../images/Emo16.gif../images/Emo16.gif../images/Emo16.gif

לזכרם. ולמה 'יום הזיכרון לחללי צה"ל' הפך ל-'יום הזיכרון לחללי צה"ל ונפגעי פעולות איבה' ???
 

HellsAngel

New member
מכיוון ש....

זה יום זיכרון לחללי צה"ל שמתו במלחמות ישראל, ומכיוון שמלחמה בטרור זה סוג מסויים של מחלמה, גם מי שמת כתוצאה מפיגוע ניחשב לנפגע מפעולת איבה.
 
למעלה