../images/Emo116.gifהילארי דאף:"אני וגו'אל מתכתבים כל הזמן"
-מתורגם- שניהם המשיכו הלאה מאז הפרידה שלהם שנה שעברה, אבל הילארי דאף והאקס שלה, ג'ואל מאדן, עדיין שולחים אימיילים אחד לשניה, כך היא מספרת בראיון למגזין "CosmoGirl!". "ג'ואל היה החבר שלי שנתיים ואהבתי אותו - הוא היה חלק חשוב בחיי", היא מגלה למגזין. "כל הדברים האלה על הבדלי הגיל בינינו שהיוו את הסיבה לפרידה שלנו פשוט לא נכונים; אף פעם לא הרגשתי בהבדלי הגיל. להפרד היה משהו שהרגשתי שצריך שייקרה בינינו... אנחנו שולחים אימיילים אחד לשנייה כל הזמן ואנחנו במקום טוב עכשיו". דאף, שאלבומה החדש "דיגניטי" שוחרר החודש, אומרת שאפילו שהיא וג'ואל נראו שונים, יש להם המון במשותף. "אנשים חשבו שלא היינו כמו כל הזוכות, אבל אף פעם לא היינו עד כדיי כך שונים", היא אומרת. "אחרי חודשיים, אפילו לא ראיתי את הקעקועים שלו יותר, כי זה לא מי שהוא. הוא תמיד אמר, 'אני לא חושב שיש כל כך הרבה אנשים שמבינים אותך, אבל אני כן'. והוא כן הבין אותי. יכולתי להיות טיפשית, מצחיקה או משוגעת, והוא הבין את זה. הוא נתן לי ביטחון ועצמאות שלא היה לי קודם". ג'ואל יוצא כרגע עם כוכבת "החיים הפשוטים" ניקול ריצ'י. שמועות הצביעו על כך ששירים באלבומה החדש של דאף - כולל את השיר "GYSPY WOMAN" [צוענייה] - הם על ניקול. דאף אמרה ל"USA TODAY" לאחרונה ש"צוענייה" הוא על אישה אחת שהתפרצה לחיי הנישואים של ההורים שלה. "זה מעניין - חצי מהאלבום נכתב כשהייתי במערכת היחסים עם ג'ואל, והחצי השני נכתב אחרי שנפרדנו. אז ביחד, האלבום באמת אישי", היא אומרת. "כל כך הרבה שירים מהאלבום היו על דברים שהמשפחה שלי עברה. פחדתי לכתוב עליהם, אבל אז חשבתי 'למה שאני אנסה להראות שהחיים שלי מושלמים כשהם בעצם לא?'." דאף גם עוברת את השלב בו אין לה ביטחון לגבי גופה והיא מודה שהיא רזתה קצת יותר מדי בזמן האחרון. "יש לי את אוטו חוסר ביטחון לגבי הגוף שלי כמו לכל נערה, אבל עשיתי החלטה מודעת להכנס לכושר. תמיד הייתי אוכלת ג'אנק פוד, אבל התחלתי לשים יותר לב למה אני מכניסה לפה וגמרתי עם הפיצות, אצבעות העוף והצ'יפס", היא אומרת. "אבל הייתה לי תקופה שהייתי קצת יותר מדי רזה. לא הייתי אובססיבית לזה, אבל כן למדתי שחיביים להיות ימים בהם את לא חושבת על זה". הגליון החדש של CosmoGirl! יוצא ב-17 באפריל. -באנגלית- They've both moved on since their breakup last year, but Hilary Duff and her ex, Joel Madden, still e-mail all the time, she says in a new interview with CosmoGirl! magazine. "Joel was my boyfriend for two years and I loved him - he was a very important part of my life," she tells the magazine. "All that stuff about the age difference between us being the reason we broke up is just not true; I never felt the age difference. Breaking up was just something that I felt needed to happen between us … we e-mail all the time now and are at a really good place." Duff, whose new album, "Dignity," was released this month, says that even though she and Madden seemed very different, they actually had a lot in common. "People thought we were an unlikely couple, but we really weren't that different," she says. "After two months, I didn't even see his tattoos anymore, because that's not who he is. He used to say, 'I don't think there are too many people out there who really get you, but I do.' And he did. I could be stupid, silly, funny, or crazy, and he got it. He gave me a sense of confidence and independence I didn't have before." Madden is currently dating "Simple Life" star Nicole Richie. Rumors circulated that songs Duff's album - including the song Gypsy Woman - were about Richie. Duff told USA Today recently that Gypsy Woman is actually about the other woman who broke up her parent's marriage. "It's interesting - half the record was written when I was in a relationship with Joel, and the other half was written after we'd broken up. So together, the album is just really personal," she says. "So many of the songs are about things my family has gone through. I was scared to write about that stuff at first, but then I thought, 'Why try to make it seem like I have a perfect life when I don't'?" Duff also fesses up to being insecure about her body and admits that she got a little too skinny recently. "I have the same insecurities about my body that every girl has, and I made a conscious choice to get in shape. I've always been a junk food eater, but I started paying more attention to what I put in my body and cut out foods like pizza, chicken fingers, and french fries," she says. "But I hit a period when I got too skinny. I wasn't too obsessed with it, but I did learn that there have to be days when you just don't think about it.’" The new issue of CosmoGirl magazine hits stands April 17.