שבוע טוב!

KarinDi

New member
../images/Emo160.gifשבוע טוב!

בוקר טוב! איך עבר עליכם החג? מחכה לשמוע חוויות!!! בסוף השבוע הזה אני טסה לשבועיים שלמים...איזה כיף! כמובן שלקראת הטיסה אני צריכה את עזרתכם- רעיונות מקוריים למתנות קטנות לקראת טיסה! אני טסה עם כל המשפוחה- גילאי 21-70, התקציב עד 30 ש"ח למתנה ואני רוצה משהו סימלי ונחמד. כמובן שעדיפות להכין ולא לקנות... יש רעיונות?!
 

דוריק30

New member
../images/Emo207.gif תפו אהבתי את השרשור שהתחלת בעושים שוק

אולי תעלי אותו גם פה, שנוכל להשיב עליו?
 
../images/Emo203.gifהסליחה שבתוכי ../images/Emo203.gifהזמנה לדיון../images/Emo203.gif

ותודה לדודיק 30 שהזמינה אותי לשתף. שמחה מאוד על הזכות תודה
ב 1976 כתב אלטון ג'ון את השיר הנפלא : Sorry Seems To Be The Hardest Word יום הכיפור מתקרב. רובנו מאמנים שזה הזמן לבקש סליחה. שכן על חטאים שבין אדם לחברו היום הזה אינו אמור לכפר. חברויות של שנים ארוכות שהשתבשו בגלל דבר קטן, אי הבנה שניתן היה לסיים בסליחה, להתחבק ולשוב להיות חברים. מריבות בתוך המשפחה בין אחים/קרובים שלא מדברים זה עם זה כבר שנים בגלל ויכוח שאף אחד אפילו לא זוכר את פרטיו. אולי כלפי חוץ אנחנו ממשיכים הלאה, אבל בכל פעם שיצוץ דבר שיזכיר לנו את המריבה (שם האדם, מקום המריבה, נושא המריבה) יעלו ויצופו הרגשות השליליים והם יתקעו כמו מקל בגלגלים של חיינו. קיימת תחושה שבקשת סליחה היא אחד הדברים הכי קשים שיש. הקושי להודות בפני עצמנו שטעינו, הקושי הכפול להודות בכך בפני האחר ובעיקר......... להתנצל. הסליחה באה ללמד אותנו שיעור חשוב על עצמנו והשיעורים האלה יחזרו על עצמם עד שנלמד לסלוח, לשחרר ולהשתחרר. היהדות יצרה מגוון דרכים לבקש סליחה וכפרה. המפורסם שבהם הוא מנהג התשליך שבו אנחנו משליכים את חטאינו אל הים. כולם מסכימים על כך שצריך להיות אדם גדול כדי לבקש סליחה. השאלה היא כיצד מבקשים סליחה ואיך הופכים את הסליחה לתהליך של צמיחה ושגשוג. אם החלטתם לבקש סליחה, ואתם לא בטוחים כיצד לעשות זאת, נסו את סליחה שבלב כי מי שנבוך מבקשת הסליחה בפני אדם שפגע או נפגע ממנו ישמח לדעת שמבחינת התת מודע אין צורך לגשת אליו ולבקש סליחה. מספיק שתדמיינו אותו מולכם. לא פחות חשוב: סליחה עצמית - אחרי שביקשתם סליחה מאדם קרוב שפגעתם בו, שבו עם עצמכם במקום נעים ובקשו סליחה מעצמכם. אמרו לעצמכם: "אני סולח לעצמי על שאיני מושלם, אני סולח לעצמי על כל הטעויות, הנפילות, הבריחות, אי ההבנות, הפחדים". כתבו על דף ממה אתם מבטיחים להשתחרר: אני מתיר את חבל הכעס והעלבון. אני מתיר את חבל התקיעות, אני לא אהיה תקוע יותר. מהצד השני של הדף כתבו את התחושות הטובות שאתם מעוררים בעצמכם: אני מקבל את עצמי על מעלותיי וחסרונותיי. אני יפה, חכם, נהדר, מוכשר ואהוב. אני מבטיח ומתחייב שבשנה הבאה אעשה מאמצים לקדם ולהתקדם לעבר המימוש העצמי השלם שלי. הזמנה לדיון:
היש נכון במשפט המתורגם: "דומה, שמצטער היא המילה הקשה ביותר......."
האם קשה לך להתנצל? למה?
מה קשה לך יותר להתנצל או לסלוח? מ
דוע אנשים בוחרים לעיתים להיפגע ולהשתמש בהתנצלות כהפגנת כוח? ("אני לא מוכן לסלוח לך.......")
היש בעברכם מקרה שתרצו לשתף כנפגע/כמתנצל/כמגשר בין אנשים שהתרחקו בשל עלבון?
היש דבר שלא תסלחו עליו לעולם?
האם זה נכון לא לסלוח? גמר חתימה טובה תודה
 

