../images/Emo178.gif הפלגה ראשונה
עם מפרשים, איזה תענוג. קבעתי להבוקר עם דויד בהרצליה, ומי החליטו להצטרף? ההורים שלי. כן, למרות שאני בן 35 נשוי פלוס אחת מקסימה ויש עוד אחד בדרך... הם החליטו שהם באים (טוב, הסירה שלהם מה אפשר להגיד
). אז האזהרות לא עזרו... יצאנו, הרמת מפרשים - ראשי פלוס חלוץ - והסירה למרות הממדים הקטנים, פיתחה קצב יפה מאוד. בשלב מסויים אימא שלי נכנעה וביקשה לחזור כמה שיותר מהר כי כבר לא נשאר לה מה להוציא...
הסתובבנו על עקבותינו וחזרנו למרינה. אז מה היה לנו, יום גלי עם רוחות טובות, אימא אחת שהוציאה את כל מה שהיה לה בפנים ודויד (
) שהסביר, לימד וגילה סבלנות וגרם לי לחשק לעוד. מודה, לא יכול לחכות עד ליציאה הבאה. אז, דויד שוב המון
, נהנתי מאוד מקווה שגם אתה. פעם הבאה אנו יוצאים לבד
.
עם מפרשים, איזה תענוג. קבעתי להבוקר עם דויד בהרצליה, ומי החליטו להצטרף? ההורים שלי. כן, למרות שאני בן 35 נשוי פלוס אחת מקסימה ויש עוד אחד בדרך... הם החליטו שהם באים (טוב, הסירה שלהם מה אפשר להגיד