בוקר טוב

../images/Emo165.gifבוקר טוב ../images/Emo104.gif

איך היה אתמול? אנחנו ראינו את הזיקוקים מהמרפסת. השנה לא היה לנו כוח ליותר. הילדים כבר גדולים וכל אחד מהם בענייניו. אני חייבת לומר שהכלבה שלי הייתה מסכנה נורא בזיקוקים. היא התישבה לי על הברכיים ורעדה בכל הגוף. לקחה לה כמעט שעה להירגע. עכשיו היא ישנה כאילו עברה תאונה. בי מיכל
 
חזרתי עכשיו מחמותי אחרי שראיתי

את מה שצילמו בוידאו המקומי והתאכזבתי קשות. אין לבתי ולו גם קטע אחד מצולם. הוא שאמרו לי נכון הוא: המצולמים הם רק אלו המקורבים אישית לראש העיר וחבר מרעיו. וזה כל כך כואב לי. הילדה חיפשה את עצמה נואשות במסך ולא זכתה לראות את עצמה. איזה מזל שאני צילמתי המון תמונות בחזרות. ממש מזל. ואיזה מזל יותר גדול שלמרות שלא ראתה את עצמה היא רוצה להמשיך גם בשנה הבאה. וכמובן שבסוף לא נסענו לחיפה. נשארנו "בבית" אחרי שבעלי שהוא מפעיל זיקוקים מוסמך נסע לאתר האירוע או יותר נכון הלך ברגל וניקה מה שנשאר (לא נשאר אבל צריך תמיד לעשות סיור סופי בבוקר) ואסף כבלים שהם השאירו בשטח. משם הלכנו כמובן לחמותי לצפות בהופעה בטלויזיה ולאכול צהריים ועכשיו הולכים לישון. אני מתה מעייפות. אני כבר 8 שעות על הרגליים ללא ישיבה כמעט.
 
למעלה