האם הנקה בהכרח "מפילה" חזה

cati3

New member
../images/Emo173.gifהאם הנקה בהכרח "מפילה" חזה

שלום לכולן, אני מניקה את בני בן השלושה חודשים (שנולד פג) וגם שואבת ונותנת לו מבקבוק (השאיבה החלה עוד בהיותו בפגייה ולא הצלחתי להשתחרר מזה), לאחרונה התחלתי לתת לו תחליף בשעות הלילה. בכוונתי להמשיך ולהניק אותו כי אני מרגישה טוב עם זה מכל הבחינות ופשוט נהנית. אני סקרנית לדעת אם ההנקה והשאיבה ישנו לי את צורת החזה, זה לא יגרום לי בשום אופן להפסיק עם ההנקה, אני פשוט רוצה לדעת למה לצפות בעניין הזה. מה אתן אומרות?
 

justmom

New member
מניסיון מצטבר (אם כי לא מדעי ../images/Emo13.gif)

מה שיפיל את החזה (או לא) יהיה שילוב של ההריון וההורמונים הפעילים בו ושל גנטיקה, לא ההנקה. כלומר - הנזק, אם נעשה, כבר נעשה, ובחלקו אפשקר לייחס אותו לגנים שקיבלת מהנשים במשפחה.
 

שרי30

New member
האמת? כן...קצת...

אצלי החזה קצת השתטח אם כי אני עדיין מניקה כך שיש מה שמרים אותו. שמעתי מבנות שהפסיקו להניק שהציצי צף בחזיה וזה די מבאס.
 

new mermaid

New member
אצלי הוא "צף" כשהפסקתיואז חזר לעצמו

יש בניה מחדש של מאגרי השומן אחרי "שלב הריקנות" לי באופן אישי היה כיף להיות עם חזה קטן (הכל יחסי
), אז יש בזה גם פן חיובי
 

ענתש

New member
לא יודעת את התשובה. מה שקילקל

לי את צורת החזה זו ההשמנה שאחרי הלידה ולא ההנקה דווקא. והאמת ? בעיניי חזה זה סקסי ומקסים והחלק הכי יה לחשוף מהגוף בתוך מחשוף. אבל יש היום כאלו חזיות נפלאות - שממש לא צריך נתונים טבעיים. ואני גם חושבת שאם בסופו של דבר, אחרי כל הלידות וכל ההנקות אני אמצא את החזה שלי נפול ולא מוצא חן בעיניי אז תמיד יש ניתוח. מה שהטבע לאנותן - יתן המנתח הפלסטי הכי טוב שהכסף שלי יוכל לקנות לי.
 

Shellylove

New member
למיטב ידיעתי

זה יותר קשור להריון ולגנטיקה. ברוכה הבאה אלינו
 

cookie1

New member
שמעתי מישהי מסבירה באחת מתכניות

הבוקר שדווקא גודש הוא זה שגורם לחזה את הנזק העיקרי, כך שכדאי לנסות ולהמנע ממצבי גודש. מעבר לכך מעורבים כאן כמובן הגנטיקה וההריונות, לאו דווקא ההנקה. אצלי החזה חזר להיות ממש כשהיה כך שכנראה זה עניין של מזל
 
ברוכה הבאה../images/Emo39.gif

אני מניקה עכשיו את הפג השני שלי
(מוזמנת לפורום "הורים לפגים") ובדיוק עכשיו הייתה לי איזה תובנה בקשר לחזה נפול...חשבתי על זה שאף אחת לא מגיעה לגיל חמישים-שישים עם חזה זקוף,אלא אם כן היא עשתה משהו שנגד הטבע ובעד סיליקונים... יש כאן עניין שהחזה מתמלא ונמתח עם הופעת החלב,וכשהחלב מתייבש,לא חשוב כמה זמן אחרי,החזה ייראה נפול ומרוקן...ישנה התאוששות קלה לאחר זמן כשהחזה "מתרגל" להיות ריק... אלו תובנותי בנושא.
 

comfi

New member
תשובה ועצה

כן ... מפילה ואין מה לעשות , שימי שבצד כל חודש את המחיר שהיית מוציאה על תחליפי חלב אם לא היית מניקה ובעוד כמה שנים שכבר לא תרצי יותר ילדים תשפצי תרימי תנפחי תקטיני ,,, מה שבא לך
 

מעיןבר

New member
היה נפול כבר קודם

אחרי ההנקה הוא בטח יתרוקן... בסוף אני אדחוף גרבים לחזיה
 

אלדורית

New member
../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif אז בטח יפול

אלא אם כן את חוסכת אותו בשטרות--אבל מטבעות בגרביים בחזיה? עד הברכיים זה יגיע!
 
איך נפלו גיבורים...

נפלו, חופשי נפלו. אבל למען האמת, זה קרה כבר בהריון הראשון, ואז הנקתי רק שבוע. לא יכולה להגיד שזה ממש אכפת לי, וחוצמזה, בשביל מה המציאו את הפוש-אפ?!
 
למעלה