TRANCE ADDICT

New member
../images/Emo176.gif

Total Eclipse - Espanolizer פסייביאנט למצח....אחד הקטעים היותר חזקים ששמעתי בתקופה האחרונה....
 

Mad Sorcerer

New member
טוב שיש OiG אה חמוד?

דוגרי זה לא מהאלבומים הטובים ביותר בסצינה - הטראנס סייד די משעמם אבל קטעי האמביינט שם באמת מצויינים כולל את blue galaxie שחותם את הטראנס סייד
 
למעלה