דיתוּש

New member
../images/Emo16.gif

לחללי מערכות ישראל ונפגעי הטרור. יהיה זכרם ברוך.
 
../images/Emo16.gif../images/Emo104.gif../images/Emo16.gif

ליאור אזולאי שנרצח בפיגוע בקו 14 בירושלים יהי זיכרו ברוך
 

rex2

New member
../images/Emo16.gifלזכר חללי מערכות ישראל

וקורבנות פעולות האיבה. יהי זכרם ברוך.
 
סורי ...

סורי שאני לא מקורית אבל אין לי דבר אחר להגיד חוץ מיהי זכרם ברוך....... זה מה שאני מרגישה בכל מקרה לזכור ולא לשכוח אותם שבזכותם יש לנו מדינה, הם קורבנות בדרך לשלום, גם אם הם שמרו בגבול וגם אם הם הלכו למסעדה ולא חזרו יותר...
 
למעלה