חברתי

SHTRUDIDI

New member
../images/Emo176.gifחברתי../images/Emo175.gif

איך הקיץ? נבהלתם כבר ממקק
? נעקתם מיתוש
? הייתם בים
? וכמו תמיד- המלצות על סרטים
, ספרים
, דיסקים
, שירים
והצגות יתקבלו בברכה... דסקסו.
 

SHTRUDIDI

New member
תכירו-

זה מרטין, הוא הזוכה של X FACTOR בדנמרק השנה. הוא זכה בגיל 15 (!) ויש לו קול מאוד מיוחד וכשרון גדול לדעתי. הנה הסינגל שלו- Show The World http://www.youtube.com/watch?v=e6UarfXVEEk שיר חמוד, מעט מייקל ג'קסוני. חוץ מזה, בשרשור הזה גם שמתי הופעה יפה שלו לשיר של ג'סטין בX FACTOR. מה דעתכם?
 

LeAnnDylan

Well-known member
זה נשמע כמו הכלאה בין מייקל ג'קסון לג'סטין

הוא גם דומה לג'סטין. לא הסגנון שלי אבל זה חמוד כזה
אחרי זה הסתכלתי קצת בקליפים הקשורים בצד והתאכזבתי מאוד. הוא לא משהו בכלל לדעתי. ה-Somebody To Love די גרוע. נראה שרוה ההתלהבות ממנו היא בגלל הגיל הצעיר שלו. אני לא רואה אותו בגיל 22 לדוגמא עושה את אותו באז והקול שלו לעיתים גם די מעצבן.
גם Goodbye My Lover היה לא משהו. אחרי 2 שירים לא משהו וויתרתי על להמשיך לחפש משהו יותר נחמד.
 

Fairywitch

New member
אל תזכירו לי מקקים../images/Emo5.gif

שלשום בלילה נפלו עליי שניים ענקיים מהתקרה<img border=0 src=https://timg.co.il/f/Emo70.gif>
אחד ממש על היד שלי, ואחד על דופן המיטה. והוא היה כ&quot;כ גדול, שממש שמעו את הצעדים שלו על דופן המיטה<img border=0 src=https://timg.co.il/f/Emo5.gif><img border=0 src=https://timg.co.il/f/Emo5.gif>
אח&quot;כ לא נרדמתי במשך שעות וכל הלילה הלך<img border=0 src=https://timg.co.il/f/Emo7.gif>
 

LeAnnDylan

Well-known member
אמג X_X

איזה פחד X___X
לא הייתי ישנה בחדר חודשיים במקומך :|
או עד שיגיע החורף והם יעלמו<img border=0 src=https://timg.co.il/f/Emo122.gif> שונאת קיץ &gt;&lt;&quot;
 

Fairywitch

New member
אני אוהבת קיץ, אבל ג'וקים זאת תופעת לוואי

מיותרת ומציקה
אתמול בלילה כבר היה בסדר... עד שקמתי לשתות מים, ושניים ענקיים טיילו להם על הארונית במטבח
ניסיתי לדרוך על אחד והוא ברח
השני נעלם בין הדלתות של ארון המטבח. איזו מגיפה
 

LeAnnDylan

Well-known member
אמג את דורכת עליהם :::::::::O

איך יש לך אומץ??? הם עושים רעש איכ איו איכ איו איכ איו איכ %^Y$%T^@גדהכצנג'חכנעקלרחא85א
 

Fairywitch

New member
אוי, כן, זה נורא!!!!../images/Emo5.gif

ויש את אלה שלא עושים רעש- אבל מפרישים מיץ כזה
ואז אחרי שאני דורכת אני צווחת וקוצת במקום במעגלים מרוב גועל... #%@$%T$ אבל בין זה לבין לתת להם לחיות ואז תהיה להם האופציה ליפול עליי בלילה- אני מעדיפה את המיץ והקראנץ'....
 

LeAnnDylan

Well-known member
תרססי אותך למוות

אני הכי אוהבת לבזבז איזה חצי מיכל רייד על ג'וק מסכן לראות אותו מדדה וצולע ומנסה לברוח ואז לתת לו עוד שפריץ ולראות אותו דועך שיחנק |הא|
 

West Doll

New member
../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif

גיסי פעם מחץ עכבר עם מטאטא
אני אוהבת לדרוך על עכבישים. הם הכי לפלפים
 

flash99

New member
אני לא רוצה לזרוע פאניקה אבל...

מאוד לא רצוי להרוג ג'וקים בדריכה. אם במקרה את דורכת על נקבה עם ביצים (מה שמאוד נפוץ בתקופה זו) תהיה לך מגיפה בבית של ג'וקונים. אז להרוג גם ספריי! או אם את כבר דורכת לעבור על המקום עם ספריי.
 

Fairywitch

New member
../images/Emo5.gif הרגתי לפחות 3 כאלה../images/Emo2.gif

היה שם מיץ וכזה
זה בטח ביצים... בכל אופן- היום יום ניקיון, והצטיידנו בחומר לרצפות שגם מחסל ודוחה תיקנים.
 

flash99

New member
חומר זה טוב....

מגיפה זה לא נעים כי קשה להיפטר מהם אחר כך. אבל אני מאמינה שיהיה בסדר. מקסימום ריסוס...
 

SHTRUDIDI

New member
איכס!!!!

מיץ וכאלה...
איך קרה שהפכנו לפורום- מדע פופולרי הכן ביתך לקיץ?
 

Fairywitch

New member
../images/Emo6.gif

והלילה בכלל היה לי לילה זוועתי- שמעתי אותם מסתובבים בבית, מתעופפים ומתרוצצים, שניים נחתו לי על הכרית ואחד על השטיח- יש ממש מגיפה כאן
לא הצלחתי להירדם עד 4 לפנות בוקר, וזאת למרות שהייתי מותשת מיום ארוך של סק"ס (סידורים-קניות-ספונג'ה)
בסוף עוד אלמד לחיות איתם וזה לא יזיז לי- בינתיים מניין החללים בכוחות האויב עולה, ולכוחותינו שלום.
 

Black Stain

New member
../images/Emo2.gif../images/Emo2.gif

אם זה היה קורה לי הייתי לוקחת אוהל, צידה לדרך ומחליפה קידומת פעם עכביש קפץ עליי וחשבתי שזה הדבר הכי נורא שיכול לקרות למישהו, ובכן טעיתי
 

SHTRUDIDI

New member
אמאלה!

איך את עדיין בחיים כדי לספר על זה? איזה גועל
בקיץ הקודם נדמה לי, הרגשתי משהו בשיער בלילה ואז הסתבר לי שזה ג'וק. צרחות אימים הלכו פה.
 

Fairywitch

New member
לפני כמה זמן אחד נפל לי גם על הרגל../images/Emo5.gif

רק אחרי שהעפתי אותו עם היד מתוך שינה- התעוררתי וקלטתי מה הלך כאן הרגע
זוועה
 
למעלה