ללית של שלושה
New member
../images/Emo165.gifבוקר טוב ../images/Emo104.gif
איך היה אתמול? אנחנו ראינו את הזיקוקים מהמרפסת. השנה לא היה לנו כוח ליותר. הילדים כבר גדולים וכל אחד מהם בענייניו. אני חייבת לומר שהכלבה שלי הייתה מסכנה נורא בזיקוקים. היא התישבה לי על הברכיים ורעדה בכל הגוף. לקחה לה כמעט שעה להירגע. עכשיו היא ישנה כאילו עברה תאונה. בי מיכל
איך היה אתמול? אנחנו ראינו את הזיקוקים מהמרפסת. השנה לא היה לנו כוח ליותר. הילדים כבר גדולים וכל אחד מהם בענייניו. אני חייבת לומר שהכלבה שלי הייתה מסכנה נורא בזיקוקים. היא התישבה לי על הברכיים ורעדה בכל הגוף. לקחה לה כמעט שעה להירגע. עכשיו היא ישנה כאילו עברה תאונה. בי מיכל