לזכר כל הנופלים במלחמות ישראל יהי זכרם ברוך
G God of Blasphemy New member 25/4/04 #9 ../images/Emo16.gif../images/Emo16.gif../images/Emo16.gif לזכרם. ולמה 'יום הזיכרון לחללי צה"ל' הפך ל-'יום הזיכרון לחללי צה"ל ונפגעי פעולות איבה' ???
../images/Emo16.gif../images/Emo16.gif../images/Emo16.gif לזכרם. ולמה 'יום הזיכרון לחללי צה"ל' הפך ל-'יום הזיכרון לחללי צה"ל ונפגעי פעולות איבה' ???
H HellsAngel New member 26/4/04 #20 מכיוון ש.... זה יום זיכרון לחללי צה"ל שמתו במלחמות ישראל, ומכיוון שמלחמה בטרור זה סוג מסויים של מחלמה, גם מי שמת כתוצאה מפיגוע ניחשב לנפגע מפעולת איבה.
מכיוון ש.... זה יום זיכרון לחללי צה"ל שמתו במלחמות ישראל, ומכיוון שמלחמה בטרור זה סוג מסויים של מחלמה, גם מי שמת כתוצאה מפיגוע ניחשב לנפגע מפעולת איבה.