KarinDi

New member
אכן כן

משהו קטן וסמלי, לאמא, לאבא, לאחי, לאשתו, לבעלי ולאחותי....
 

ldebbi

New member
שבוע נהדר איזה כייף לנו../images/Emo3.gif לא לחסל הכל בדיוטי

עלה לי רעיון חמוד להכין לכולם סימניות לספרים או סרט זיהוי למזוודה תגית למזוודה כיסוי לדרכונים נסיעה טובה לכם ולנו
 

wintam

New member
באותו כיוון הנה עוד משהו

בזמנו קניתי בחו"ל רצועה אלסטית, צבעונית וזרחנית עם אבזם, שכורכים מסביב למזוודה (רצוי דרך הידית), וככה מזהים אותה בקלות בשלב האיסוף מהמסוע. האבזם גם כלל פרטים אישיים של בעל המזוודה. אפשר להכין משהו על אותו עקרון, כשבמקום אבזם תתפרי לזה סקוטש (זכר ונקבה) או תחברי תיקתקים בכמה נקודות. את הסרט עצמו (בערך ברוחב 5 -10 ס"מ) אני מניחה שאפשר לקנות בחנויות בדרום תל אביב למשל, לפי מטר, מה שבטח יוזיל את זה מאוד. אפשר כמובן במקום מקום לפרטים להחתים/לרקום לכל אחד את השם שלו, מה שיהפוך את זה לעוד יותר אישי. הייתי מחשבת משהו כמו 2 מטר רצועה לכל אחד (או להכין שתי רצועות בשני אורכים שונים), ומה שנשאר מבחינת עבודה הוא לחתוך, לחבר צומדנים/תיקתקים ולהחתים/לרקום את השם. נראה לי פרויקט שקטן עלייך לגמרי... (-:! הכי חשוב: לאן נוסעים????
עוד יותר חשוב: למה לא לוקחים אותי???
 

KarinDi

New member
נשמע מוצלח

אבל אני לא סומכת על הידע שלי בתפירה אפילו לכזה פרוייקט.......אשמח לראות תמונה אם יש לך, זה אחלה רעיון באופן כללי נוסעים לקנדה וארה"ב. אפרט בהמשך השבוע... את עדיין מוזמנת להצטרף :)
 

wintam

New member
לקנדה?!?!? את נוסעת על הכרטיס שלי נראה לי...

הייתי אמורה לטוס בחודש הבא וביטלתי. בעסה... אבל אני סומכת עלייך שתיהני גם בשמי. אוח, טורונטו, טורונטו,.. וסטמפינג בלה... לגבי הרצועות, עלה לי בראש, שמה שיתאים זה רצועות כמו של תריס. אולי יש אותו דבר יותר רחבות. ובמקום לתפור, תשחילי אבזמים מהסוג שיש בתרמילים, למשל, שאפשר לכוון את אורך הרצועה. זהו, זה כל הסיפור. פשוט כמו חגורה! רק שאם תחתימי על זה שמות או או דברים בסגנון, זה יהפוך אישי, וכשהמזוודות שלכם ייצאו ישר יידעו שהן של אותו שבט
 

KarinDi

New member
סימניות זה טוב!

נראה לי שאפילו אחיי הבלתי קוראים ייאלצו לקרוא בטיסה כזו ארוכה...נראה לי שזה יהיה לפחות חלק מהמתנה. תודה רבה!!!
 

wintam

New member
עוד רעיון

אמנם לא מחברות מטופלות, אבל פנקסים קטנים עם עט תואם - כל אחד יש לו מה לרשום לפני, במהלך ואחרי הטיול. כדי לתת את הטאץ' שלך את יכולה לקשט את הכריכות ולהקדיש כל אחת מהן למקבל, לכתוב את שמו וכו'. יש אגב שיטה מאוד פשוטה לעצב עטים עם נייר. אם זה מעניין אותך - אסביר לך במה מדובר.
 

KarinDi

New member
מה דעתך

להכין לנו הדרכה לעיצוב עטים עם נייר?! נשמע לי מעולה ומאוד מתאים לפינת "עשה זאת במו ידיך" לשבוע השני בו אני לא נמצאת...מה דעתך?!
 
למעלה