכות עד ליציאה הבאה. אז, דויד שוב המון
, נהנתי מאוד מקווה שגם אתה. פעם הבאה אנו יוצאים לבד
.
 

בת ים

New member
ברכות על ההפלגה המוצלחת../images/Emo45.gif

סיפור האמא ה
מזכיר לי נשכחות. הורי,אז בעלי הסירה שלי,הגיעו לראות את הכלה
אבי עבר בשלום את הגשרון וירד לקוקפיט. אמי לא עברה את שלב הגשרון בכלל. אחרי 10 דקות במרינה, הירקרקות ניכרה גם בפניו של אבי וזה מיהר לרדת לקרקע יציבה. שניהם העדיפו לנפנף לסירה לשלום, כמה שיותר רחוק יותר טוב
. מאז קיבלו דיווחים יבשתיים בלבד על הסירה שבבעלותם. את הבת "המשונה" שלהם שתפסה פתאום ים,לא מבינים עד היום. אבל מקבלים באהבה
 

theshark

New member
תודה.

נראה שיש אנשים שפשוט לא נועדו להיות על הים. אימי כבר הודיע שזאת הפעם האחרונה שהיא עולה על הסירה... אגב, יש פתרון למחלת הים (מעבר לכדורים והמדבקות שמוכרים בבתי מרקחת) או שאנשים לומדים לחיות עם זה?
 
יש פתרונות לא מושלמים...

יש שמתרגלים/לומדים להתמודד. ויש כאלה שממתינים לגלגול הבא.
 

בת ים

New member
הלוואי שהיה פתרון../images/Emo10.gif

אהבתי שכתבת "לומדים לחיות עם זה" . ההגדרה הכי מדוייקת ששעתי. זה בדיוק מה שקורה ל
כמוני.
 
נהניתי מאד

נהניתי מאד. הסירה באמת שטה יפה מאד! בכל זאת הספקנו להיות שעה וחצי בים והתקדמנו בקצב יפה. אשמח לעשות זאת שוב. בפעם הבאה נבדוק את הספינקר.
 

theshark

New member
מה אתה אומר על מחר

אחה"צ
יש אפשרות לצאת מוקדם מהעבודה , כך גם נספיק גם לפני שהסערה של הסוף השבוע תגיע למחוזותינו. צריך רק לבדוק מצב הים ורוח. ושוב תודה. (4U)
 
למעלה