שלום לכולכן

adiyyy

New member
../images/Emo171.gifשלום לכולכן

לא כתבתי כבר מספר ימים,אני רוצה לעדכן ,אני טפו טפו מתחילה היום שבוע 20 והתחלתי להרגיש בערבים את העובר זז,איזו חויה משמחת. אני מקווה שהכל ימשיך להיות בסדר,בבית הספר לא טוב לי.למי שלא זוכרת המנהל הוציא אותי לפני מספר שבועות משתי כיתות בגרות(לשון),הוא טען שתלמידים התלוננו וכו ואני אמרתי שלא מוציאים חודש לפני בגרות מורה מהכיתה.בינתיים ביוזמתו וביוזמת מזכיר סניף ארגון המורים(עירבתי אותו בכל המקרה).אני מלמדת תלמידים מאותן כיתות בשעות שהוציאו אותי.באים כל פעם מספר תלמידים ואני עוזרת להם בלשון.אז תגידו לי האם זה הגיוני? לא הייתי טובה בשבילכם בכיתות ,אך בהוראה יחידנית אני טובה?כל העניין בטיפול אצל מישהי האחראית על נשים בהריון,היא תחליט בסוף אם לפטר אותי או לא.אני מקווה שהכל יהיה בסדר.לקחנו עורך דין שיעזור לנו ובעלי איתי לאורך כל הדרך ותומך בי,מזל!!! אז בינתיים חג שבועות שמח ושמרו על עצמכן!עדי
 

גוליגל

New member
סיפור מעצבן

ממש מרגיז הסיפור שלך. אני מקווה שעם העורך דין וכו' הכל יבוא על מקומו בשלום. חג שמח!
 
שלום לך

רק עכשיו אני שמה לב שאנחנו באותו שבוע הריון!! וגם אני התחלתי להרגיש תנועות מאוחר יחסית, למרות שזה הריון שני (ואמורים להרגיש קודם) בן או בת?
 

adiyyy

New member
יתשובה לאורגנדה

יש לי בן,הגדול שלי בן ארבע וחודשיים.מ-ד-ה-י-ם. מעניין איך זה יהיה שני בנים ביחד?
 
גם אני אדע בקרוב...

כלומר- עוד 20 שבועות פלוס מינוס נראה לי שאם האח של קינלי ייצא כמוהו - הולך להיות שמייח. אצלך לפחות יש הפרש "נורמלי". שלנו יהיה מילדי תוכנית ביבי, ולכן ההפרש כל כך קטן ...
 

c גל

New member
עידוד- לא יאשרו לפטר אותך

גם אני מורה וקיבלתי לפני שנתיים בהריון מכתב פיטורים . האחראית מבית הדין לעבודה מאד אנטי משרד החינוך ומכירה טוב מאד את הטריק הזה שלהם . מבלי לערב את ארגון המורים ומבלי ומבלי לבזבז כסף על עו"ד - ניצחתי ! הפיטורים לא אושרו , חזרתי לעבודה ואפילו קיבלתי כסף על החודשיים שישבתי בבית עד להחלטת בית הדין לעבודה . בגלל הצמצומים במשרד החינוך הם מנסים להפטר ממורות הריוניות בטענה שאין קשר בין הפיטורים להריון אלא לאיכותך כמורה . למזלי ולצערם במשך כל שנות עבודתי אספתי מכתבי המלצה רבים שהוכיחו מה אני באמת שווה . אז אם יש לך מכתבים כאלה - זה הזמן לנצלם . בשאלות נוספות את מוזמנת לפנות אלי במסר .
 
אני חושבת שאת עושה מצוין

בזה שאת ממשיכה ללמד את התלמידים שרוצים. בעצם זה שרואים שהם עצמם באים מיוזמתם (הם לא חייבים, הרי) את מוכיחה שהטענה שגויה.
 
למעלה